Powrót   Forum CDRinfo.pl > Archiwizacja - Dyski twarde, SSD, pendrive, karty pamięci > Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software

Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software Tematy dotyczące problemów, porad i oprogramowania przeznaczonego dla dysków twardych oraz SSD.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 23.06.2011, 19:55   #1
Qas1a
Zarejestrowany
 
Data rejestracji: 22.06.2011
Posty: 9
Qas1a w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Komp kupiony 02-12-2008
wymiana HDD 19.02.2010 - wymiana w ramach naprawy więc gwarancja tylko 12 m-cy max wg Optimusa

Z tego co teraz spojrzałam na tą gwarancję, to mam jeszcze gwarancję na płytę główną, RAM, zasilacz i DVD-RW. Tylko na dysk już nie
Dołączone obrazki (kliknij, aby powiększyć)
Testy HDD S.M.A.R.T. HDTune-gwara.jpg  

Ostatnio zmieniany przez Qas1a : 23.06.2011 o godz. 20:03
Qas1a jest offline  

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 24.06.2011, 10:57   #2
Bartez
Team Member
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika Bartez
 
Data rejestracji: 18.10.2002
Lokalizacja: malopolska
Posty: 4,177
Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Na tej stronie możesz sprawdzić, czy Twój dysk ma jeszcze gwarancję: http://www.samsunghddvalue.com/WebRM...tychecker.aspx
Wystarczy wpisać numer seryjny.
__________________
Pozdrawiam
Bartez

Ranking dysków twardych
Bartez jest offline  
Stary 24.06.2011, 22:57   #3
Qas1a
Zarejestrowany
 
Data rejestracji: 22.06.2011
Posty: 9
Qas1a w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Bardzo Ci dziękuję
Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale chyba jest?
Wymieniłam dzisiaj taśmę za zgodą Optimusa. Na razie jedyne co zauważyłam, to że "chrobotanie" wyraźnie się zmniejszyło - "chrobocze" tylko po włączeniu, potem już jest cisza. Ale nie wiem czy to zasługa taśmy? Przy okazji jeszcze go ładnie wypucowałam pędzelkiem Poradzili mi jeszcze żebym formata zrobiła, a jeśli smart bedzie bez zmian to mam go wysłac, bo może to też niby być wina kontrolera na płycie. Na dysk twierdzą, że już gwarancji nie ma

Próbowała Victorią zrobic remap...i sie nie udało. To dobrze czy źle? Wklejam screena z Victorii
Dołączone obrazki (kliknij, aby powiększyć)
Testy HDD S.M.A.R.T. HDTune-gwardysk.jpg   Testy HDD S.M.A.R.T. HDTune-victoria.jpg  

Ostatnio zmieniany przez Qas1a : 24.06.2011 o godz. 23:35
Qas1a jest offline  
Stary 24.06.2011, 23:18   #4
Bartez
Team Member
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika Bartez
 
Data rejestracji: 18.10.2002
Lokalizacja: malopolska
Posty: 4,177
Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>Bartez jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Dysk ma gwarancję producenta. Możesz im wysłać tego screena Tylko spiesz się, bo gwarancję masz do sierpnia tego roku. Na stronie Samsunga można zgłosić RMA request pod tym linkiem: http://www.samsunghddvalue.com/WebRMA/RMARequest/

Po wypełnieniu danych powinnaś otrzymać numer zgłoszenia i informację, gdzie i jak odesłać dysk.

Zanim to zrobisz, to spróbuj po zmienionej taśmie wykonać te same testy, z którymi wcześniej miałaś problem i daj znać, czy to pomogło
__________________
Pozdrawiam
Bartez

Ranking dysków twardych
Bartez jest offline  
Stary 25.06.2011, 00:40   #5
Qas1a
Zarejestrowany
 
Data rejestracji: 22.06.2011
Posty: 9
Qas1a w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Po zmienie taśmy nadal to samo. Testów nie da sie zrobić także w Victorii Po testach Off Track Errors - 19 Ostatnio też tak miałam po tych w HDDScan. Potem po resecie wartość zawsze jest zero i rośnie do 1,2,3. Po testach na 19.
C6 Off-line Uncorrectable Sector Count raz wynosi zero a raz jeden.
C5 Current Pending Sector Count - zawsze jeden.
A na jakiej podstawie moge to zgłosić na gwarancji jesli nie mam jej na papierze ani paragonu?

P.S. Po testach znowu "chrobotał" przez jakies kilkanascie minut.
Qas1a jest offline  
Stary 30.06.2011, 09:12   #6
migol21
Pasionat
 
Avatar użytkownika migol21
 
Data rejestracji: 17.07.2009
Lokalizacja: Małopolska
Posty: 102
migol21 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez Qas1a Podgląd Wiadomości
Po zmienie taśmy nadal to samo. Testów nie da sie zrobić także w Victorii Po testach Off Track Errors - 19 Ostatnio też tak miałam po tych w HDDScan. Potem po resecie wartość zawsze jest zero i rośnie do 1,2,3. Po testach na 19.
C6 Off-line Uncorrectable Sector Count raz wynosi zero a raz jeden.
C5 Current Pending Sector Count - zawsze jeden.
A na jakiej podstawie moge to zgłosić na gwarancji jesli nie mam jej na papierze ani paragonu?

P.S. Po testach znowu "chrobotał" przez jakies kilkanascie minut.
Nie potrzebujesz wystarczy numer seryjny.
__________________
Pomoc innym to jeden ze sposobów na spłatę długu wobec tych ,którzy tobie pomogli.
Nie w tym rzecz by udowadniać ,że się jest lepszym lecz by dowieść ,że ma się do tego moralne prawo.

Przydatne FAQ
S.M.A.R.T Opis atrybutów
Opis Partycje
Aktualizacja Firmware Seagate Czarna seria 7200.11
Praca z RAID 0
migol21 jest offline  
Stary 30.06.2011, 10:02   #7
Qas1a
Zarejestrowany
 
Data rejestracji: 22.06.2011
Posty: 9
Qas1a w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Dziękuję migol21
To samo powiedzieli w serwisie Samsunga - Telmarku. Dysk wysłany.

Bardzo dziękuję jeszcze raz Bartez, za ten link
Qas1a jest offline  
Stary 04.01.2012, 01:38   #8
derobert
Gość
 
Posty: n/a
Witam wszystkich!

w załączniku screen smarta mojego 'dysku z pierdołami', czy orientujecie się może, czy te błędy są podstawą do serwisu gwarancyjnego ?

Pozdrawiam!
Dołączone obrazki (kliknij, aby powiększyć)
Testy HDD S.M.A.R.T. HDTune-25-grudnia-2011_11-18.jpg  
 
Dyskusja zamknięta

Tagi
hdtune, smart


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport

Podobne dyskusje
Dyskusja Autor Forum Odpow. Ostatni Post
Jak stworzyc obraz dvd nagranej zywcem na hdd albo nagrac dvd bezposrednio z hdd maestro Napędy optyczne DVD 7 29.10.2004 20:42
HDD S.M.A.R.T. capability Ziele Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software 7 26.03.2003 21:44
mały problemik z 80 gb hdd Adik Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software 9 28.01.2003 00:12
Mam problem z HDD ! +++LeWaP+++ Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software 34 15.10.2002 22:57


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 18:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.