Powrót   Forum CDRinfo.pl > Konsole > Konsole > Hardware

Hardware Problemy, dyskusje o konsolach, akcesoriach i sprzęcie.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 15.06.2010, 23:08   #1
Fonek
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 10.04.2010
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 8
Fonek w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Post PS2 i Monitor CRT

Chciałbym się dowiedzieć co trzeba zrobić żeby podłączyć ps2 do Monitora od komputera W domu trwają wieczne walki o telewizor na dodatek mistrzostwa świata RPA i chciałbym się dowiedzieć ile kosztowałaby przeróbka komputera/monitora pod ps2 Jestem kompletnym laikiem w te sprawy więc tutoriale + opisy mile widziane Z góry dzięki za pomoc
Fonek jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 16.06.2010, 00:21   #2
szczuru
eŁDeZet Ma(j)ster
 
Avatar użytkownika szczuru
 
Data rejestracji: 05.04.2005
Lokalizacja: Uć
Posty: 2,514
szczuru jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>szczuru jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>szczuru jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>szczuru jest klejnotem wśród średnio znających się "w temacie" <250 - 349 pkt>
-> VGA Box

Ewentualnie kabel component, który przerobisz sobie na VGA
__________________
szczuru jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 16.06.2010, 11:06   #3
krrk
Bywalec
 
Data rejestracji: 23.01.2009
Posty: 28
krrk zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>