Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Hardware (https://forum.cdrinfo.pl/f105/)
-   -   [ARTYKUŁ][PS3] PS3 FAQ - Czyli podstawowe wiadomości na temat konsoli (https://forum.cdrinfo.pl/f105/artykul-ps3-ps3-faq-czyli-podstawowe-wiadomosci-na-temat-konsoli-88703/)

Bartez 18.04.2011 11:55

[ARTYKUŁ][PS3] PS3 FAQ - Czyli podstawowe wiadomości na temat konsoli
 
Cytat:

Napisany przez CDRinfo.pl
Od czasu premiery minęło już kilka lat. Sony wzorem konkurencji wydało sporo różnych wersji swojej konsoli, a tym samym namieszało w głowach klientom.

Postaram się odpowiedzieć na wszystkie, najczęściej zadawane pytania dotyczące tej platformy, uaktualniając starszą, jeszcze przedpremierową wersję FAQ, napisaną przez emcepl.

(...)

Zapraszamy do przeczytania artykułu: [PS3] PS3 FAQ - Czyli podstawowe wiadomości na temat konsoli

Arepo 21.04.2011 16:38

Bardzo ciekawy FAQ, doceniam wkład pracy :spoko:.

Aby nie było tylko pochwał ;), po pierwszym czytaniu, nasunęła mi się myśl, że przy PlayStation Store powinna być informacja, iż można również zapełniać portfel do zakupów za pomocą kodów. W sekcji multimedia nie ma nic o obsłudze napisów w filmach i programie AVIAddXSubs, którym można je ładnie dodać. Na rynku są już podróbki oryginalnych Pad-ów z tego co wyczytałem w sieci, ale to może nie być pewna informacja.

Znalazłem też parę literówek i dziwnych stwierdzeń np.: że dysk SSD ma małą żywotność (szeroko rozpowszechniony mit), ale to drobiazgi - dzięki za tak obszerną pracę :).

pozdrawiam

Berion 21.04.2011 18:45

Dzięki za uwagi/opinię.

Co do napisów, zostawiłem sobie to pytanie na później, ponieważ nie jestem pewien czy XMB żadnych nie obsługuje (coś mi się w change logu "obiło o uszy"), natomiast ShowTime mało co używałem i napisów też nie testowałem. W każdym razie pamiętam. Pominąłem kwestię programów do streamowania z PC ponieważ... przyznam, że z lenistwa. :P Jeśli chodzi o wripowywanie napisów, przyjąłem to za coś oczywistego - ale ok, doda się.

Co do SSD. Dysk w PS3 jest szyfrowany i ani to wtedy wydajne, ani żywotne. Dlatego napisałem że się nie nadaje. Czyli jak rozumiem, lepiej będzie jak rozwinę to pytanie?

Arepo 21.04.2011 19:40

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 1158058)
Co do SSD. Dysk w PS3 jest szyfrowany i ani to wtedy wydajne, ani żywotne. Dlatego napisałem że się nie nadaje. Czyli jak rozumiem, lepiej będzie jak rozwinę to pytanie?

Proces szyfrowania odbywa się w locie jak sądzę (przez oprogramowanie pośredniczące, coś ala TrueCrypt), a dysk to tylko nośnik, który zapisuje lub odczytuje dane. Nie widzę związku między procesem szyfrowania, a prędkością zapisu zależną od konstrukcji dysku. Zarówno dysk SSD jak i tradycyjny będą działały ze swoją nominalną prędkością, którą fabrycznie dysponują. Co do żywotności, to każdy obecnie sprzedawany SSD spokojnie przeżyje PS3, więc nie ma się co tym martwić.

Pytanie tylko czy PS3 poprawnie współpracuje z dyskami SSD. Przykładowo, niedawno próbowałem wymienić dysk tradycyjny w netbooku Samsunga N150 i okazało się, że dysk SSD pracował w nim bardzo wolno – odczyt na poziomie 30 MB/s (gdy w rzeczywistości było to 210 MB/s). Także wszystko zależy jeszcze od kontrolera.

pozdrawiam

Berion 22.04.2011 14:16

Odczyt z HDD i SSD na PS3 jest podobny, mimo że to SATA I to transfery rzędu 60-80MB/s ("na oko", bo nie ma jak zmierzyć). Jestem przekonany, że to przez TPM i brak możliwości wykorzystania trim/wear leveling znacznie skraca ich żywotność.

Nie podeprę się tutaj własnym doświadczeniem. Znajomy miał SSD w konsoli, który zmarł po dwóch miesiącach. Możliwe że przypadek, możliwe że nie. Nie stać mnie na sensowne testy. ;)

Arepo 22.04.2011 17:29

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 1158142)
Jestem przekonany, że to przez TPM i brak możliwości wykorzystania trim/wear leveling znacznie skraca ich żywotność.

Wear Leveling jest zawarty w kontrolerze dysku SSD i sam o niego dba niezależnie od systemu. TRIM musi wspierać system operacyjny, ani XP ani Vista tego nie robią więc jest analogiczna sytuacja co w PS3.

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 1158142)
Nie podeprę się tutaj własnym doświadczeniem. Znajomy miał SSD w konsoli, który zmarł po dwóch miesiącach. Możliwe że przypadek, możliwe że nie. Nie stać mnie na sensowne testy. ;)

Myślę, że to zupełny przypadek, bardzo ciężko jest "zajechać" nowoczesny dysk SSD. Jeśli dysk stał się "read only" to faktycznie dobiegła końca ilość cykli jego pamięci, w innym przypadku (np.: gdy przestał być widziany przez system) mamy do czynienia z innym uszkodzeniem.


pozdrawiam

Diabolique 28.04.2011 19:08

na stronie http://konsole.cdrinfo.pl/artykuly/P.../strona5.php#4 podany jest 2 razy ten sam podpunkt.
Cytat:

Co to jest Custom Firmware?
Jakie są CFW i który jest najlepszy?
Czym się różni CFW od MFW?
Po co w ogóle wgrywać CFW?
Czy można wczytać firmware z nośnika zewnętrznego?
Czy można wczytać firmware z nośnika zewnętrznego?

W jaki sposób wgrać CFW?
Czy można wgrać CFW na dowolny OFW lub inny CFW?
Czy można wgrać CFW na dowolny OFW lub inny CFW?

Co to są za dziwne numerki przy OFW/CFW?
Czy wgrywając CFW ryzykuję uszkodzenie konsoli?
Czy na CFW mogę grać online?
Czy wszystkie gry chodzą na CFW?
Czy mogę przywracać fw z CFW w trybie recovery lub trybie serwisowym?
Czy mogę wgrać CFW na OFW 3.56 lub wyższy?
Kiedy pojawi się nowszy CFW od 3.55?
Czy na każdym CFW mogę uruchamiać gry z dysku twardego?
Czy wersje CFW są regionalizowane?

Berion 29.04.2011 09:54

Byłem przekonany, że to poprawiłem przed publikacją. :|

Dzięki za cynk.

wii 29.04.2011 16:52

Jakie są modele PS3 i czym się one od siebie różnią?
"czterech postów USB na rzecz dwóch"Kiedy pojawi się nowszy CFW od 3.55?

"Póki co nie ma takiej potrzeby (wszystkie gry działają, homebrew też), a więc nieprędko. "

Wymedytował bym to i poruszył jeszcze raz kwestie "wyboru" i następstw.

Czy mogę wgrać CFW na OFW 3.56 lub wyższy?

"Nie ma takiej możliwości. "

Darował bym sobie takie pytania i odpowiedzi z racji częstych zmian i tego że z biegiem czasu i braku "edycji" może nieco ogłupiać i być w pewnym momencie śmieszny.

Ile mogę maksymalnie podłączyć pad-ów do konsoli?

"Maksymalnie cztery. Ich kolejność determinowana jest przez kolejność przypisywania ich do "portów" (wciskając PS Button na każdym z nich). "

Kiedyś chyba chwalono się siedmioma...Ach te sony.
Jaki kupić telewizor do PS3?

Są dwa modele crt "hdredy"("hdprepared") w ramach czepialstwa;)

Berion 29.04.2011 17:36

Kurde, mam nadzieję że to jedyne błędy.
Pośpiech.

Masz rację bo obecnie jest już 3.60. "Wszystkie", też lepiej zamienić na "zdecydowana większość".


Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś uwagi etc. to śmiało, nie krępujcie się.

wii 29.04.2011 19:36

Czy do PS3 mogę włożyć płytę od PS2 (CD/DVD) i będę mógł z niej grać?

W ramach ścisłości przytoczyłbym jeszcze raz kwestie regionu gry.


Cały artykuł na 6-!Potężny zastrzyk wiedzy o ps3 ,jej aktualnych możliwościach i "sytuacji wokół niej"(w niektórych miejscach aż za bardzo).Co prawda z racji bardzo rzeczowego i konkretnego opisu bazującego na ciągle zmieniającej się sytuacji będzie potrzebował częstej aktualizacji,ale pewnie autor nie będzie miał z tym problemów.W każdym razie duży plus do respektu i życzenia dalszych sukcesów ze swoimi projektami.Pozdrawiam Berion!

Berion 29.04.2011 20:50

Wszelkie literówki poprawione (mam nadzieję, jeszcze kilka znalazłem ;P).

Co do update'ów to z racji iż jest to mój obecnie jedyny current gen, będę dbać o aktualność tego FAQ.

Cytat:

Cytat:

Ile mogę maksymalnie podłączyć pad-ów do konsoli?

"Maksymalnie cztery. Ich kolejność determinowana jest przez kolejność przypisywania ich do "portów" (wciskając PS Button na każdym z nich). "
Kiedyś chyba chwalono się siedmioma...Ach te sony.
Tego nie byłem pewien. Nie wiem skąd tę informację wziął emcepl, ale w instrukcji obsługi nie ma o tym słowa, a ja niestety nie mam aż tylu znajomych z PS3. Także przyjąłem, że 4.

Cytat:

Są dwa modele crt "hdredy"("hdprepared") w ramach czepialstwa;)
Nie masz na myśli EDTV?


PS: dzięki

M@X 29.04.2011 21:38

Podchodzi siedem padow - powyzej czterech diody sie sumuja, czyli na padzie nr 5 swieca sie "4" i "1".

joujoujou 29.04.2011 22:44

Osiem - o ile kontrolery do Buzz'a można uznać za pady. :zawstydz:

Cztery po kablu, cztery bezprzewodowo.

M@X 29.04.2011 23:28

Bezprzewodowych buzzerow to podchodzi nawet 16. Warunek - konsola z czterema portami USB, 4 czujki i 16 buzzerow. Dzialac bedzie, tylko nie wiem czy ktorakolwiek czesc Buzza to obsluzy ;-)...

wii 30.04.2011 21:40

@Berion
hdtvpolska.com/forum/72-crt/

Pozdrawiam!

SMBA 01.05.2011 19:52

"Czy można grać na telewizorze/monitorze bez obsługi HDCP?
Niemożna, ponieważ konsola nie wyświetli obrazu. Na konsolach w wersji debug można to wyłączyć, na retail z OFW/CFW niestety nie. Pozostaje jedynie zaopatrzyć się w chińskie wynalazki znoszące tę blokadę."
A nie wystarczy użyć kabla component (a w przypadku monitora dodatkowo przejściówki na VGA)?

Berion 03.05.2011 10:26

Miałem na myśli złącza cyfrowe. Z nich niemożna.

Diabolique 05.05.2011 17:19

czy mozna posiadajac CFW zrobic backupow trofeów(kur jak sie to odmienia) ? teoretycznie wystarczy skopiowac z poziomu menadzera plikow a potem wkleic ponownie(?)

szczuru 05.05.2011 19:28

Cytat:

Napisany przez Diabolique (Post 1159954)
czy mozna posiadajac CFW zrobic backupow trofeów(kur jak sie to odmienia) ? teoretycznie wystarczy skopiowac z poziomu menadzera plikow a potem wkleic ponownie(?)

Musisz jeszcze w plikach trofi zmienić consoleid (+psnid jeśli używasz psn).

Berion 05.05.2011 21:13

Ale tylko jeśli chcesz je wgrać na inną PS3. W innym przypadku wystarczy zwyczajna kopia plików z poziomu managera plików.

szczuru 05.05.2011 21:59

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 1159978)
Ale tylko jeśli chcesz je wgrać na inną PS3. W innym przypadku wystarczy zwyczajna kopia plików z poziomu managera plików.

Dokładnie - taki sam zabieg trzeba przeprowadzić jeśli wgrywa się na tą samą konsolę ale na inne konto (ostatnia cyfra w consoleid to numer konta).

Diabolique 05.07.2011 15:56

czy normalne jest ze konsola formatuje dysk 160gb w 9 godzin? nie da sie zrobic tego na kompie badz jakos przyspieszyc. pomijam szybki format ;]

Berion 05.07.2011 16:07

To normalne, to Sony...

Zawsze robi pełen format + nie wiadomo co jeszcze co by te 8 godzin czymś wypełnić. :D Może maluje jakimiś losowymi danymi? Diabli wiedzą.

A czemu formatujesz? Na Rebugu można (ponoć) przerzucić dane na formatowany na szybko (ponoć), dysk na USB i przełożyć potem do konsoli.

Diabolique 05.07.2011 16:25

zrobilem przed wszelkimi machlojami kopie resztek z dysku. teraz tej kopii nie moge przywrocic. uroki kopii. zawsze cos sie musi spier****

Berion 05.07.2011 17:13

Jaką kopię (systemową?) i dlaczego nie możesz przywrócić?

Diabolique 05.07.2011 17:24

tak, kopie systemowa. nie moge przywrocic bo wyskakuje komunikat, ze nie mozna przywrocic kopii. a potem ze trzeba odbudowac baze plikow. wrocilem nawet do KMEAW na ktorym robilem backup :D niestety bez rezultatow.
po partycji otherOS++ dysk byl formatowany tylko szybko. niedobrze bo drugiej recznej kopii plikow nie zrobilem :/

Berion 05.07.2011 17:32

Może ta kopia oczekuje tego samego rozmiaru partycji z GameOS? Albo tego samego rozmiaru partycji z VFLASHami. Ciekawe.
A kopię tą robiłeś przed zabawą w zmianę wielkości, czy po?

W każdym razie nie wyrzucaj jej. Może się jeszcze przydać - kiedyś. ;]

Diabolique 05.07.2011 17:45

Cytat:

Napisany przez Diabolique (Post 1169681)
zrobilem przed wszelkimi machlojami kopie resztek z dysku.

nie znam rozmiaru partycji gameOS. ani tym bardziej nie bede w stanie nic zrobic z gameOSem. moge jedynie twierdzic ze szybki format nie wyczyscil wszystkiego i sa pozostalosci partycji OtherOS++ bo nic wiecej sie tam nie utworzylo. OtherOS++ nie wystartowal :)

Berion 05.07.2011 17:54

Zamaluj na PC i włóż do konsoli. Wtedy nie rozpozna jej w ogóle. Podaj jej PUPę ;P OFW 3.55 i będzie po staremu (powinno być).

Tylko skopiuj sobie trofea bo nie ma ich w kopi systemowej.

Diabolique 05.07.2011 18:11

gdy robilem kopie mialem KMEAW. mimo to powinienem ja przywrocic na OFW? trofea poszly sie, juz wczoraj po zrobieniu partycji 22GB :) w ogole to juz nie wiem czy jest sens ja przywracac, ale ciekawe jest to ze sie nie da :/

Berion 05.07.2011 18:18

Najbezpieczniej na OFW355, dopiero potem znów kombinować.

Jeśli nie kopiowałeś save'ów na zewnątrz, a zależy Ci na nich i/lub nie masz kopi "rejestru" to warto.

A tyle razy mówiłem, żeby nie powierzać swoich danych kopii systemowej. :P

Diabolique 05.07.2011 18:55

to warto co bo juz sie pogubilem, a przeciez zapomnialem o sejwach ktore sa w backupie :( dysk sformatowalem na kompie. konsola sama go sformatowala dostala OFW. mam blad 800283F0

http://playstationeu.i.lithium.com/t...v=mpbl-1&px=-1

pocieszajace :szczerb:

Berion 05.07.2011 21:35

Albo corrupted albo to co ja mówię. Przecież nie napiszą w swoim FAQ, że się rozmiar VFLASH/HDD nie zgadza. Zgaduję oczywiście. ;)

Diabolique 06.07.2011 11:27

kopia przywrocila mi tylko sejwy. ciekawe bo wazy ona 40 gb a mi przywrocila tylko pare mb.
jezeli sformatowalem dysk to vflash musi sie zgadzac, w regionach nie grzebalem, nie doszedlem do tego. wiec jedynie gameOS zrobil miejsce dla OtherOS++ nic wiecej.
i na co komu takie opcje backupu jak nie mozna przywrocic kopii. spotykam sie z tym juz nie pierwszy raz. szkoda bo pozostaje tylko reczne kopiowanie :/

Berion 06.07.2011 13:19

Backup systemowy pochodzi z tej samej konsoli? Bo jak tak to powinien przywrócić wszystko poza trofeami.

Diabolique 06.07.2011 14:29

oczywiscie ze pochodzi z tej konsoli. nie przywrocil nic poza sejwami. a mialem tam przeciez multimana, showtime, mame, windowsa 3.1, themy :D
juz ja znam takie backupy. to jak robienie backupu partycji C: przy wlaczonym windowsie.
tzw nonstop backup z acronisa. wszystko jest uja warte.
tak w ogole to sony zna problem, ale go nie rozwiazuje.
dziwne ze ludziom pomagaja takie zabiegi.
Cytat:

Napisany 06 Luty 2011 - 00:39
@EDIT (Rozwiązanie)
A więc tak - przywracanie backupu udało się. Do końca nie wiem który ze składników się do tego przyczynił ale:
- usunąłem wszystkie gry PSP z dysku PS3 (nie można backupować gier z PSone i PS2)
- save profile Killzone 2 (chroniony przed kopiowaniem) - choć do końca nie wiem czy potrzebnie
- i najważniejsze - usunąłem wszystkie dane z katalogu "NARZĘDZIE DANYCH GIER" (katalog ten zawiera zazwyczaj update'y gier, instalki gier z płyt i zakupione DLC).

Przywrócone zostały wszystkie save'y, ustawiania, gry zakupione w PS Store (ich lokalizacja to folder "Gra", a nie "NARZĘDZIE DANYCH GIER") oraz dema gier. Musiałem tylko od nowa wgrywać update'y do poszczególnych gier i ściągać DLC (często bez DLC nie będą działać poprawnie save'y do danej gry).

Mam nadzieje że komuś się przyda bo mi to zszarpało lekko nerwy.
chyba ta osoba nie usuwala tego poprzez ingerencje w kopie. bo jezeli miala to na dysku i to blokowalo przywrocenie backupu to ok. niestety ja mialem formatowany dysk. fakt 9 godzinnego formatu z poziomu konsoli nie wytrzymalem!

Berion 06.07.2011 16:03

W pliku to na pewno nie bo jest szyfrowany (nie wiadomo czym i skąd).

Ten jego post jest dość mało wartościowy. Od razu widać, że niema większego pojęcia o PS3. Czy ma jakieś znaczenie ilość danych na HDD to trudno powiedzieć, z powyższego niby ma.

Diabolique 06.07.2011 16:35

niestety lepszego info nie ma. w zasadzie rozwiazan poza kasowniem czegos z dysku tez nie ma. trudno. ciekawe czy to jednostkowy przypadek, czy bedzie tak za kazdym razem gdy bede robil backup.

Berion 07.07.2011 00:16

Wiesz, co by nie mówić o Sony i ich super narzędziach, to trzeba też wziąć pod uwagę fakt że Twoja konsola jest "partyzancka". ;)

Diabolique 21.07.2011 17:41

jak uruchomic sejwy z innej konsoli, pobrane z netu? jest jakis tutek?

Berion 21.07.2011 18:24

Jakie save'y?

Z PSX/PS2 jest tutek.
Z PS3 nie, bo nie ma to większego sensu: niektóre gry zapisują w swoich save'ach dane dotyczące użytkownika i zmiana ich wyłącznie w PARAM.SFO nic nie da (console id, user id, user number - robię tutorial o wykonywaniu kopii swoich danych, tam będzie można przeczytać coś na ten temat), a jeśli nie w save'ie to w PARAM.PFD, którego też nie można rozgrzebać. Natomiast na CFW Rebug można włączyć opcję Fake Safe Data Owner i znika ta restrykcja (ale save należy wtedy do roota i przestaje być Twój po wyłączeniu tej opcji - czyli tak samo jak save skopiowany z innego konta).

Sporo się nazbierało do update'u PS3 FAQ, ale wezmę się za to dopiero jak pokończę rozgrzebane tutoriale.

Diabolique 21.07.2011 19:16

osz kurde :/ tak, sejw z ps3. znalazlem cos takiego http://jamestanner.co.uk/ps3/?page_id=47 ale jakos robi sie skomplikowane w miejscu hexow :/
wiec chyba najpewniejszy sposob to rebug. sejwy nie sa na tyle wazne zeby nie musialy zostac potem usuniety. potrzebuje ich tylko w celu odpalenia DLC. recznie nie bede gibał do odpowiedniego momentu w grze :/

Berion 21.07.2011 20:30

No tak, na pierwszym screenie masz UserID i ten offset jest stały. Potem trzeba wyszukać w hexach jeszcze raz UserID (powtarza się), który występuje razem z ConsoleID i UserNumber (też w dwóch miejscach).
Numer użytkownika to numer z "dev_hdd0/home/" (na jednym bajcie!).

Możesz sobie odpuścić SFO Edit bo tam tylko jedną rzecz można edytować, a więc i tak jest potrzebny hex edytor i tak.

Jest jeszcze taki program jak PS3 Save Unlocker, ale nie polecam bo on kopiuje wszystko po UserID aż do EOF, a nie tak jak powinien, tylko podmieniać wartości.

- - -
Zaktualizowałem PS3 FAQ. Dodałem też nową stronę ze słownikiem pojęć.

Ufff! ;)

- - -

Kolejna aktualizacja, dodałem trochę pytań. Poprawiłem wszystkie literówki, błędy ortograficzne... ghem. Tak.

Garść statystyk:
  • 205550 bajtów kodu
  • 24 strony
  • 304 pytania
  • 2 piwa

:D

chris996 07.02.2013 14:02

Berion możesz dodać jeszcze do działu Custom Firmware taką ciekawostkę,
że Cobra wypuściła własne CFW 4.30. Działa w połączeniu z ich donglem.

szczuru 07.02.2013 14:36

Cytat:

Napisany przez chris996 (Post 1240940)
Berion możesz dodać jeszcze do działu Custom Firmware taką ciekawostkę,
że Cobra wypuściła własne CFW 4.30. Działa w połączeniu z ich donglem.

Oby już niedługo...

Berion 07.02.2013 15:12

Dodałem, ale nie wiem czy jest to jakkolwiek istotne. ;)

Dodałem tez przy okazji kolejne dwa pytania do Słownika. Jeśli ktoś ma pomysły na dodanie jakiś pojęć to śmiało.

chris996 07.02.2013 23:11

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 1240947)
Dodałem, ale nie wiem czy jest to jakkolwiek istotne. ;)

O tyle interesujące, że Cobra z CFW 4.30 zachowuje swoje dotychczasowe funkcje (uruchomienie gier PSX, PS2 itp.). I chyba jako jedyny dongle dalej się rozwija i nie stanął w miejscu.
Cytat:

Napisany przez szczuru (Post 1240942)
Oby już niedługo...

???

szczuru 07.02.2013 23:15

Cytat:

Napisany przez chris996 (Post 1241027)
O tyle interesujące, że Cobra + CFW 4.30 zachowuje swoje dotychczasowe funkcje (uruchomienie gier PSX, PS2 itp.). I chyba jako jedyny dongle dalej się rozwija i nie stanął w miejscu.

Poza możliwością uruchomienia gier z PS2 na konsolach bez wstecznej kompatybilności (ale to już wina 4.XX FW).

Wawelski 22.04.2013 13:05

Cytat:

Napisany przez Bartez (Post 1157541)

Rozpoznaję temat kupna konsoli więc odkopuję stare śmieci.

najwygodniej jest połączyć konsolę bezpośrednio z routerem za pomocą krosowanego kabla RJ-45

Dlaczego za pomocą krosowanego?

Wyłącznie ATRAC (*.ac3),

Atrac nie ma rozszerzenia .atp albo .atrac?

Arepo 22.04.2013 13:26

Cytat:

Napisany przez Wawelski (Post 1249192)
Wyłącznie ATRAC (*.ac3),

Atrac nie ma rozszerzenia .atp albo .atrac?

pewnie miało być *.aa3

co do kabla, to lepiej się go pozbyć i używać połączenia bezprzewodowego, im mniej kabli tym lepiej :taktak:

M@X 22.04.2013 13:30

[ARTYKUŁ][PS3] PS3 FAQ - Czyli podstawowe wiadomości na temat konsoli
 
AT3 o ile pamietam.

Arepo 22.04.2013 13:38

są aż 4 rozszerzenia plików tego formatu: *.aea, *.aa3, *.oma, *.at3

do poczytania

Berion 22.04.2013 17:20

Mój błąd, *.at3 (ATRAC3 Plus, z jakimś customowym nagłówkiem).

Może nie być krosowany. To też mój błąd. Natomiast co do wygody to pamiętajcie, że to jest FAQ pisane pod kątem "Kowalskiego scenowicza", a nie "przeciętnego Kowalskiego" który FTP nie będzie używać.

Diabolique 14.03.2016 12:24

pytanie o ładowanie pada poza konsolą.
podłączyłem pod pc, router. migają 4 diody. a przy ładowaniu z konsoli jedna. czy pad się ładuje, gdy migają te 4 diody?

Berion 14.03.2016 12:53

Ładuje się, diody migają bo nie ma z czym się zsynchronizować. Joypad nie wie, że nie jest podłączony do konsoli i próbuje się z nią skontaktować jak porzucone pisklę nawołujące matkę. :czar:

ethar 15.03.2016 11:52

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 1355107)
Ładuje się, diody migają bo nie ma z czym się zsynchronizować. Joypad nie wie, że nie jest podłączony do konsoli i próbuje się z nią skontaktować jak porzucone pisklę nawołujące matkę. :czar:

Made my day :D

Berion 15.03.2016 16:44

Ależ proszę uprzejmie. :)


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 12:54.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO