Powrót   Forum CDRinfo.pl > Konsole > Konsole > Homebrew

Homebrew Aplikacje, emulatory, biosy, dashe, exploity etc.

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 24.06.2015, 20:41   #1
cobra2000
Data rejestracji: 24.06.2015
cobra2000 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
PS2 - Jak and Daxter Zaginiona Granica z HDD

Witam.
Jestem tutaj nowy więc z góry bardzo przepraszam jak nie w tym dziale ale z wszystkich działów ten wydał mi się najodpowiedniejszy
Ogólnie w sprawach PS2 jestem zielony i prawdę mówiąc nie znam się na homebrew /choć coś tam czytałem/, ale to wszystko jest jakby robione przez programistów dla programistów - ogólnie dla zwykłego człowieka "czarna magia", stąd mój ten post i wielka prośba o pomoc
A więc posiadam konsolkę PS2 fat z ripperem chyba 1.0, twardy dysk 400GB, zakupiłem go jak i network ponieważ mój laser jeszcze jest powiedzmy "zdatny" ale ma że swoje lata i grając z płyty po prostu zgrzyta itp.
Tak więc wszystkie gry jakie posiadam załadowałem na niego i śmigają z HDD aż miło, ale mam pewien problem z grą: Jak and Daxter Zaginiona Granica /którą kupiłem od kumpla za psie pieniądze - 25zł/ a więc jest tak:
gry które "chodzą" na HDD sprawdzam na

http:
//list.
sksapps.
com/index.php?
page=indexj.html

no i tutaj jest mój problem z tą grą, gdyż nie znam angielskiego i nie za bardzo rozumiem co mam zrobić gdyż ta gra "chodzi" z HDD pod HDL-v0.8c ale z zastrzeżeniem:
Delete everything below VMODE in system.CNF
no i szczerze powiedziawszy nie wiem o co chodzi, ściągnąłem cnftool051, sądząc że może jest to program do spatchowania np. zrobionego obrazu z tej płyty ale nie wiem co z tym zrobić... i na tym koniec
Bardzo proszę o pomoc.

ps.