Powrót   Forum CDRinfo.pl > Archiwizacja - Dyski twarde, SSD, pendrive, karty pamięci > Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software

Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software Tematy dotyczące problemów, porad i oprogramowania przeznaczonego dla dysków twardych oraz SSD.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 28.01.2009, 16:51   #1
Wawelski
Always newbie
 
Avatar użytkownika Wawelski
 
Data rejestracji: 14.11.2003
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 2,844
Wawelski jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>Wawelski jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>Wawelski jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>Wawelski jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>
Gwarancja - bezpośrednio do serwisu Samsunga?

Ech, zechciało mi się znowu przejechać dyski HD Tune. I jeden z Samsungów HD753LJ jakoś dziwnie czas dostępu miał wydłużony. Zapuściłem więc skanowanie powierzchni (jeszcze leci) i już są bady
Realokowane sektory w SMART też się pojawiły.

Ważne rzeczy już zbackupowałem, a mniej ważne zaraz będę gdzieś upychał*.

Ale do tematu - dysk kupiłem wysyłkowo. Jak poślę go w jedną stronę, potem w drugą i w gwarancji stoi, że mają dwa tygodnie - czyli jak nic z dyskiem musiałbym się rozstać na miesiąc. Nie wiem, czy wytrzymam z tęsknoty przez tak długi okres.

Czy można/jak dostarczyć bezpośrednio do serwisu Samsunga dysk (najlepiej w Warszawie)?

*Jak ja się cieszę, że nie spiąłem tych dysków w RAID - teraz bym miał 1,5TB do upchnięcia. A tak mam tylko 750 - z czego część mogę upchnąć na drugim dysku
__________________
Ludzie tak bardzo lubią oszukiwać się wzajemnie, że wymyślili rząd, by robił to za nich.
WAŻNE
Wawelski jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 28.01.2009, 17:46   #2
Reetou
Zarejestrowany
 
Data rejestracji: 18.05.2004
Posty: 9,589
Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Nie wiem jak z dyskami, ale monitor Samsunga pchnąłem bezpośrednio do serwisu - chciałem, żeby mi to zrobili od ręki, ale okazało się, że te wszystkie serwisy to są tylko punkty zbiorcze towaru, które wysyłają sprzęt do serwisu. Pytałem, gdzie jest ta centrala, żeby samemu podwieźć - nie ma takiej możliwości. Ale zrobili to sprawnie - czekałem ok 4 dni.
Reetou jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 01.02.2009, 16:52   #3
Wawelski
Always newbie
 
Avatar użytkownika Wawelski
 
Data rejestracji: 14.11.2003
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 2,844
Wawelski jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>Wawelski jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>Wawelski jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>Wawelski jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>
Wyczyściłem dysk, zrobiłem LLF - no i bad sektory zniknęły. Chyba niestety?

Pewnie na noc zapuszczę skanowanie Estoolem.

Realokowanych sektorów dalej mam 14 - czy to wystarczy do reklamacji?
__________________
Ludzie tak bardzo lubią oszukiwać się wzajemnie, że wymyślili rząd, by robił to za nich.
WAŻNE
Wawelski jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 01.02.2009, 17:22   #4
- Deckard -
Odnowiony Cyfrowo
 
Avatar użytkownika - Deckard -
 
Data rejestracji: 23.05.2006
Lokalizacja: A.D 2019
Posty: 5,112
- Deckard - ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>- Deckard - ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>- Deckard - ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>- Deckard - ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>- Deckard - ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>- Deckard - ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>- Deckard - ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>- Deckard - ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>- Deckard - ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>- Deckard - ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>- Deckard - ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Cytat:
Napisany przez Wawelski Podgląd Wiadomości
Wyczyściłem dysk, zrobiłem LLF - no i bad sektory zniknęły. Chyba niestety?

Pewnie na noc zapuszczę skanowanie Estoolem.

Realokowanych sektorów dalej mam 14 - czy to wystarczy do reklamacji?
teoretycznie zanosisz dysk do serwisu i rżniesz ''głupa" że jak zapełnisz dysk do pewnego momentu to na danych występują Ci błędy CRC i nic nie możesz zrobić serwis przyjmie Ci dysk i wyśle go a wtedy na 99% dostaniesz nowy [ja tak z 80gb wd'kiem zrobiłem 2 razy za drugim razem dostałem już sata II bo sata I nie było ]
- Deckard - jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 01.02.2009, 21:00   #5
Arepo
Guru
 
Avatar użytkownika Arepo
 
Data rejestracji: 01.10.2004
Posty: 3,436
Arepo jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>Arepo jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>Arepo jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>Arepo jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>Arepo jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>Arepo jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>Arepo jest wzorem do naśladowania <650 - 999 pkt>
co to się teraz dzieje z tymi nowymi dyskami, aż strach się bać

pozdrawiam
__________________
Lite-On iHBS 212, Pioneer BDR-209EBK
Arepo jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport

Podobne dyskusje
Dyskusja Autor Forum Odpow. Ostatni Post
dno - europejski serwis iiyama we Wroclawiu BD Off topic 27 15.04.2005 07:18
Gwarancja na liteony marioking Napędy optyczne DVD 2 09.04.2004 14:49
gwarancja sklepu a gwarancja producenta TEAC slawektepsa Napędy optyczne CD 7 03.01.2003 13:06
zakupy w Proline, a rękojmia i gwarancja areksc@o2.pl Off topic 7 23.10.2002 13:54


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 18:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.