Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Homebrew Aplikacje, emulatory, biosy, dashe, exploity etc. |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
31.01.2008, 17:52 | #31 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 31.01.2008
Posty: 2
|
aha... ja mam ps2 slim nieprzerabiany i nie mam tez swap magica czyli sm to jedyna opcja tak? juz od dawna o nim myslalem wiec pojade w ten weekend na cgk i poszukam pozdro
|
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
31.01.2008, 21:09 | #32 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
A nie wiem, jako***347; mi si***281; ubzdura***322;o, ***380;e masz (w skasowanym po***347;cie).
Je***347;li masz go***322;***261; PS2 to zapomnij o uruchomieniu program***243;w z jakiegokolwiek no***347;nika! http://konsole.cdrinfo.pl/artykuly/P...q/strona12.php
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
12.04.2008, 16:28 | #33 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 11.04.2008
Posty: 12
|
dolaczam sie do tematu,mam propozycje dla kogos kto wie jak to zrobic... a mianowicie jesli ktos bylby na tyle mily i mial troche wolnego czasu to prosilbym o utworzenie takiego wlasnie savegame tak zebym mogl go przegrac na karte pamieci,prosze o to wylacznie dlatego ze nie wiem jak to zrobic,jestem kompletnie zielony w tym temacie...
|
12.04.2008, 16:46 | #34 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
... i leniwy.
Właśnie dla 'kompletnie zielonych' powstają tutoriale.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
13.04.2008, 10:56 | #35 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 11.04.2008
Posty: 12
|
Wiec bedzie ktos w stanie wytlumaczyc krok po kroku co trzeba robic...? bo szrzerze powiem ze czytajac wasze sposoby to mozna dostac oczopl***261;su,wiec nadal nie mam pojecia jak sie za to zabrac...Prosze o pomoc...
|
14.04.2008, 10:21 | #36 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
1.) Przekonwertuj swojego save'a to *.psu.
2.) Nagraj na p***322;yt***281; z uLELFem. 3.) Uruchom ulelfa i odszukaj save na p***322;ycie. 4.) Skopiuj go. 5.) Wklej na mc0:/ za pomoc***261; opcji PSU Paste. To wszystko. Postaram si***281; w tym miesi***261;cu przygotowa***263; stosowny tutorial. Stary, opieraj***261;cy si***281; na PS2Menu i *.npo jest ju***380; przestarza***322;y i wi***261;***380;e si***281; z szeregiem ogranicze***324;.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
14.04.2008, 14:51 | #37 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 11.04.2008
Posty: 12
|
przyznam szczerze ze jestem w stanie nawet zaplacic za przygotowanie tego,zalezy mi na czasie,a najgorsze jest to ze to nie chodzi o mojego savegame tylko mojego znajomego ktoremu przez przypadek zkasowalem save...:/ pozdrawiam i czekam na konkretnego tutorial-a
|
21.04.2008, 14:36 | #38 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 21.04.2008
Posty: 2
|
A ja mam pytanie czy wielkość liter ma znaczenie, że PS2 nie widzi save?
Chodzi mi o to, że przegrałem sobie save gry na memorke z CD. Oryginalny save ma swój numer -15119sv01 zaś ten przekopiowany ma numer -15119SV01. Na karcie pamięci go normalnie widać, czyli jest zdrowy nieuszkodzony lecz gra nie chce mi go wczytać od razu wywala komunikat czy chce utworzyć stan zapisu gry. ID save zgadza się bo patrzyłem. Chciałem zmienić nazwę, ale w edycji nazwy nie ma "-". Chciałem też nadpisać save ale nie wiem jak. Również chciałem przekopiować jeden element z folderu save ale też nie mam pojęcia jak. Używam metody: SYSTEM.CNF, PS2MENU.ELF, SAVE o rozszerzeniu .npo. |
21.04.2008, 14:56 | #39 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
Mo***380;liwe, ***380;e tak. Nie spotka***322;em si***281; jeszcze z save'em z nazw***261; w low case.
BTW: co to za gra niby? Wszystkie save'y musz***261; spe***322;nia***263; ***347;ci***347;le okre***347;lone wymogi Sony co do nazw i wz***243;r to BxDATA-XXXXXyyyyy. np. BASLUS-12345slot1 Co***347; Ci brakuje chyba ;] -> xxxxx-15119sv01" --- Postaram si***281; jeszcze przed ko***324;cem kwietnia zrobi***263; tutorial o uLELFie i *.psu. To jest jedyna w 100***37; skuteczna metoda. PSU przechowuje wszystkie znane atrybuty plik***243;w, time stamp, i pe***322;n***261; struktur***281; katalog***243;w. Zar***243;wno PS2Menu jak i *.npo to relikty minionej epoki. Nie u***380;ywa***263;. ;]
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
21.04.2008, 15:13 | #40 | |
Nowy na forum
Data rejestracji: 21.04.2008
Posty: 2
|
Pe***322;na nazwa save: BISCPS-15119sv01
Cytat:
Teraz mnie zastanawia jak mam zmieni***263; t***261; nazw***281; bo cdgenPS2 automatycznie mi robi du***380;e litery i cyfry. btw. Gra to Bleach: Blade Battlers 2nd edit// Ju***380; sobie poradzi***322;em. Po prostu wrzuci***322;em te trzy pliki bezpo***347;rednio na CD bez jakichkolwiek zmian z FIX. Save dzia***322;a. Ostatnio zmieniany przez Myku : 21.04.2008 o godz. 15:34 |
|
21.04.2008, 22:14 | #41 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
Bo taki jest standard ISO9660. Wypal to np. w Nero Burning Rom (dla CD w mode2 !) z joliet i po k***322;opocie my***347;l***281;.
--- Naprawd***281;, ze wszech miar odradzam ten syf. Dzi***347; to niepotrzebna mordowania. Poszukaj programu ffgrievera: PS2 Save Converter i zbuduj z tego *.psu (pami***281;taj o ustawieniu nazwy folderu w Properties). Uruchom uLELFa i skopiuj ten save i wklej do mc0:/ za pomoc***261; opcji PSU Paste. PS: tak my***347;la***322;em, ale w dobie stale powi***281;kszaj***261;cej si***281; "epidemii braku logicznego my***347;lenia", wola***322;em o tym wspomnie***263;. Sorry.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
21.04.2008, 22:32 | #42 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 11.04.2008
Posty: 12
|
a do czego zrobiles tego save...?
Ostatnio zmieniany przez Berion : 21.04.2008 o godz. 22:54 Powód: //nie cytuj całego postu nad sobą jeśli nie chcesz się odnieść do jego poszczególnych części. |
21.04.2008, 22:53 | #43 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
Nie rozumiem pytania.
Jedyny kontener na save'y jaki akceptuje uLELF to *.psu, który jest zresztą chyba jedynym, przechowującym wszystkie atrybuty plików/folderu. Chcąc nagrać na płytę, pendrive, dysk czy co tam chcesz save'a i nie miec potem problemu z nazwami plików/folderu i/lub TSP zalecam tą właśnie jego postać.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
22.04.2008, 08:13 | #44 | |
Nowy na forum
Data rejestracji: 11.04.2008
Posty: 12
|
Cytat:
Pytalem o to do jakiej gry udalo Ci sie zrobic tego savegame...? |
|
22.04.2008, 09:04 | #45 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
Jak to do jakiej? Do każdej...
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
|
|