Powrót   Forum CDRinfo.pl > Archiwizacja - Dyski twarde, SSD, pendrive, karty pamięci > Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software

Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software Tematy dotyczące problemów, porad i oprogramowania przeznaczonego dla dysków twardych oraz SSD.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 30.04.2010, 14:05   #1
kris135
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 30.04.2010
Posty: 13
kris135 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
WD SCORPIO BLUE WD5000BPVT problemy

Witam wszystkich forumowiczy.
Mam dość spory problem z nowo zakupionym dyskiem na aukcji allegro nr. 999216935
Podczas pracy w systemie XP (instalowalem również malcolm 8.1 oraz Windows 7 i jest to samo) występują "zamrożenia" systemu w momencie kiedy zmuszam dysk do "wysiłku" przekopiowując film, lub instalowaniu jakiegos programu. Wtedy na otworzenie np: Mój komputer, albo gg czy tez winampa musze czekac z 10-15 sekund, podczas gdy na starym dysku trwało to sekunde-dwie.

Dodam że dysk nie posiada bad sektorów i jak widać ma mały "przebieg".
Z góry dziękuje za pomocne rady.
Dołączone obrazki (kliknij, aby powiększyć)
WD SCORPIO BLUE WD5000BPVT problemy-1.jpg   WD SCORPIO BLUE WD5000BPVT problemy-2.jpg  

Ostatnio zmieniany przez kris135 : 30.04.2010 o godz. 14:09
kris135 jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 13.05.2010, 11:45   #2
kris135
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 30.04.2010
Posty: 13
kris135 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Dzieki za pomocne rady
Dysk wysłany do Warszawy.
kris135 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 15.05.2010, 22:26   #3
rosol
Guru
 
Avatar użytkownika rosol
 
Data rejestracji: 28.12.2002
Posty: 1,563
rosol niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Daj znać co z tego będzie, bo u mnie też coś podobnego się dzieje, również to nowy dysk....
rosol jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 15.05.2010, 22:50   #4
marynarz
Guru
 
Data rejestracji: 01.05.2002
Lokalizacja: Katowice
Posty: 1,634
marynarz niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Jak masz ustawione zarzadzanie energia dysku? Domyslnie jest "minimalne zuzycie bez standby" i wtedy sa przyciecia ale jak przestawie na maksymalna wydajnosc to radzi sobie z wielozadaniowoscia bardzo dobrze.
Oczywiscie temperatury rosna. Uzywam do tego HDD Inspector.
__________________
...El Marinar...
marynarz jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 17.05.2010, 10:15   #5
rosol
Guru
 
Avatar użytkownika rosol
 
Data rejestracji: 28.12.2002
Posty: 1,563
rosol niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Cytat:
Napisany przez marynarz Podgląd Wiadomości
Jak masz ustawione zarzadzanie energia dysku? Domyslnie jest "minimalne zuzycie bez standby" i wtedy sa przyciecia ale jak przestawie na maksymalna wydajnosc to radzi sobie z wielozadaniowoscia bardzo dobrze.
Oczywiscie temperatury rosna. Uzywam do tego HDD Inspector.
ja mialem domyslnie srednie zuzycie, przestawilem na max i brak zmian... dalej podczas kopiowania wydajnosc calego systemu spada do zera.
rosol jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 26.05.2010, 18:53   #6
kris135
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 30.04.2010
Posty: 13
kris135 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Na moim rezerwowym dysku Toshiba, użylem tego Hard Drive Inspector i przy przestawianiu tej wydajności nie mam zmian, poza wyższa temp. w trybie max.

Dobrą wiadomością jest to że w Wa-wie przyjeli mi ten dysk WD, bo w RMA mam status Received, wiec tylko czekać aż przyślą nowy.
kris135 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 05.06.2010, 13:17   #7
kris135
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 30.04.2010
Posty: 13
kris135 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Dzis dostałem info z Wa-wy że wysłali mi UPS-em dysk i tu zaskoczenie, bo napisali ze model WD6400BPVT. 140 GB zawsze sie przyda
kris135 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 07.06.2010, 15:56   #8
rosol
Guru
 
Avatar użytkownika rosol
 
Data rejestracji: 28.12.2002
Posty: 1,563
rosol niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
@kris135 i jak ten nowy dysk? dostales juz?
rosol jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 07.06.2010, 16:58   #9
kris135
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 30.04.2010
Posty: 13
kris135 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Jeszcze nie. Mam numer przesyłki, ale na stronie UPS jak chce zobaczyć gdzie jest , to wyskakuje: UPS could not locate the shipment details for your request. Verify your information and try again.
Może jeszcze nie wprowadzili do systemu.
kris135 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 07.06.2010, 17:06   #10
joujoujou
Ͼ Ͽ
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika joujoujou
 
Data rejestracji: 15.05.2004
Lokalizacja: W domu.
Posty: 37,456
joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
W dwa dni to ten dysk doszedłby na drugi koniec Europy, także coś jest nie tak.

A produkt jest wprowadzany do systemu w momencie, gdy kurier odbiera przesyłkę od nadawcy - skanuje kod na etykiecie, coś tam kliknie i już.
__________________
Pozdrawiam i zapraszam na www.joujoujou.com - całkiem nową galerię zdjęć z Irlandii.
Moje filmy są tutaj.
Forum ZielonaIrlandia.
Problemy i porady wyłącznie na forum.
Prywatne wiadomości lub przez komunikatory będą ignorowane.
joujoujou jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 08.06.2010, 16:03   #11
kris135
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 30.04.2010
Posty: 13
kris135 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Już wiem o co chodzi. Ten podanych w trackingu numer to jest mój RMA, a nie numer śledzenia UPS. Nie zauważyłem za pierwszym razem, a takie dziwne zrobili przekierowanie.
5 czerwca mam oznaczony jako Shipped Date, ale Tracking jest wyjaśniony: "You can view the tracking information of your replacement drive up to 90 days from the shipped date."
Wiec uzbrajam się w cierpliwość
kris135 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 08.06.2010, 23:24   #12
joujoujou
Ͼ Ͽ
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika joujoujou
 
Data rejestracji: 15.05.2004
Lokalizacja: W domu.
Posty: 37,456
joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
I tak ich trzeba monitować - 90 dni oznacza, że nawet po dostarczeniu przesyłki informacje o tym gdzie i kiedy ona była, będą wyświetlane na stronie. Nie oznacza zaś, że przewidują, że czas dostarczenia może wynieść do 90 dni. Przesyłka na Antarktydę idzie szybciej. Paczka dziś wysłana DHLem z Lublina będzie u mnie w Gdańsku jutro.
__________________
Pozdrawiam i zapraszam na www.joujoujou.com - całkiem nową galerię zdjęć z Irlandii.
Moje filmy są tutaj.
Forum ZielonaIrlandia.
Problemy i porady wyłącznie na forum.
Prywatne wiadomości lub przez komunikatory będą ignorowane.
joujoujou jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 09.06.2010, 13:34   #13
Jarson
Pa rampamer
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika Jarson
 
Data rejestracji: 24.10.2006
Lokalizacja: Zachlajki
Posty: 9,271
Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Paczka z Jarsonem?

Rzeczywiście dość długo to trwa (co najmniej o 3 dni za długo), a skoro nie da się zlokalizować paczki, przyjrzałbym się bliżej, czemu...
__________________

Jarson jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 09.06.2010, 23:00   #14
joujoujou
Ͼ Ͽ
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika joujoujou
 
Data rejestracji: 15.05.2004
Lokalizacja: W domu.
Posty: 37,456
joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>joujoujou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Cytat:
Napisany przez Jarson Podgląd Wiadomości
Paczka z Jarsonem?

[...]
Nie - z zegarami od G6.
__________________
Pozdrawiam i zapraszam na www.joujoujou.com - całkiem nową galerię zdjęć z Irlandii.
Moje filmy są tutaj.
Forum ZielonaIrlandia.
Problemy i porady wyłącznie na forum.
Prywatne wiadomości lub przez komunikatory będą ignorowane.
joujoujou jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 10.06.2010, 07:48   #15
kris135
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 30.04.2010
Posty: 13
kris135 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Wysłałem do nich maila z zapytaniem o co chodzi. Dostałem taką odpowiedz:

Current turnaround is 5 to 7 business days for a Standard RMA and 3 to 5 business days for an Advance RMA.
If you have been tracking your shipment and your shipping courier shows that the drive has been received by Western Digital and RMA status shows that the drive has not been received, it means that we have received the drive in our warehouse, but we have not entered it into our system. As soon as the drive is entered into our system, RMA status will be updated and show that the drive has been received. In addition, we will send you an email notification when your drive has been received into our system and when the replacement has been shipped. We apologize for this inconvenience.

Sincerely,
Western Digital Service and Support
kris135 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport

Podobne dyskusje
Dyskusja Autor Forum Odpow. Ostatni Post
Problemy z kartami pamięci dla PS2 Berion Hardware 0 23.02.2008 13:47
blue connect - coś się rusza w technologii ed hunter Off topic 6 27.04.2005 12:46


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 01:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.