Powrót   Forum CDRinfo.pl > Konsole > Konsole > Homebrew

Homebrew Aplikacje, emulatory, biosy, dashe, exploity etc.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

 
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 23.08.2006, 21:39   #10
emcepl
Bywalec
 
Data rejestracji: 18.02.2006
Posty: 39
emcepl zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
@cesare - tutorial jest w drodze, aczkolwiek beta testera gdzieś wywiało. Z tego też powodu (a także kilku innych...) wystąpiło to opóźnienie. Bardzo wczesna wersja tutka - niedokończona!!! Ma to tylko pokazać dość wysoki stopień skomplikowania całej procedury. Stay tuned :) Wersja ostateczna będzie posiadała oczywiście bogate "oscreenowanie".

Cheatowanie dzięki AR na chipie lub Swapie (scalanie AR z CDLoaderem)

Metoda taka sama jak powyżej, tyle że AR scalamy z CDLoaderem./ Metoda polegająca na scaleniu AR z CDLoaderem.
  • 1.) Wkładamy płytę z AR do napędu albo ładujemy obraz do virtuala i odpalamy ISOBustera. Wypakowujemy pliki do dowolnego katalogu. Pomijamy jednak pliki DUMMY.ZIP,BIG.DAT, BIG2.DAT oraz SYSTEM.CNF.
  • 2.) Pobieramy CDLoadera (http://www.swapmagicfix.com/CDLoader.zip lub dla konsol w wersji powyżej V7 http://www.swapmagicfix.com/CDLoader_V7_ALL.zip).
  • 3.) Ze ściągniętego z sieci obrazu kopiujemy wszystkie pliki i foldery do katalogu, w którym znajdują się pliki z AR.
  • 4.) W notatniku edytujemy plik MSYSTEM.CNF zmieniając jego pierwszą linijkę na \AR MAX EVO\cdrom0:\NAZWA_ELFA_AR;1 (na screenie jest to \AR MAX EVO\cdrom0:\SLUS_200.90;1). W razie wątpliwości, jaki plik należy tu wpisać warto zobaczyć zawartość pliku SYSTEM.CNF na płycie z AR.

    TRZEBA DOPISAĆ I PRZETESTOWAĆ!!!

  • 5.) Otwieramy CDGenPS2. Teraz trzeba przenieść i upuścić wszystkie pliki i katalogi z AR oraz CDLoaderem do naszej kompilacji.
  • 6.) Klikamy na IMG i czekamy aż się utworzy obraz.
  • 7.) Po utworzeniu obrazu nagrywamy go na CD (?) lub DVD za pomocą Alcohola 120% lub innego tego typu programu.
  • 8.) Za pomocą konsoli ze Swap Magic***8217;iem lub modchipem uruchamiamy wypaloną kompilację.
  • 9.) Po załadowaniu CDLoadera należy zmienić opcję RESET IOP na ALWAYS.
  • 10.) Pojawi się kolejne menu - naciskamy X.
  • 11.) Po załadowaniu AR wybieramy kody i naciskamy START. AR poprosi o włożenie płyty z grą. Zamiast tego wciskamy X na padzie.
  • 12.) Konsola zacznie czytać płytę i wróci do pierwszego obrazu (patrz pkt 8), tyle tylko że teraz nie trzeba zmieniać ustawień RESET IOP, po prostu nie zmieniamy nic, tylko wciskamy X.
  • 13.)Teraz właśnie zamieniamy płyty z AR na GRĘ. Chwilę czekamy na rozpoznanie płyty (lewy dolny róg ekranu) i wciskasz X. Gra powinna uruchomić się razem z cheatami :)


// wyedytowałem ździebko. No i czekam na full version :) - dop.Berion

Ostatnio zmieniany przez Berion : 23.08.2006 o godz. 23:13
emcepl jest offline   Odpowiedz cytując ten post
 


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 02:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.