Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software Tematy dotyczące problemów, porad i oprogramowania przeznaczonego dla dysków twardych oraz SSD. |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
30.04.2010, 14:05 | #1 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 30.04.2010
Posty: 13
|
WD SCORPIO BLUE WD5000BPVT problemy
Witam wszystkich forumowiczy.
Mam dość spory problem z nowo zakupionym dyskiem na aukcji allegro nr. 999216935 Podczas pracy w systemie XP (instalowalem również malcolm 8.1 oraz Windows 7 i jest to samo) występują "zamrożenia" systemu w momencie kiedy zmuszam dysk do "wysiłku" przekopiowując film, lub instalowaniu jakiegos programu. Wtedy na otworzenie np: Mój komputer, albo gg czy tez winampa musze czekac z 10-15 sekund, podczas gdy na starym dysku trwało to sekunde-dwie. Dodam że dysk nie posiada bad sektorów i jak widać ma mały "przebieg". Z góry dziękuje za pomocne rady. Ostatnio zmieniany przez kris135 : 30.04.2010 o godz. 14:09 |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
13.05.2010, 11:45 | #2 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 30.04.2010
Posty: 13
|
Dzieki za pomocne rady
Dysk wysłany do Warszawy. |
15.05.2010, 22:26 | #3 |
Guru
Data rejestracji: 28.12.2002
Posty: 1,563
|
Daj znać co z tego będzie, bo u mnie też coś podobnego się dzieje, również to nowy dysk....
|
15.05.2010, 22:50 | #4 |
Guru
Data rejestracji: 01.05.2002
Lokalizacja: Katowice
Posty: 1,634
|
Jak masz ustawione zarzadzanie energia dysku? Domyslnie jest "minimalne zuzycie bez standby" i wtedy sa przyciecia ale jak przestawie na maksymalna wydajnosc to radzi sobie z wielozadaniowoscia bardzo dobrze.
Oczywiscie temperatury rosna. Uzywam do tego HDD Inspector.
__________________
...El Marinar... |
17.05.2010, 10:15 | #5 |
Guru
Data rejestracji: 28.12.2002
Posty: 1,563
|
ja mialem domyslnie srednie zuzycie, przestawilem na max i brak zmian... dalej podczas kopiowania wydajnosc calego systemu spada do zera.
|
26.05.2010, 18:53 | #6 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 30.04.2010
Posty: 13
|
Na moim rezerwowym dysku Toshiba, użylem tego Hard Drive Inspector i przy przestawianiu tej wydajności nie mam zmian, poza wyższa temp. w trybie max.
Dobrą wiadomością jest to że w Wa-wie przyjeli mi ten dysk WD, bo w RMA mam status Received, wiec tylko czekać aż przyślą nowy. |
05.06.2010, 13:17 | #7 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 30.04.2010
Posty: 13
|
Dzis dostałem info z Wa-wy że wysłali mi UPS-em dysk i tu zaskoczenie, bo napisali ze model WD6400BPVT. 140 GB zawsze sie przyda
|
07.06.2010, 15:56 | #8 |
Guru
Data rejestracji: 28.12.2002
Posty: 1,563
|
@kris135 i jak ten nowy dysk? dostales juz?
|
07.06.2010, 16:58 | #9 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 30.04.2010
Posty: 13
|
Jeszcze nie. Mam numer przesyłki, ale na stronie UPS jak chce zobaczyć gdzie jest , to wyskakuje: UPS could not locate the shipment details for your request. Verify your information and try again.
Może jeszcze nie wprowadzili do systemu. |
07.06.2010, 17:06 | #10 |
Ͼ Ͽ
Zlotowicz
Data rejestracji: 15.05.2004
Lokalizacja: W domu.
Posty: 37,456
|
W dwa dni to ten dysk doszedłby na drugi koniec Europy, także coś jest nie tak.
A produkt jest wprowadzany do systemu w momencie, gdy kurier odbiera przesyłkę od nadawcy - skanuje kod na etykiecie, coś tam kliknie i już.
__________________
Pozdrawiam i zapraszam na www.joujoujou.com - całkiem nową galerię zdjęć z Irlandii. Moje filmy są tutaj. Forum ZielonaIrlandia. Problemy i porady wyłącznie na forum.
Prywatne wiadomości lub przez komunikatory będą ignorowane. |
08.06.2010, 16:03 | #11 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 30.04.2010
Posty: 13
|
Już wiem o co chodzi. Ten podanych w trackingu numer to jest mój RMA, a nie numer śledzenia UPS. Nie zauważyłem za pierwszym razem, a takie dziwne zrobili przekierowanie.
5 czerwca mam oznaczony jako Shipped Date, ale Tracking jest wyjaśniony: "You can view the tracking information of your replacement drive up to 90 days from the shipped date." Wiec uzbrajam się w cierpliwość |
08.06.2010, 23:24 | #12 |
Ͼ Ͽ
Zlotowicz
Data rejestracji: 15.05.2004
Lokalizacja: W domu.
Posty: 37,456
|
I tak ich trzeba monitować - 90 dni oznacza, że nawet po dostarczeniu przesyłki informacje o tym gdzie i kiedy ona była, będą wyświetlane na stronie. Nie oznacza zaś, że przewidują, że czas dostarczenia może wynieść do 90 dni. Przesyłka na Antarktydę idzie szybciej. Paczka dziś wysłana DHLem z Lublina będzie u mnie w Gdańsku jutro.
__________________
Pozdrawiam i zapraszam na www.joujoujou.com - całkiem nową galerię zdjęć z Irlandii. Moje filmy są tutaj. Forum ZielonaIrlandia. Problemy i porady wyłącznie na forum.
Prywatne wiadomości lub przez komunikatory będą ignorowane. |
09.06.2010, 13:34 | #13 |
Pa rampamer
Zlotowicz
Data rejestracji: 24.10.2006
Lokalizacja: Zachlajki
Posty: 9,271
|
Paczka z Jarsonem?
Rzeczywiście dość długo to trwa (co najmniej o 3 dni za długo), a skoro nie da się zlokalizować paczki, przyjrzałbym się bliżej, czemu...
__________________
|
09.06.2010, 23:00 | #14 |
Ͼ Ͽ
Zlotowicz
Data rejestracji: 15.05.2004
Lokalizacja: W domu.
Posty: 37,456
|
__________________
Pozdrawiam i zapraszam na www.joujoujou.com - całkiem nową galerię zdjęć z Irlandii. Moje filmy są tutaj. Forum ZielonaIrlandia. Problemy i porady wyłącznie na forum.
Prywatne wiadomości lub przez komunikatory będą ignorowane. |
10.06.2010, 07:48 | #15 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 30.04.2010
Posty: 13
|
Wysłałem do nich maila z zapytaniem o co chodzi. Dostałem taką odpowiedz:
Current turnaround is 5 to 7 business days for a Standard RMA and 3 to 5 business days for an Advance RMA. If you have been tracking your shipment and your shipping courier shows that the drive has been received by Western Digital and RMA status shows that the drive has not been received, it means that we have received the drive in our warehouse, but we have not entered it into our system. As soon as the drive is entered into our system, RMA status will be updated and show that the drive has been received. In addition, we will send you an email notification when your drive has been received into our system and when the replacement has been shipped. We apologize for this inconvenience. Sincerely, Western Digital Service and Support |
|
|
Podobne dyskusje | ||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
Problemy z kartami pamięci dla PS2 | Berion | Hardware | 0 | 23.02.2008 13:47 |
blue connect - coś się rusza w technologii | ed hunter | Off topic | 6 | 27.04.2005 12:46 |