Filmy, które warto obejrzeć :)
Wiec tak, wiem, ze temat byl i to niedawno, ale nie moglem odkopac tamtego tematu poprzez wyszukiwarke - po wpisaniu "film", "filmy" itp. zawsze wyskakiwalo mnostwo innych, wiec proponuje - albo odnalezc tamten i go przykleic, moj usunac..., albo moj przykleic na stale, zeby byl ciagle w jednym miejscu - czesto ogladam filmiki, a zapewne nie ja sam i z checia podziele sie wrazeniami :)... jesli pomysl sie nie podoba, trudno :P..
--- w ostatnie trzy wieczory obejrzalem jak dla mnie NAPRAWDE DOBRE(!) filmy: - Mindhunters [Łowcy Umysłów] - polecam... - Saw [Piła] - SUPER zaskakujace zakonczenie, b. dobry film! POLECAM! :) - Cellular [Komórka] - tez fajny..., a nawet troche smieszny :) piszcie swoje pozycje.. pozdro ;) |
Przed chwila skonczylem ogladac Paparazzi. Film calkiem spoko, mozna obejrzec
|
dobrze wiedziec - mam na HDD :)
pozdro ;) |
A ja polecam film Ostatni Samuraj. Osobiście bardzo mi się podobał.
|
Jeszcze moge dodac film The Grudge. Polski tytul Klątwa, mozna sie troche bac ale ja osobiscie nie przepadam za takimi filmami
|
Kids
Ghost In The Shell.. Part 1 i Part 2 Football Factory Resident evil Part 1 i Part 2 Hackers 2 - ....historia Kevina Mitnicka |
Cytat:
|
Cytat:
Jakbyś porównał te dwie części. Dwójka dużo lepsza/gorsza od jedynki ? Mam 2 ale jakoś sie "boję" oglądać :) |
Cytat:
poza tym polecam: Kaena Zagłada Światów Nikotyna (bodajże hiszpański film) SAW Komórka Iniemamocni Zaklęta Ella - komedia. laska dostała przy narodzinach dar... posłuszeństwa :P Harold and Kumar go to White Castle - myślałem, że zjadę ze smiechu :D House Of Flying Daggers (Chiny) - mistrzowska reżyseria, świetna fabuła i nietuzinkowy scenariusz. Immortel (europejska kooprodukcja) - obowiązkowa pozycja dla amatorów dobrego kina. May (triller) R Point (horro koreański) Salems lot Super Size Me - coś o mc donald's :) The Manchurian Candidate - w rolach głównych D. Washington (więcej nie potrzeba pisać :) ) |
Shall we dance
Super Size Me - ten o mcdonalds Team America - bardzo polecam The Last Sign - sredniawy New York Taxi - jak komus sie podobalo Taxi 1, 2 ,3 to i to mu sie psodoba Oceans 12 - chyba nie musze pisac:) |
Cytat:
|
a ja wczoraj obejrzałem sobie
Man on fire i spodobał mi się. Ponadto Klątwa - The grudge |
a ja mam wielki piekny plan i napewno go zrealizuje po raz kolejny machnac trylogie Wladcy z dodatkami <- wszystko na raz tylko trzeba duzo :piwo: ale nie bedzie problemu
|
|
Polecam Without A Paddle - lekka komedia , Czarny Kot , Biały kot - zvariovana komedyja , Forgotten , Blessen , Godsend - dla ludzi lubiących cos w stylu ...Omena...? ;-P ....Super Size Me - gosc przez miesciz zywi sie W MCDonalds.. lub Bad Santa - koemdia :-)
|
Super Size Me - koles robi doswiadczenie, postanawia jesc przez 30 dni w McDonald i obserowac u lekrzy co sie z nim dzieje a konkretniej z jego cialem.
najbardziej oblesna scena - jak wyciaga wlosa z kubka... |
Aktualnie
Resident Evil 2: Apokalipsa (Resident Evil: Apocalypse) Zakładnik (Collateral) Klątwa (Grudge, The) Garfield (Garfield: The Movie) Kruciata Bourne'a (Bourne Supremacy, The) Egzorcysta: Początek (Exorcist: The Beginning) Czekam na: Ocean's Twelve - Dogrywka (Ocean's Twelve) Blade mroczna trójca (Blade: Trinity) - 28 I Poznaj moich rodziców (Meet the Fockers) - 2 II (Interpreter, The) 4 III Płonąca Pułapka (Ladder 49) - 4 III (Constantine) 11 III Gwiezdne wojny: Epizod III - Zemsta Sithów (Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith) - 19 V Batman: Początek (Batman Begins) 8 VII (Hostage) X-Men 3 - 5 V 2006 Epoka lodowcowa 2 (Ice Age 2, The) 2 VI 2006 Indiana Jones 4 2006 Bond 21 2006 Mission Impossible 3 2006 Ze starszych filmów polecam: Wydział pościgowy (U.S. Marshals) Equilibrium (Equilibrium) Rock, The (Twierdza) Enemy of the State (Wróg Publiczny) ...i pewnie jeszcze kilka innych |
Cytat:
|
The terminal :)
Saga american pie oraz szkoły uwodzenia Eurotrip Dziewczyna z sąsiedztwa .... i jak sobie coś przypomne to dopisze :D PS Te filmy oglądalem nie dawno i tak jakoś utknęły mi w pamięci :) |
Cytat:
jakos przeoczylem ten filmik :). Co do R point - taki sredni... ale nie happy-endowy naszczescie :) blade'a mam, ale TC.. jakos nie mam ochoty go ogladac narazie... teraz koncze sciagac vinci, bylem w kinie ale ojciec nie widzial :) pozdro ;) |
"Supersize Me" polega na amerykanskim chwycie marketingowym.
W stanach kupujac zwykly 'sredni' zestaw w McDonaldzie, za parenascie centow wiecej dadza tobie DUZE frytki i picie. Pracownicy Fast Foodow sa szkoleni tak by za kazdym zamowieniem pytac "Czy chcialbys to powiekszyc". Gosc w filmie przyjal ze za kazdym razem sie go o to spytaja on sie z tym zgodzi... |
"Supersize Me" polega na amerykanskim chwycie marketingowym.
W stanach kupujac zwykly 'sredni' zestaw w McDonaldzie, za parenascie centow wiecej dadza tobie DUZE frytki i picie. Pracownicy Fast Foodow sa szkoleni tak by za kazdym zamowieniem pytac "Czy chcialbys to powiekszyc". Gosc w filmie przyjal ze za kazdym razem sie go o to spytaja on sie z tym zgodzi... |
"Supersize Me" polega na amerykanskim chwycie marketingowym.
W stanach kupujac zwykly 'sredni' zestaw w McDonaldzie, za parenascie centow wiecej dadza tobie DUZE frytki i picie. Pracownicy Fast Foodow sa szkoleni tak by za kazdym zamowieniem pytac "Czy chcialbys to powiekszyc". Gosc w filmie przyjal ze za kazdym razem sie go o to spytaja on sie z tym zgodzi... |
Super Size Me - swietne :)
Immortel - naprawde dobe kino Equilibrium - starcoc ale super Star Wars - jest nowa wersja wiec trzeba zobaczyc :) Matrix i Cassablanca - do tych tytolow zawsze bede wracal :D |
A ja lubie m.in. filmy wojskowe, czyli coś w stylu
Delta Force Black Hawk Down Szeregowiec Ryan Tears of the Sun - polecam oglądnąć ten film i jeszcze kilka innych. Macie jakieś ciekawe tytuły z tego gatunku?? Jest już Alexander w jakiejś dobrej wersji (najlepiej DVDrip) ??? |
Cytat:
Może brak jest akcji tak jak w przedstawionych przez Cie tytułach ale film warty obejżenia... Cytat:
|
Nie wiem jak wy ale dla mnie obowiązkiem jest chociaż raz na miesiąc luknąć "PULP FICTION" -pamiętacie tan film? No i jeszcze " AMERICAN BEAUTY"
Ai jeszcze mała sugestia -piszcie przy polskich tytułach ich odpowiedniki angielskie (z reguły) lub odwrotnie. |
Cytat:
a szkoda, bo TS'y i TC niewarto ssac :) pozdro ;) |
POLECAM:
1. Meet the Fockers (2ga czesc "Poznaj moich rodzicow") 2. Blade Trinity (jak zwykle miodzio filmik :) ) 3. Resident Evil - Apocalypse 4. Ladder 49 (John Travolta) 5. Forgotten 6. Exorcist - the beginning 7. Without the paddle (mozna plakac ze smiechu) 8. The Saw 9. The Grudge 10. The Terminal (Tom Hanks w nietypowej roli) 11. Elektra (ale tak pol na pol - nie jest super ciekawy ten film, jedynie glowna aktorka jest, hmm...intersujaca :) ) 12. The Incredibles (Iniemamocni - co za *****ne tlumaczenie.....) 13. White Noise (Michael Keaton i EVP - glosy zmarlych) 14. National Treasure (Nicolas Cage) 15. Walking Tall (z The Rock - aktor z Krol Skorpion i Rundown) 16. Harold and Kumar go to White Castle (polewka zupelna - scena w ubikacji z dwoma laskami chyba the best :) :) :) ) 17. Paparazzi 18. Assault on Precinct 13 19. Racing Stripes (fajny filmik o zebrze co koniem wyscigowym chciala byc :) ) 20. 'ciag dalszy nastapi' ..... 8 ) ODRADZAM: 1. Ocean's Twelve (szczerze zawiodlem sie ogladajac ten film.....) 2. Napoleon Dynamite 3. Phantom of the Opera 4. Dodge Ball W miare uplywu czasu lista 'odradzam' i 'polecam' na pewno urosnie 8 ) |
Cytat:
A widzieliście film "Byliśmy żołnierzami" czy coś takiego? warto ściągnąć?? |
@Eliasz ja ostatnio oglądałem "Na tyłach wroga" :D
Moge polecić tylko jak liczysz na jakąś super szybką akcję to nie oglądaj :nie: |
Cytat:
|
sky capitan - pierwszy film ktory wylaczylem po 15 minutach ogladania. moze potem byl warty obejrzenia,ale po 15 minutach nie zaluje ze go wylaczylem. mialem wersje dvdrip,ale jak go wlaczylem to yslalem ze ogladam mizerna kinowke,a to sie okazalo,ze tak ejst film nakrecony....
jakos mnie to nie przekonuje,choc pomysl moze i dobry. super size me-extra film,tylko nie wiem czemu podczas filmu chcialo mi sie ciagle jesc;) collateral-fajny film,niezle sie oglada,ciekawy r point-tez dosc ciekawy... dziewczyna z sasiedztwa-fajna bajeczka,bo takie cos w rzcezywistosci chyba sie nie zdarza,ale nie patrzac na to...... bardzo dobra komedia :) wiekszosc filmow ktorych wymieniacie widzialem,ale max w polowie,bo mm jakis taki dziwny "dar" ze w pozycji horyzontalnej zasypiam po ok 20 minutach,wiec jak ogladam film,to ok polowe filmu pamietam a potem to juz tylko marzenia senne :) aha.moge sie wypowiedziec co do filmow animowanych, bo z tych to chyba widzialem wiekszosc.bo dla siostry nagrywam ;) najlepszy to shrek 1-nie do pobicia. shrek 2 i epoka lodowcowa tez a niezle. mulan,lilo & stitch-jak sie ma dobry humor to naprawde sa smieszne:) rybki z ferajny- film OK,nawet chyba bardziej dla starszych niz dla malych dzieci ;) PS. widzieliscie taki film Kung Pow? najbardziej chora komedia jaka widzialem.... chora,ale bardzo zabawna...szczegolnie jak sie ja oglada na imprezie :) |
Cytat:
fajne sceny z napalmem po co sciagac mam na dvd aha niedawno było wydanie jako dodatek do jakis gazetki za parenascie pln |
Cytat:
IMO bardziej chorym filmem jest Chłopaki na Ibizie :ysz: |
Cytat:
|
http://www.apple.com/trailers/fox/fa.../FF_large.html
@woitas ta sama Alba :D tez w tym filmie :D http://www.elektramovie.com/shell.php?cc=pl |
Cytat:
"Tears of the sun" - "Łzy słońca" z Brucem Willisem o ile sie nie mylę filmik spoko. A tak na gorąco to własnie jestem po obejrzeniu "Ong Bak" tajlandzki film który polecam milośnikom wschodnich sztuk walk i nie tylko. Świetne sceny walk prosta fabuła ale myslę że naprawdę warto obejrzeć ten filmik a nie tylko te amerykańskie "superprodukcje". |
Notatnik (The Notebook) - polecam,swietny film na walentynki, wiele osob powie romansidlo, ale fajne.
Love Actually - komedia romantyczna...cos na wzor Cztery Wesela i Pogrzeb. Tez swietne. O dwóch takich co poszli w miasto (Harold and Kumar Go to White Castle) - swietna komedia. Tematy przewodnie -> "Jaranie", "laseczki", "zabawa" Egzorcysta - dobry film Załadnik wszyscy pewnie znaja, Tom Cruise...dobry film Aviator dobry Vanilla Sky on ciagle mi sie podoba :);d Dodgeball - komedia, i do tego ta gra... Córka prezydenta - tez moze byc, lekki film Sky Captain podoba mi sie za pomysl Wszystkie wyzej wymienione w pozostalych postach widzialem i tez polecam bo ciekawe pozycje...:) a szkoda pisac tego samego w moim poscie... ps czekam na...Ocean's Twelve - Dogrywka i National Treasure moze byc fajny jeszcze |
Casshern
kto ogladal to gratuluje, kto nie ogladal niech zaluje i szybko zassa film moim zdaniem przejefajny hmmm zle okreslenie nie da sie go opisac jaki jest polaczenie kultury mangi, japonskiego kina, amerykanskiego kina, efektow w stylu matrix i wogle i w szczegole. nie bede pisal o przeslaniu filmu, bo poprstu za duzo pisac. jak dla mnie film lepszy od niejednego filmu psychologicnzego itp... acha, warto dodac ze cala (a przynajmniej wiekszosc) scenria filmu jest generowana na kompie edit: skad zasysacie wasze kopie bezpieczenstwa? ja uzywam filelist ale widze ze tam nie ma niektorych tytulow co wymieniliscie |
9 LIVES z Wesley`em Snipes`em - niezła akcja.
|
Cytat:
|
Cytat:
A po tym filmie w McDonaldzie dali ultoki z listą czynności i tym ile kalorii spalamy podczas wkonywania ich. Icha odpowiedź na w film (Nasze jedzenie nie tuczy ludzi tylko też, zę mają mało ruchu) czy jakoś tak......:P A co do innych filmów polecam Sekretne Okno z J.Deepem, Ladykillers ale nie był tak "super", ale wypowiedzi psora były fajne 8 ) |
ja polece:
1) phone booth (nie wiem czy drugi wyraz dokladnie tak sie pisze) 2) hero 3) wrog u bram 4) I robot 5) eguilibrium 6) wieczny student 7) kaena (tylko wersja eng!) 8) chronicles of riddick 9) white chicks na razie tyle mi sie przypomnialo ;) |
Jeśli chcecie obejrzec naprawde cos dobrego to polecam Rozrabiaki w Waszyngtonie(Senior Trip) komedia 1995 roku ale najlepsza komedia pewnie sporo osob widzialo ja jej szukam w necie ale nigdzie nie ma....http://www.filmweb.pl/Film?id=34294
|
Cytat:
|
no tak, ale osiol slimaczy mi sie troche...
a na torencie to 11-15h i moge sobie ogladac. w przypadku osla, czas wydluza sie prawie do tygodnia :( |
Z "jajcarnych" to jeszcze Eurotrip i nie-ostry dyżur
|
bardzo a to bardzo dużo filmów jest warte obejrzenia, jedne mniej drugie bardziej, jak i te nowsze jak i te starsze.
|
Tylko kolega woitas nadmienil cos o filmach ktore moglyby mnei zainteresowac. Teraz moja dream lista ostatnich miesiecy:
Cremaster 1,2,3,4,5 - seria filmow Matthew Barneya bedaca mozna powiedziec dzielem jego zycia. Kremaster to bodajze miesien odpowiadajacy za naprezenie czlonka - 5 filmow, 5 roznych wyzwalanych emocji, 5 roznych stanow wzwodu! Dogville - Lars von Trier w najlepszym wydaniu. Teatr szturmem wkracza w sfere kinematografii. Problem zezwierzecenia spoleczenstwa na przykladzie malego wiejskiego miasteczka w latach trzydziestych. GENIALNE! Kontrolerzy - dzien z zycia wegierskich kontrolerow biletow w metrze. Nikotyna - hiszpanski film. Haker + gangsterzy + wszystko dzieje sie szybciej niz wypalenie jednego papierosa + zastanowmy sie czy tak naprawde palenie szkodzi ;-D Oldboy - Quentin Tarantino powiedizal o tym filie "Ten film jest bardziej tarantinowski niz wszystko co do tej pory nakrecilem". Orientalny klimat, duzo krwi i przemocy, a wszystko okraszone charaktersytyczna do tej pory wylacznie dla QT konwencja. Piec nieczystych zagran - Pojedynek Larsa von Triera z jego mentorem z mlodosci - Joergenem Lothem. Loth ma przerobic swoja etiude pod tytulem "The Perfect Man" na 5 roznych sposobow podyktowanych przez LvT. M.in. zrobic z niej film animowany, nakrecic ja na Kubie czy sprawic by zadne ujecie nie przekraczalo dwunastu klatek. Niesamowity pojedynek artystow kinematografii! R Point - Niesamowity trzymajacy w napieciu horror. Zero gumowych lalek czy efektow za grube miliony. Tu liczy sie klimat, schizofrenia dopadajac bohaterow (nawiasem mowiac zolnierzy wyslanych w poszukiwaniu oddzialu ktory zaginal), a wynikajaca z faktu iz tytulowe R Point to miejsce nawiedzone. Po "Kregu" ktory byl szczerze mowiac taki sobie, "Klatwie" czy "Dark Water" moge smialo powiedziec ze jest sposrod nich najlepszy. I prosze - nie kreccie jego amerykanskiej wersji!!! Zatoichi - Zatoichi to legenda dla Japonczykow. Nakrecono o nim wiecej filmow niz o Godzilli. Jego nigdy nie przestanie sie krecic - podobnei jak u nas Bonda, ale Zatoichi to dla Japonczykow ktos kilkaset razy wazniejszy niz Bond dla nas. Postac niewidomego samuraja walczacego w imie wyzszych idei! Festiwal w Gdyni przyniosl jescze "Dzien w ktorym umre" i niesamowite "Pregi" Magdaleny Piekorz. Kto lubi ambitne kino : niech naprawde poswieci czas na obejrzenie choc jednego filmu z powyzszej listy. Najwieksze gowna ostatnich miesiecy (moim zdaniem): Aleksander Blade 3 Klatwa (amerykanska oczywiscie) Komorka Kroniki Riddicka Resident Evil 2 Z podniesionym czolem ...i cale mnostwo innego Hollywoodzkiego kina ktore wychodzi z zalozenia ze po co miec oryginalny pomysl skoro ma sie 100 milionow na efekty specjalne. Wszelkie opinie sa wylacznie subiektywne i nie prosze o polemike. |
Cytat:
|
@M@X.666
A oglądałeś ONG BAK?? Ten film ma też coś w sobie z Tarantino. To taki Tajlandzki Tarantino. |
smolik : tak, ogladalem ong bak, ale nie powiedizalbym ze ma w sobie cos z Tarantino. Jak dal mnie to jest za duzo mordobicia. Choc moze w filmie w ktorym chodzi o mordobicie to zaleta, ale w takim razie ten film skreslam nawet za kategorie. Mordobiciom osobiscie mowie "niet" ;-D
|
Cytat:
tylko trzeba uważać na wybrakowane produkty; lepiej znać miejsce skąd wziąć :) |
Cytat:
tak samo Kontrolerzy nie moge zgranc... na torancie nie znalazlem... szkoda... |
No wlasnie nei wiem... Dlatego warto jezdzic na festiwale. Duzo dobrych filmow za smieszne pieniadze!
|
jeszcze trzeba miec czas na te festiwale...
w kraku jestem a czasu nie mam isc nawet na rynek oberzec szopki :/ shit happens.. kurde, kiedy ja na starowce bylem, chyba jakos we wrzesniu :) |
A no niestety trzeba... Ja zawsze jakos staram sie wsjo zalatwiac do przodu zeby znalezc czas ;-D
|
heh, "uczelnia nie zajac, nie ucieknie"
"co masz zrobic dzisiaj - zrob jutro" "nauka nie ku**a, dwa dni postoi" |
Czy udało się komuś moze znaleźć lub ktoś ma taki stary film niemiecki "dla dorosłych" było kilka odcinków jak "Bawarskie przypadki"? Nie wiem czy dokladnie taki jest tytul ale taki krązył kiedyś na kasetach video - teraz nie mozna tego nigdzie znaleźć w "cyfrowych przekazach" - gdyby ktoś coś wiedział - dajcie znać - dzięki z góry.
|
Mi się podobały filmy:
Underworld Pojutrze a mam zamiar iść na: Alexander Upiór w operze... |
Aleksander - szkoda czasu
Mówisz że idziesz na Aleksandra ??
A ja Ci powiem że szkoda czasu. :nie: :) :) Pozdrowienia :klotnia: :) |
wszyscy wieszaja psy na alexandrze, jeszcze ani jednej pozytywnej opinii o tym nie slyszalem
az sie sciagac nie chce :| |
o kurcze, a ja dostalem oferte pojscia do kina [z klasa..] i co? 18zl w sumie - bilet + autobus :|
pozdro ;) |
za 18pln masz 3 piwa w kanjpie, 6 w knajpie studenckiej, 9 w akademiku/sklepie
albo inaczej - 7-8 plyt dvdr, 18 cdr (wszystko verbatim oczywiscie) albo niezle winko... || szkoda kasy na kino, przynajmniej na taki film ;) |
Cytat:
Cytat:
a i jeszcze na paczke fajek wyzbierasz :D |
Cytat:
a nie na jakims emule || czy innym bazarku:fiu: |
Edwardo - na takie wynalazki to juz za stary jestem - watroba drastycznie traci toleracje z momentem oblania dyplomu ;) potem sie juz uwaza so sie pije :D
Maj3 - a to co innego |
Cytat:
|
Cytat:
albo dokładasz 22 i łapiesz AIDS i zapalenie wątroby typu c od tirówki || |
Cytat:
|
Ja na razie się z niczym nie dopiszę, bo ostatnio nie mam w ogóle czasu, żeby oglądać filmy, ale zainteresowało mnie kilka pozycji, które wymieniliście i mam pytanie. Które z poniższych na pewno NIE ma jeszcze w DVDRip?
National Treasure (Nicolas Cage) Kung Pow Rybki z ferajny Top Secret Ong Bak Harold and Kumar Go to White Castle Casshern Chronicles of riddick The Perfect Man R Point AKA National Lampoon's Senior Trip I jeszcze mam pytanie, jaki jest oryginalny tytuł Rybek z ferajny? |
Oryginalny tyytul "Rybek..." to Shark Tale, a co do kopii to sie nie orientuje...
|
Casshern jest w dvdripie, nawet 2xcd
Shark Tale tyz dvdrip tylko chyba jeszcze nie ma pldub inne nie wiem... |
Na pewno Nie ma
National Treasure |
jeśli ktoś lubi kino azjatyckie (naprawdę dobre kino) i ma przy tym mocne nerwy - polecam film Duch... :P
masakra. momentami idzie dostać zawału... genialne budowanie atmosfery napięcia i grozy... :) |
Cytat:
A shark tale zaraz poszukam, dobre to? |
Ja polecam film "Ladder 49" o strażakach. Naprawdę dobry. Niezła obsada, do pośmiania, dreszczyka emocji i posmucenia.
|
Cytat:
Mnie sie podobalo tak sobie... nie przebije Gdzie jest nemo?, Shreków, itp... |
Ja ostatnio oglądałem film "Garfield" bardzo fajny moim zdaniem ;)
|
Cytat:
Oczym to jest mniej więcej coś takiego jak film pt."Gdzie jest nemo?"" ;) |
Cytat:
|
Cytat:
|
Cytat:
znalazłem coś takiego: Ryeong (AKA Dead Friend / Ryung) - Duch |
Cytat:
|
Ilość załączników: 1
Cytat:
|
Cytat:
a linka na torrenta masz moze? bo nie znalazlem... |
Polecam obejzec Ghost in the Shell 1 i 2 ale po kolei, dla nie wtajemnym moze sie wydawac ze to filmy senacyjne ale to thrilery polityczne - troche glebsze kino :D
Trailer GitS'a 2 - http://filmforce.ign.com/articles/53...html?fromint=1 poza tym polecam Matrixa 1 :D (inspirowanego pierwszym GitS'em) Telefon - Phone Booth the Time Mashine Leona zawodowca lubiacym anime i/lub grafike komputerowa polecam Appleseed (versje 2004) |
Cytat:
Ale mi się kompletnie nie spieszy z oglądaniem najnowszych pozycji, bo i tak bardzo rzadko mam czas, żeby włączyć jakiś film. Tak więc spokojnie poczekam, aż wszystko co chce zobaczyć będzie na DVD. Nie ma pośpiechu :) A na razie ściągam Fish Tale. Już myślałem, że przez noc się ściągnie, bo szło 50kB/s, ale jak zawsze, kiedy nie kontroluję ODC to spadło do 3... Można tam jakoś ustawić, żeby ściągał tylko na przykład powyżej 20kB/s (to wiem, że można), ale też sam wyszukiwał takie źródła? |
A mi się spodoało Yamakasi 1, bo 2 to juz jej nie rozumiem :| Jakąś trudna jest :|
|
Widział może już ktoś The Grudge - Klątwa ?? bo nie wiem czy warto ogldac??
|
Cytat:
warto! |
Ilość załączników: 1
Cytat:
ps. nigdy nie kupowałem płyt na giełdzie, więc niewiem o czym mówisz... |
a widzial z Was cos takiego ??
Replacements Remember The Titans Secondhand Lions Green Mile Blood In Blood Out to sa wedlug mnie wprost niesamowite produkcje... :P :) |
Zielona Mila, owszem, reszty nie czaje...
|
Może ktoś wie o co chodzi z napisami do Ghost in the Shell 2. Mianowicie w ogóle nie pokrywają się z napisami angielskimi wyświetlanymi w filmie - dodam, że szukałem już troche innych i wszystkie mniej wiecej są takie same
|
Bo polscy tlumacze sa po prostu genialni - w GitS1 zdanie 'Must be a lose wire' przetlumaczono jako 'To pewnie ta pora miesiaca' :/
|
No ale to żeby jedno zdanie a to cały film (no przynajmniej pierwsze 10 min które widziałem) jest takie. Na to samo by wyszło jakbym je w ogóle wyłączył :)
|
No to chyba będę pierwsza osobą której się film "Aleksander" podobał. Nie wiem czego się spodziewaliście po tym filmie, bo jeśli jadki w stylu Troi to napewno mogliście się zawieść. Jest to typowy film historyczno- biograficzny. Niektóre fakty może niecałkiem sie zgadzają ale jak dla mnie rewelacja.
Kostiumy genialne, sceny walki które były zrobione bardzo realistycznie, tak jak opisano w książkach. No i sam Babilon - majstersztyk. Może w niektórych momentach przydługie dialogi, ale ujdą w tłumie. P.S. Klatwa do dupy. Film się kupy nie trzyma. Jedynie z uwagi na Sarah Michelle Gellar można zobaczyć. |
Cytat:
jak to sie nie tzyma? bo nie jest wszytko puszczone po kolej co sie dzialo? no bez jaj... ;) troche wyobrazni i skupienia... |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 10:40. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.