Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Propozycje, sugestie, błędy forum (https://forum.cdrinfo.pl/f10/)
-   -   Strona główna cdrinfo z newsami (https://forum.cdrinfo.pl/f10/strona-glowna-cdrinfo-newsami-93578/)

revolver0 28.07.2015 18:59

:bartez:

ed hunter 28.07.2015 19:44

Jak nie chodzi jak chodzi?

misiozol 28.07.2015 19:56

Mi tez dziala i nawet strony dzialaja po za pierwsza ;)

revolver0 28.07.2015 19:56

nie ma, nadal...

adax 28.07.2015 21:19

Często mi się zawiesza forum i to na różnych przeglądarkach.
Przy przeglądaniu co jakiś czas zawiesza się a przy pisaniu postów to za każdym razem muli aż muszę wyjść z forum i uruchomić ponownie.
Efekt ten występuje od ostatniej awarii.

Bartez 28.07.2015 21:20

Sprawdza się. Dzięki za info :)

siwymariusz 29.07.2015 12:07

Cytat:

Napisany przez superrrmario (Post 1331537)
Nie tylko Tobie :(

a czyli nie jestem sam .

siwymariusz 06.09.2015 11:29

Czy też " newsy " macie bez polskich ogonków?

Bartez 06.09.2015 13:47

W nocy zmieniliśmy kodowanie serwisu z ISO-8859-2 na UTF-8. Jeżeli przeglądarka automatycznie Ci nie zmieniła, to musisz zrobić to ręcznie :)

siwymariusz 06.09.2015 15:32

Thx . działa ale chwilowo , jak to zrobić? bo po zamknięciu i otwarciu znowu mam to samo.

Bartez 06.09.2015 17:08

Jaka przeglądarka? Masz ustawione automatyczne wykrywanie? I dla pewności warto wyczyścić cache przeglądarki.

siwymariusz 06.09.2015 18:06

Firefox a w zakładce Widok-kodowanie tekstu - wybór automatyczny ( wyłączony ) i ustawione na Środkowoeuropejski ( iso ). Po uruchomieniu nowej karty znowu Unicode. Może gdzieś trzeba zmodyfikować
w konfiguracji? ale przyznaje się, że nie znam sie na tym.

Ps. Olać to na forum jest ok.

Bartez 06.09.2015 20:38

Spróbuj włączyć wybór automatyczny.

revolver0 06.09.2015 21:15

Bartez nie tylko siwymariusz ma z tym problem... Coś się rozjechało...

ed hunter 06.09.2015 21:44

Na FF wszystko działa jak trzeba, ustawione unicode, ile razy mam pisać, mniej pornosów! :P


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 16:51.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions Inc.