![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software Tematy dotyczące problemów, porad i oprogramowania przeznaczonego dla dysków twardych oraz SSD. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
|
![]() |
#1 |
Always newbie
Data rejestracji: 14.11.2003
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 2,844
![]() ![]() ![]() ![]() |
Gwarancja - bezpośrednio do serwisu Samsunga?
Ech, zechciało mi się znowu przejechać dyski HD Tune. I jeden z Samsungów HD753LJ jakoś dziwnie czas dostępu miał wydłużony. Zapuściłem więc skanowanie powierzchni (jeszcze leci) i już są bady
![]() Realokowane sektory w SMART też się pojawiły. Ważne rzeczy już zbackupowałem, a mniej ważne zaraz będę gdzieś upychał*. Ale do tematu - dysk kupiłem wysyłkowo. Jak poślę go w jedną stronę, potem w drugą i w gwarancji stoi, że mają dwa tygodnie - czyli jak nic z dyskiem musiałbym się rozstać na miesiąc. Nie wiem, czy wytrzymam z tęsknoty przez tak długi okres. Czy można/jak dostarczyć bezpośrednio do serwisu Samsunga dysk (najlepiej w Warszawie)? *Jak ja się cieszę, że nie spiąłem tych dysków w RAID - teraz bym miał 1,5TB do upchnięcia. A tak mam tylko 750 - z czego część mogę upchnąć na drugim dysku ![]()
__________________
Ludzie tak bardzo lubią oszukiwać się wzajemnie, że wymyślili rząd, by robił to za nich. WAŻNE |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Zarejestrowany
![]() Data rejestracji: 18.05.2004
Posty: 9,589
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nie wiem jak z dyskami, ale monitor Samsunga pchnąłem bezpośrednio do serwisu - chciałem, żeby mi to zrobili od ręki, ale okazało się, że te wszystkie serwisy to są tylko punkty zbiorcze towaru, które wysyłają sprzęt do serwisu. Pytałem, gdzie jest ta centrala, żeby samemu podwieźć - nie ma takiej możliwości. Ale zrobili to sprawnie - czekałem ok 4 dni.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Always newbie
Data rejestracji: 14.11.2003
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 2,844
![]() ![]() ![]() ![]() |
Wyczyściłem dysk, zrobiłem LLF - no i bad sektory zniknęły. Chyba niestety?
Pewnie na noc zapuszczę skanowanie Estoolem. Realokowanych sektorów dalej mam 14 - czy to wystarczy do reklamacji?
__________________
Ludzie tak bardzo lubią oszukiwać się wzajemnie, że wymyślili rząd, by robił to za nich. WAŻNE |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Odnowiony Cyfrowo
Data rejestracji: 23.05.2006
Lokalizacja: A.D 2019
Posty: 5,112
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guru
Data rejestracji: 01.10.2004
Posty: 3,436
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
co to się teraz dzieje z tymi nowymi dyskami, aż strach się bać
![]() pozdrawiam
__________________
Lite-On iHBS 212, Pioneer BDR-209EBK
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
dno - europejski serwis iiyama we Wroclawiu | BD | Off topic | 27 | 15.04.2005 07:18 |
Gwarancja na liteony | marioking | Napędy optyczne DVD | 2 | 09.04.2004 14:49 |
gwarancja sklepu a gwarancja producenta TEAC | slawektepsa | Napędy optyczne CD | 7 | 03.01.2003 13:06 |
zakupy w Proline, a rękojmia i gwarancja | areksc@o2.pl | Off topic | 7 | 23.10.2002 13:54 |