Powrót   Forum CDRinfo.pl > Edycja, konwersja i kompresja audio/video > DVD-Video

DVD-Video Tematy poświęcone kopiowaniu, edycji, konwersji i kompresji z/do formatu DVD



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 27.11.2005, 15:42   #1
mateusz_j
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 27.11.2005
Posty: 2
mateusz_j w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Question Jak nagrać...?

Witam wszystkich.
Jestem początkujący na forum, ale coś już wiem o kompach . Mam pytanko, ostatno kupiłem sobie dodatkowo DVD-RW i myślałem, że chrzestnej troszkę bajek nagram z VCD na DVD i tu klapa... Skonwertowałem wszystko do formatu DVD używając Nero Vision Express (pomijam fakt ile to trwało ) nagrałem, jeszcze dla pewności sprawdziłem u siebie, wszystko pięknie, menu muza film gra i chodzi. Poszedłem na odtwarzacz DVD firmy LG i okazuje się że film nie może być przeczytany. Płytka się chwilę kręci, muli ją aż w końcu wyskakuje bład i wysuwa płytkę. Ja już nie wiem o co chodzi, przecież inne filmy na tym DVD chodzą. Przecież jak zrobiłem kopię filmu na mojej DVD-RW to też poszedł. Proszę o rady, dlaczego tak się stało i jak można to naprawić. Z góry dziękuję.
mateusz_j jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 27.11.2005, 17:57   #2
Reetou
Zarejestrowany
 
Data rejestracji: 18.05.2004
Posty: 9,590