Powrót   Forum CDRinfo.pl > Edycja, konwersja i kompresja audio/video > DVD-Video

DVD-Video Tematy poświęcone kopiowaniu, edycji, konwersji i kompresji z/do formatu DVD

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post

LinkBack Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 14.07.2008, 23:22   #1
Nowy na forum

Data rejestracji: 14.07.2008
luckeluke w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
jak wypalić film DVD po odkodowaniu przez AnyDVD???

witam, ja to juz jestem zupełnym laikiem jeśłi idzie o te spray ale może mi ktoś pomoże.

mianowicie:

odbezpieczyłem film DVD (shooter - za***isty swoją drogą) i początkowo zrobiłem obraz płyty kiedy juz mi się nagrało na twardziela chciałem go wypalić przez NERO na płytę DVD okazało się, że ma za mało miejsca no i koniec... ok, potem pomyślałem, że może wezmę i skopiuję całe dvd na pulpit, więc wziałem kopiuj - wklej i cały folder ładnie się przeniósł, ale w nim jest pełno dziwnych rzeczy, tzn film jest podzielony na częsci, menu ekranowe jest też oddzielnie... ogólnie jedna jajecznica.

JAK to zrobić by w całości wypalić taki film pozyskany po zdjeciu zabezpoieczeń przez np AnyDVD, tak by zmieścił się na jednym krążku no i oczywiście z lektorem ewentualnie z polskimi napisami.

pozdrawiam i proszę o pomoc.
luckeluke jest offline   Odpowiedz cytując ten post

#ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec

Data rejestracji: 29.12.2008

CDRinfo.pl is online  
Stary 15.07.2008, 07:07   #2
Registered

Data rejestracji: 01.08.2007