Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Nagrywanie/kopiowanie gier na konsole (https://forum.cdrinfo.pl/f104/)
-   -   Resident Evil 2 PSP.Pliss pomóżcie (https://forum.cdrinfo.pl/f104/resident-evil-2-psp-pliss-pomozcie-84277/)

Killerek999 15.12.2009 09:44

Resident Evil 2 PSP.Pliss pomóżcie
 
Mam taki problem.Stworzyłem EBOOT'a zgrałem do game wszystko dobrze właczam i sie zawiesza przy ostrzeżeniu (Gra posiada przemoc itp.)Posiadam soft 5.50 GEN-D2.Prosze o pomoc
Mam psp

szczuru 15.12.2009 10:09

Nie napisałeś czy gra jest PAL czy NTSC (USA czy JAP) i czy "zwykła" czy Dual Shock Edition?.

Jeśli to wersja NTSC to tworząc EBOOT-a użyj GAME ID z RE2 wersji Japońskiej (SLPS-01222 - CD1/Main Game ID, SLPS-01223 - CD2 ) i użyj popsloadera z popsem z softu 4.01 - wszystko będzie śmigać.

Jeśli to wersja PAL to użyj popsa z softu 3.40

Co ciekawe aby Resident 3 działał na PSP (też wersja NTSC) to także trzeba użyć GAME ID z japońskiej wersji RE2.

Berion 15.12.2009 10:24

Z tego wniosek, że emulator ustawia jakaś magię pod konkretne ID.


RE2DSV i RE3 z PSStore ot tak sobie nie działają na PSP, ale jak masz CFW to przerób to jak Szczuru napisał i po kłopocie.

Killerek999 15.12.2009 10:47

Dual Shock Edition.NTSC-U.I daj linka do popsa prosze i gdzie wrzucic bo ostatnio skopiowałem do setplugins na psp i w recorvery menu nie widac.Id zmieniałem na te co w opisie http://www.youtube.com/watch?v=2URFAdvHHoM&feature=fvw
Używałem id z japońskiego
edit:A jeżeli odblokuje dodatkowy scenariusz dla leona clairie to znajdzie save i otworzy?

szczuru 15.12.2009 12:26

Plików Ci niestety nie mogę przesłać bo to jest część FW PSP i udostępnienie tego było by z mojej strony nielegalne :P Więc albo wgraj sobie 4.01 i wyciągnij pliki popsa albo googluj w poszukiwaniu paczki z WSZYSTKIMI popsami (zaręczam - jest taka :] ).

Berion 15.12.2009 13:30

Nie "setplugins" tylko "SEPLUGINS".

szczuru 15.12.2009 13:45

Nie musi być uppercase :)

Killerek999 16.12.2009 09:40

A z tymi Save? co claire do leona i na odwrot

M@X 16.12.2009 10:35

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 1066579)
RE2DSV i RE3 z PSStore ot tak sobie nie działają na PSP

Mozesz cos wiecej o tym napisac? U mnie dzialaja...

szczuru 16.12.2009 11:47

@M@X, Berionowi pewnie chodziło o to, że w każdym FW na PSP jest inny pops i na jednych gra działa lepiej, na innych gorzej a na jeszcze innych w ogóle :]

Killerek999 18.12.2009 12:28

Odblokowałem scenariusz B.Jak go otworzyć w Claire?

Berion 19.12.2009 00:24

Zmienić płytę w wirtualnym napędzie (switch disc). ;]

Killerek999 24.12.2009 20:45

Cytat:

Napisany przez szczuru (Post 1066571)
Nie napisałeś czy gra jest PAL czy NTSC (USA czy JAP) i czy "zwykła" czy Dual Shock Edition?.

Jeśli to wersja NTSC to tworząc EBOOT-a użyj GAME ID z RE2 wersji Japońskiej (SLPS-01222 - CD1/Main Game ID, SLPS-01223 - CD2 ) i użyj popsloadera z popsem z softu 4.01 - wszystko będzie śmigać.

Jeśli to wersja PAL to użyj popsa z softu 3.40

Co ciekawe aby Resident 3 działał na PSP (też wersja NTSC) to także trzeba użyć GAME ID z japońskiej wersji RE2.

Dobra pomożesz mi z tym.W resident evil 3 gdy idę jill (po tym jak carlos mnie uratował) to po otwarciu drzwi (wychodzę z wieży zegarowej) zacina mi sie no.ID nie zmieniałem, ale teraz gdy robiłem eboota i zmieniałem id na 01222 przypomniało mi sie ze cd1 re 2 ma takie same id więc?.Zgrałem na psp i nie działało ani re3 ani re2 disc 1 więc co zrobić by nie myliło?

Killerek999 28.12.2009 14:37

Chyba ktoś mnie zrozumie i mi pomoże?


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 14:09.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO