Powrót   Forum CDRinfo.pl > Edycja, konwersja i kompresja audio/video > DVD-Video

DVD-Video Tematy poświęcone kopiowaniu, edycji, konwersji i kompresji z/do formatu DVD

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post

LinkBack Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 18.09.2005, 18:44   #1
Nowy na forum

Data rejestracji: 18.09.2005
sonne w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
VCD, mpg - problemy

Sorki za tak banalny temat na takim forum, ale jestem kompletnie zielona w temacie video, a im więcej czytam tym mniej rozumiem

Mam 2 problemy:

1) Od niedawna mam neta i ściągnęłam sobie koncert w formacie avi, 690 MB kodowanie: DivX 5.0,MP3 192Kbps, rozdzielczość 720x576 i chciałabym sobie nagrać na płytę za pomocą Nero. Nie wiem czy zrobić utwórz VCD czy po prostu normalnie nagrać bez kombinowania, bo komletnie się na tym nie znam i nie wiem o co chodzi Nie mam odtwarzacza DVD, ani normalnego ani na kompie, więc nie wiem czy tworzenie VCD ma jakiś sens i czy to daje jakąś lepszą jakość czy jak?