![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Dyski HDD, SSD - Opinie, testy i recenzje Opinie o dyskach twardych, wyniki testów, porady dotyczące wyboru dysków twardych oraz SSD. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
***3665;***1769;***1758;
Data rejestracji: 21.04.2004
Lokalizacja: ArchiwumX
Posty: 6,356
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Seagate zaostrza restrykcje serwisów gwarancyjnych
|
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Jukebox Hero
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mi sie spalił dysk Samsunga. Brak obrotów.
Zasilacz niezły (Modecom GTF), sprawny, nigdy nie stwarza problemów. Komputer podpięty do UPS. A jednak silniczek sie chyba sfajczył. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Guru
Data rejestracji: 01.10.2004
Posty: 3,436
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
Cytat:
Takie zaostrzenia są tworzone po to aby ZAWSZE można było odrzucić reklamowany dysk. Spełnienie tak wielu często absurdalnych kryteriów jest praktycznie niemożliwe, zostajemy więc na łasce producenta. Choć w sumie się im nie dziwię, przy takiej ilości padających dysków (niektóre serie są wręcz "sławne") mają poważny problem. pozdrawiam
__________________
Lite-On iHBS 212, Pioneer BDR-209EBK
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pingwin specjalista.
Data rejestracji: 22.06.2002
Lokalizacja: Central Park
Posty: 15,088
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Buhaha... "polegają na odmowie naprawy serwisowej np. z powodu zewnętrznych zadrapań dysku."
Przecież to normalne, że jak wkładasz HDD do ciasnego koszyka w budzie to się boki trochę obdzierają z tej czarnej farby... ![]()
__________________
amiga500site |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jukebox Hero
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Teraz trzeba będzie w szmatki w mikrofibry wkładać przed zamontowaniem.
Jak sie w niej zagotuje, to gwarancje uwzględnią ![]() Ale będzie wyglądał jak nowy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guru
Data rejestracji: 01.10.2004
Posty: 3,436
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Niedługo aby uznać gwarancje, dysk będzie mógł montować i uruchamiać tylko wykwalifikowany serwis Seagate. Będzie się dostawać specjalny protokół z tych działań za odpowiednią kasę.
Napędy będą się psuć tak samo, ale pieniądze na naprawy się znajdą ![]() pozdrawiam
__________________
Lite-On iHBS 212, Pioneer BDR-209EBK
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ͼ Ͽ
Zlotowicz
![]() Data rejestracji: 15.05.2004
Lokalizacja: W domu.
Posty: 38,264
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Po prostu trzeba wykreślić seagate z listy producentów dysków (przy rozważaniu zakupu) - są jeszcze inni producenci.
![]()
__________________
Pozdrawiam i zapraszam na www.joujoujou.com - całkiem nową galerię zdjęć z Irlandii. ![]() Moje filmy są tutaj. Forum ZielonaIrlandia. ![]() Problemy i porady wyłącznie na forum.
Prywatne wiadomości lub przez komunikatory będą ignorowane. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Zarejestrowany
![]() Data rejestracji: 18.05.2004
Posty: 9,589
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Problem w tym, że nie ma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ͼ Ͽ
Zlotowicz
![]() Data rejestracji: 15.05.2004
Lokalizacja: W domu.
Posty: 38,264
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samsung, Toshiba, Fujitsu, WD...
![]()
__________________
Pozdrawiam i zapraszam na www.joujoujou.com - całkiem nową galerię zdjęć z Irlandii. ![]() Moje filmy są tutaj. Forum ZielonaIrlandia. ![]() Problemy i porady wyłącznie na forum.
Prywatne wiadomości lub przez komunikatory będą ignorowane. ![]() Ostatnio zmieniany przez joujoujou : 29.09.2010 o godz. 16:21 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pingwin specjalista.
Data rejestracji: 22.06.2002
Lokalizacja: Central Park
Posty: 15,088
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hitachi pewnie też te restrykcje dotyczą ? (bo to przecie Seagate teraz)...
__________________
amiga500site |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ͼ Ͽ
Zlotowicz
![]() Data rejestracji: 15.05.2004
Lokalizacja: W domu.
Posty: 38,264
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Maxtora AFAIK też, czy hitachi - nie wiem.
__________________
Pozdrawiam i zapraszam na www.joujoujou.com - całkiem nową galerię zdjęć z Irlandii. ![]() Moje filmy są tutaj. Forum ZielonaIrlandia. ![]() Problemy i porady wyłącznie na forum.
Prywatne wiadomości lub przez komunikatory będą ignorowane. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Pa rampamer
Zlotowicz
![]() Data rejestracji: 24.10.2006
Lokalizacja: Zachlajki
Posty: 9,914
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Super. Nie tak dawno użyłem ichniego oprogramowania do pozbycia się bad sectorów z jednego z moich Seagate'ów (przynajmniej wirtualnie pomogło - HDD działa a HD Tune nie wykrywa bad sectorów) i postanowiłem czekać z ewentualną reklamacją na kolejne problemy (do bodajże początku 2013 roku jest gwarancja).
Terminu obowiązywania gwarancji dla już sprzedanego urządzenia skrócić pod żadnym pozorem nie mogą, ale odmówić przyjęcia w myśl nowych zasad nikt im nie zabroni. HDD nie ma co prawda żadnych z miliarda wymienionych przez nich uszczerbków mogących spowodować odmowę serwisowania, ale skąd mam niby mieć pewność, że nie wróci do mnie po wysyłce np. bezczelnie porysowany śrubokrętem (bo niby jak im udowodnię, że to nie ja uszkodziłem?), albo z adnotacją, że był źle zapakowany (wyjąć dysk z folii antystatycznej i odesłać z powrotem jest nawet szybciej niż go porysować)?
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Team Member
Zlotowicz
![]() Data rejestracji: 18.10.2002
Lokalizacja: malopolska
Posty: 4,177
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.cdrinfo.pl/news/seagate-z...arancji-16834/ - dzięki mensir67pl
![]() ![]() Co do odsyłania to trzeba będzie powoływać komisję, 3 świadków, zrobić dokumentację zdjęciową i wtedy można odsyłać ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ͼ Ͽ
Zlotowicz
![]() Data rejestracji: 15.05.2004
Lokalizacja: W domu.
Posty: 38,264
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Przecież te zasady obowiązują już czas jakiś (na pewno więcej niż rok - sigejtowa strona pokazuje ostatni update w tym miesiącu, google sugeruje, że ta podstrona istnieje dużo dłużej).
__________________
Pozdrawiam i zapraszam na www.joujoujou.com - całkiem nową galerię zdjęć z Irlandii. ![]() Moje filmy są tutaj. Forum ZielonaIrlandia. ![]() Problemy i porady wyłącznie na forum.
Prywatne wiadomości lub przez komunikatory będą ignorowane. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Team Member
Zlotowicz
![]() Data rejestracji: 18.10.2002
Lokalizacja: malopolska
Posty: 4,177
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jou, miałem właśnie problem z ustaleniem, czy to jest aktualna informacja. Mimo wszystko wydaje mi się, że i tak warto o tym napisać. Jeszcze nie tak dawno chwalili się 5-letnią gwarancją, a teraz ją skracają.
Edit: Z tego co pamiętam, to na tej stronie były informacje o tym, jak zapakować dysk do wysyłki, w co itp. Aż tak szczegółowych przypadków nie przypominam sobie, ale może się mylę. Ostatnio zmieniany przez Bartez : 29.09.2010 o godz. 17:13 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|