Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
LinkBack Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 22.05.2003, 14:01   #1
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 07.05.2003
Lokalizacja: oldskulowy rembertow
Posty: 14
maliboo w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Thumbs up Sterowniki do pada e5 (gamepad vibra usb) [nieaktualne]

ano... kupilem padzika w kerfurze i... kapa nie ma sterownikow - win2k prawidlowo rozpoznal pada - ale nic poza graniem nie ma - chodzi o "wibracje" - w zadnej grze nie dziala (trzeba sterow...) - dxdiag pokazuje ze nie ma takie opcji - a silniczki w padzie sa ;( ma ktos moze takie cudo ew. sterowniki... na stronie e5.pl cisza... zadnych linkow, zadnych odpowiedzi na emaile...


//
update: ok juz mam... znalazlem nawet firme ktora orginalnie produkuje te pady - jak ktos by potrzebowal sterow - to mam

Ostatnio zmieniany przez maliboo : 22.05.2003 o godz. 17:09
maliboo jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 04.12.2004, 02:51   #2
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 04.12.2004
Posty: 1
ignac911 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
mam ten sam problem , możesz mi dać ten link ? dzięki!!
ignac911 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 18.01.2005, 15:45   #3
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 11.01.2005
Posty: 1
risto w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
ja też potrzebije te sterowniki czy możecie mi je przesłać?
tote@vp.pl
risto jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 14.02.2005, 20:26   #4
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 14.02.2005
Posty: 1
Adrian7w w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Prosze o te sterowniki bardzo potrzebuje

Prosze o te sterowniki bardzo potrzebuje prosze wyslac na emaila prosze bardzo adrian7w@o2.pl
Adrian7w jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 15.10.2005, 10:20   #5
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 15.10.2005
Posty: 1
Mariusz120 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
macie te sterowniki jeszcze jak tak to niech mi ktoś je prześąle bo ni są bardzo potrzebne bo mam ten sam problem prosz. m_a_riusz@wp.pl
Mariusz120 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 17.02.2006, 02:38   #6
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 16.02.2006
Posty: 2
MaNiAc! w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Wszystkie pady e5 i inne robi firma TopWay

Link WWW: http://www.sztopway.cn/home2.html
Link DRIVERS: http://www.sztopway.cn/downloadE.htm

p.s. mialem ten sam problem ale sie jakos przekopalem przez interek
MaNiAc! jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 06.01.2010, 22:08   #7
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 06.01.2010
Posty: 1
kaszub88 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Wink

Cytat:
Napisany przez maliboo Podgląd Wiadomości
ano... kupilem padzika w kerfurze i... kapa nie ma sterownikow - win2k prawidlowo rozpoznal pada - ale nic poza graniem nie ma - chodzi o "wibracje" - w zadnej grze nie dziala (trzeba sterow...) - dxdiag pokazuje ze nie ma takie opcji - a silniczki w padzie sa ;( ma ktos moze takie cudo ew. sterowniki... na stronie e5.pl cisza... zadnych linkow, zadnych odpowiedzi na emaile...


//
update: ok juz mam... znalazlem nawet firme ktora orginalnie produkuje te pady - jak ktos by potrzebowal sterow - to mam
Hej!Ja również kupiłem pada w kerfurze i mi ostatnio coś nie działa. Czy mógłbyś na maila wysłać mi sterowniki? mail kaszub88@o2.pl. Z góry dzięki. Mam gamepada e5 sf-4201/RE00496 funkcja VIBRATION FORE i TURBO/CLEAR.
kaszub88 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 07.01.2010, 06:56   #8
...w podróży...
 
Avatar użytkownika Joe_Doe
 
Data rejestracji: 20.06.2003
Lokalizacja: EPKK
Posty: 1,022
Joe_Doe niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
I juz wiadomo kto dostal pod choinke swoj pierwszy komputer...
__________________
"I'm not going to change the way I look or the way I feel to conform to anything. I've always been a freak. So I've been a freak all my life and I have to live with that, you know. I'm one of those people." - John Lennon
"Nazywaja mnie Niezrownanym, a moze Niezrownowazonym - nigdy tego nie pamietam..." - M.K.
Joe_Doe jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 23.02.2010, 08:25   #9
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 23.02.2010
Posty: 1
lola7 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Siemanko!!
Mam ten sam problem ... moglibyście wysłać mi sterowniki?? O to mój e-mail oliwka310@op.pl
lola7 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 24.02.2010, 07:00   #10
Słodki
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika ed hunter
 
Data rejestracji: 30.11.2004
Lokalizacja: Wał szawa
Posty: 31,304
ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Drogie dzieci! Te sterowniki są już od lat na stronie e5.pl, więc nie zawracajcie dupy, tylko sobie pobierzcie odpowiednie.
__________________
Nieważne, kto głosuje, ważne, kto liczy głosy. Józef Stalin
ed hunter jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 02.05.2010, 20:46   #11
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 02.05.2010
Posty: 2
rozpiotr w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Ja mam inny problem - kupiłem pada E5 GP013, niby wsio jest OK - na Viście zainstalował się poprawnie, w oknie Kontrolery gier test wypadł OK (wszystkie przyciski działają poprawnie), ale w grach nie potrafię poruszać się na wprost i do tyłu - o co chodzi? próbowałem bawić się ustawieniami w grach (DMC / Tomb Raider...) ale nadal nic... co jest
rozpiotr jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 02.05.2010, 21:44   #12
inżynier systemowy
 
Avatar użytkownika polakT
 
Data rejestracji: 07.07.2004
Lokalizacja: Białystok
Posty: 2,193
polakT jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>polakT jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>polakT jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>
Cytat:
Napisany przez rozpiotr Podgląd Wiadomości
Ja mam inny problem - kupiłem pada E5 GP013, niby wsio jest OK - na Viście zainstalował się poprawnie, w oknie Kontrolery gier test wypadł OK (wszystkie przyciski działają poprawnie), ale w grach nie potrafię poruszać się na wprost i do tyłu - o co chodzi? próbowałem bawić się ustawieniami w grach (DMC / Tomb Raider...) ale nadal nic... co jest
kalibracja zrobiona ?
__________________
http://polakt.pl
Pozdrawiam
polakT
gg:2779269
polakT jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 02.05.2010, 23:31   #13
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 02.05.2010
Posty: 2
rozpiotr w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Cytat:
Napisany przez polakT Podgląd Wiadomości
kalibracja zrobiona ?
tak, nawet 2 razy...
rozpiotr jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 19.01.2011, 08:37   #14
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 19.01.2011
Posty: 1
Brokita w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
"nie istniejące" przyciski

trochę późno jak na czas rozmowy, ale także mam problem. mam pada e5 GP029, mam do niego sterowniki, kalibracje wykonane po kilka razy, lecz gdy wchodzę w grę(w tym wypadku darksiders) mam zmienione przyciski na padzie tj. zamiast np. biorąc z x360 przycisk "Y" mam "start", zamiast "X" mam przycisk odpowiadający "A", gdy naciskam na gałkę nie ma żadnej reakcji, ogólnie wszystkie przyciski mam pomieszane. do gry potrzebny jest pad, a do tego zdążyłem sie przyzwyczaić jeszcze przed zmianą pc'ta. nie wiem co robić, bo w innych grach wszystko działa jak należy, tj. są tam możliwości zmiany ustawienia , lecz przycisk "start", "select" czy naciskanie na gałkę nie przynosi żadnego rezultatu, tak jak by w ogóle nie istniały. czekam na odpowiedź i z góry dzięki ;]
Brokita jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 01.07.2012, 19:04   #15
Zarejestrowany
 
Data rejestracji: 01.07.2012
Posty: 1
wojtasek105 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
poszukuje sterownikow do tego samego pada , macie jeszcze je ?
wojtasek105 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post

Opcje związane z dyskusją
Tryby wyświetlania

Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
TrackbacksWyłączone
PingbacksWyłączone
RefbacksWyłączone



Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 09:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO