Powrót   Forum CDRinfo.pl > Konsole > Konsole > Homebrew

Homebrew Aplikacje, emulatory, biosy, dashe, exploity etc.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
LinkBack Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 27.09.2014, 09:49   #16
Guru
 
Avatar użytkownika loki7777
 
Data rejestracji: 05.11.2004
Lokalizacja: Sligo;)
Posty: 6,119
loki7777 po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>loki7777 po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>loki7777 po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>loki7777 po prostu jest dobry(a) <350 - 449 pkt>
Tym, ze emulator odtworzy to poprawnie to sie nie przejmuj - on lyknie prawie wszystko
loki7777 jest online   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 27.09.2014, 13:35   #17
Stały bywalec ;)
 
Avatar użytkownika Halas19
 
Data rejestracji: 11.06.2012
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 107
Halas19 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
ok, na POPS'ie nie poszło - ale wykryłem swój błąd, może to było powodem :p
w każdym razie nie zaprzestaję prób
Halas19 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 27.09.2014, 20:58   #18
Hibernant
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Berion
 
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,119
Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
POPS wymaga licencji na pierwszych sektorach (to jest ten napis, który pojawia się pod logo PlayStation) i poprawnych ECC (jeśli robiłeś obraz od podstaw to będą ok, ale jak wymieniałeś ręcznie jakiś plik to nie będą). ePSXe (jak większość emulatorów) patchuje to w locie (tak samo jak Libcrypt jeśli był używany).

Są gry, które sprawdzają LBA jednego lub więcej plików.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |

FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF
Berion jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 04.10.2014, 14:58   #19
Stały bywalec ;)
 
Avatar użytkownika Halas19
 
Data rejestracji: 11.06.2012
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 107
Halas19 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Mam progres; co prawda nieduży, bo moja kompilacja dochodzi tylko do informacji o piractwie (tej niebieskimi literami na początku gry) i zawiecha - nawet IGR nie działa.
No i ciekaw jestem jeszcze jak krHACKen zrobił obraz o wielkości 1240 MB - mi najmniejszy wyszedł 1,27 GB...

edit;
poprzednie kompilacje chociaż wydawały się najbardziej rozsądne (z punktu widzenia poradnika krHACKen'a) nie włączały się w ePSXe, z powodu nieprawidłowego LBA - CDGEN ustawiał LBA pierwszego pliku w folderze "MGS" na takie samo jakie miał folder. Spróbuję na POPS'ie i zobaczymy :p

Ostatnio zmieniany przez Halas19 : 04.10.2014 o godz. 16:01 Powód: info
Halas19 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 04.10.2014, 17:43   #20
Stały bywalec ;)
 
Avatar użytkownika Halas19
 
Data rejestracji: 11.06.2012
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 107
Halas19 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
No i w końcu zwycięstwo
Gra włącza się bez problemu, jedyne zmartwienie to teraz tylko to czy obraz jest skonstruowany poprawnie dla pliku-oszusta, który pozwala na przeskoczenie pomiędzy płytami Ale to oczywiście tylko kwestia czasu - trzeba się zabrać do roboty
Halas19 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 04.10.2014, 17:51   #21
Hibernant
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Berion
 
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,119
Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
IGR nie będzie działać z grami na PSX, to normalne. Żadna aplikacja nie będzie, ani po stronie EE, ani też IOP.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |

FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF
Berion jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 04.10.2014, 18:22   #22
Stały bywalec ;)
 
Avatar użytkownika Halas19
 
Data rejestracji: 11.06.2012
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 107
Halas19 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez Berion Podgląd Wiadomości
IGR nie będzie działać z grami na PSX, to normalne. Żadna aplikacja nie będzie, ani po stronie EE, ani też IOP.
Chodziło mi o wbudowany w POPS'a IGR
Ten niebieski ekran z "chińszczyzną" od BBNavigator'a
Halas19 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 04.10.2014, 19:30   #23
Hibernant
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Berion
 
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,119
Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
Aaa, ja myślałem że zabootowałeś grę z PSXa i mrozi się na ekranie z niebieskimi napisami, grze straszą*że będziesz smażył się w piekle za to co zrobiłeś.


To może napisz co konkretnie robiłeś... bo tak to możemy sobie pisać długo i namiętnie o niczym.

Jak rozumiem:
1. Kopiujesz pliki z obu płyt (to ten MGS, tak?)
2. Jeśli któryś się powtarza, a mają inne sumy kontrolne, co oznacza że się różnią, zmieniasz im nazwy i zmieniasz nazwy też wewnątrz PS-X EXE, tak?
3. SYSTEM.CNF prowadzi do pierwszego EXE, tak?
4. Kompilacja to mode2 (bloki po 2352b), jedna, zamknięta sesja, tak?

Czy w ogóle sprawdzałeś czy Twoja kompilacja albo ta gra się odpala? Od tego trzeba byłoby zacząć. Czyli po prostu:
1. Sprawdź czy oryginalna gra chodzi na POPSie.
2. Jeśli tak to sprawdź czy przepakowana chodzi.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |

FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF

Ostatnio zmieniany przez Berion : 04.10.2014 o godz. 19:36
Berion jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 04.10.2014, 20:37   #24
Stały bywalec ;)
 
Avatar użytkownika Halas19
 
Data rejestracji: 11.06.2012
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 107
Halas19 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Oczywiście, że się odpala - napisałem to wcześniej
Więc to idzie tak:
Z obu płyt wydobywamy wszystkie pliki i foldery i wpakowujemy do osobnych folderów np. CD1/CD2.
Do wydobycia plików ZMOVIE.STR trzeba użyć IsoBuster'a - funkcja "kopiuj binarnie raw (2352 b/blok)". W folderze CD2 należy usunąć pliki:
- MGS / BRF.DAT
- MGS / FACE.DAT
- MGS / MGS2.EXE
- SLES_113.70
- SYSTEM.CNF
W tym samym folderze należy też zmienić nazwy następujących plików:
- z MGS / DEMO.DAT do MGS / DEMO.002
- z MGS / RADIO.DAT do MGS / RADIO.002
- z MGS / STAGE.DIR do MGS / STAGE.002
- z MGS / VOX.DAT do MGS / VOX.002
- z MGS / ZMOVIE.STR do MGS / ZMOVIE.002
W folderze z zawartością CD1 trzeba usunąć SYSTEM.CNF i przemienić nazwy następujących plików:
- z MGS / DEMO.DAT do MGS / DEMO.001
- z MGS / RADIO.DAT do MGS / RADIO.001
- z MGS / STAGE.DIR do MGS / STAGE.001
- z MGS / VOX.DAT do MGS / VOX.001
- z MGS / ZMOVIE.STR do MGS / ZMOVIE.001
- ze SLES_013.70 do PSX.EXE
Pliki z folderu CD2 przerzucić do CD1, a w zasadzie tylko to co zostało w podfolderze MGS. Teraz trzeba wyedytować w hex'ie plik MGS/MGS1.EXE :
- DEMO.DAT na DEMO.001 (offset D2Dh)
- VOX.DAT na VOX.001 (offset D38h)
- ZMOVIE.STR na ZMOVIE.001 (offset D43h)
- RADIO.DAT na RADIO.001 (offset D5Ah)
- STAGE.DIR na STAGE.001 (offset D66h)
Kiedy już mamy to wszystko budujemy obraz w CDGEN'ie; powinien wyglądać tak:
PSX.EXE - LBA 23
MGS - LBA 202
MGS / BRF.DAT - LBA 203 (reszta ustali się sama, ważne aby tylko zachować kolejność plików)
MGS / DEMO.001
MGS / DEMO.002
MGS / FACE.DAT
MGS / MGS1.EXE
MGS / RADIO.001
MGS / RADIO.002
MGS / STAGE.001
MGS / STAGE.002
MGS / VOX.001
MGS / VOX.002
MGS / ZMOVIE.001
MGS / ZMOVIE.002
Nie nazywamy kompilacji - kasujemy "CDGENPS2", zostawiamy puste pole.
Zapisujemy obraz w *bin/cue. Gotowy obraz powinien mieć 1,27 GB. To jeszcze nie koniec; żeby gra właściwie się wyświetliła trzeba do gotowego obrazu dokleić w hexie licencję gry europejskiej - offset od 0h do 92F0h; trzeba po prostu podmienić kod. Po wszystkim wiadomo, plik należy nadpisać.
Na koniec jeszcze tylko konwersja obrazu do *.VCD i heja.
Trochę przydługa instrukcja, ale mam nadzieję, że zrozumiała
Potrzebne programy:
- IsoBuster 3.4 (do ekstrakcji ZMOVIE.STR)
- HxD (do hex-edycji)
- CDGENPS2 3.0 (do zbudowania poprawnego obrazu)
- CUE2POPS v2.1 BETA 1 (do właściwego skonwertowania niestandardowego obrazu do *.VCD)
Wsio

edit:
Gra odpala się poprawnie, ale jeszcze nie zdążyłem sprawdzić jak wygląda kwestia zmiany płyt; wiem tylko, że wg. instrukcji powinno to wyglądać tak, że w momencie kiedy pojawia się napis "Insert Disc" wywołujemy POPS'owe IGR i plik TROJAN_9.BIN uwieszczony w folderze __common/POPS/MGS/VMC powinien wywołać oczekiwaną zmianę płyt.
Mam nadzieję, że będzie on działać, bo generalnie TROJAN został napisany dla wersji francuskiej, ale w zasadzie niczym się one nie różnią (zawartość plików) prócz wbudowanego języka.

Ostatnio zmieniany przez Halas19 : 04.10.2014 o godz. 20:49 Powód: info
Halas19 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 05.10.2014, 17:12   #25
Hibernant
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Berion
 
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,119
Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
Nie używaj auto boota (czyli nazwy PSX.EXE bez SYSTEM.CNF do niego prowadzącego) bo niektóre PS2 tego nie zabootują.

A po drugie to jak usunąłeś z tego filmiku dodatkowe dane - bo usunąłeś prawda? Jak nie to się gra zawiesi po wczytaniu tego pliku, albo w najlepszym razie go pominie (zależy jak programiści napisali obsługę błędów odczytu).
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |

FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF
Berion jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 05.10.2014, 21:23   #26
Stały bywalec ;)
 
Avatar użytkownika Halas19
 
Data rejestracji: 11.06.2012
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 107
Halas19 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
U mnie gra odpala się poprawnie, ale na początku zastanawiałem się czy nie zostać przy SYSTEM.CNF, w sumie ta zmiana raczej niczego nie wnosi jeśli mi działa :p
Hmm, zapomniałem o tym co pisałeś... Pliki zostały większe, takie jak po ekstrakcji. Metoda, która była opisana w tym tutku nie opisuje jak zmienić rozmiar pliku - czyli wyciągnięcie CDMage po sektorach sprawiała, że plik był tylko mniejszy ~0,5 MB. Nie mam pojęcia jak można by usunąć te dodatkowe dane (plik oryginalny z CD1 ma 45,3 MB, a ten wyjęty w 2352 52 MB), skoro nie można sprawdzić jak wygląda jego zawartość. Ewentualnie można by znaleźć go w obrazie gry (sporo szukania, ale też nie wiadomo dokładnie jak się zaczyna... :p)
i w ten sposób odseparować od reszty. Chyba... :p
Halas19 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 05.10.2014, 22:22   #27
Hibernant
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Berion
 
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,119
Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
Widzę, że kompletnie nie rozumiesz co zrobiłeś. <siada wygodnie w fotelu i rozpala fajkę>

Są różne systemy plików przeznaczone na różne urządzenia i w różnych różnie to zostało opracowane. Oprócz zwykłych danych, są też dane korekcyjne na wypadek błędów odczytu (uszkodzenia fizyczne, losowe błędy odczytu itd.) po to aby program, który zajmuje się obsługą nośnika i formatem danych na nim, wiedział że to co odczytał jest poprawne. Żyjemy w takim świecie, że nawet neutrina mogą mieć wpływ na takie rzeczy, więc mądrzy ludzie musieli wymyślić jakiś system, który zabezpieczy ich przed losową utratą danych.

Jednym z antycznych zabezpieczeń jest celowe uszkodzenie danych korekcyjnych, abyś nie mógł tego ot tak sobie skopiować. "Zwykły program" myśli że nośnik jest uszkodzony (ponieważ nie zgadza się suma z danymi, które opisuje), podczas gdy firmware PSX w ogóle tego nie odczytuje (i dlatego można to było zastosować).

Więc to co zrobiłeś to kopię plików+dane korekcyjne. Są przeplecione bo to co sektor idzie. Ale tego z oczywistych względów gra nie odczyta. Teoretycznie więc, trzeba z każdego bloku po 2352b odciąć tyle aby zostawało 2048b. Nie wiem jednak jak to wygląda bo nigdy się tym nie interesowałem (być może "śmiecie" są na końcu).
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |

FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF
Berion jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 06.10.2014, 20:44   #28
Hibernant
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Berion
 
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,119
Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
http://web.archive.org/web/200712270...escription.htm

Więcej informacji w helpie po ściągnięciu programu.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |

FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF
Berion jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 07.10.2014, 08:34   #29
Stały bywalec ;)
 
Avatar użytkownika Halas19
 
Data rejestracji: 11.06.2012
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 107
Halas19 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Dzięki
Mam ECCRegen'a, ale do pomocy nie zaglądałem... nie pomyślałbym, że tam może być coś takiego :p
Halas19 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 01.11.2014, 12:05   #30
Stały bywalec ;)
 
Avatar użytkownika Halas19
 
Data rejestracji: 11.06.2012
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 107
Halas19 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
W końcu znalazło się odpowiednie rozwiązanie dla problemu
Paczka zawiera wszystkie potrzebne pliki by skompilować dwa obrazy płyt w jeden i oczywiście instrukcję jak to zrobić (pliki *.bin należy nazwać eve-1.bin i eve-2.bin).
W sumie nie sprawdziłem jeszcze czy działa motyw na POPS'ie (w każdym razie gra się uruchamia normalnie, tylko nie doszedłem jeszcze do walki ze Sniper Wolf), ale podobno w ePSXe tak.
Aha, i jeszcze jedna ważna rzecz; Programik jest napisany pod wersję NTSC MGS'a (SLUS-005.94, SLUS-007.76).
Tutaj można znaleźć "kompilatory" dla innych gier wielopłytowych
Halas19 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post

Opcje związane z dyskusją
Tryby wyświetlania Oceń tę dyskusję
Oceń tę dyskusję:

Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
TrackbacksWyłączone
PingbacksWyłączone
RefbacksWyłączone


Podobne dyskusje
Dyskusja Autor Forum Odpow. Ostatni Post
Problem z odpalaniem gry z PSX na PS2 smolarz Hardware 5 04.04.2012 18:23
Dysk SSD na Gry darkages Dyski twarde, SSD - Problemy, porady, software 3 28.02.2012 11:57
Nagranie gry na PSX pliki CCD , SUB , IMG Chaszman Nagrywanie/kopiowanie gier na konsole 4 27.09.2007 17:24
Łączenie dwóch części filmu na jednym DVD Ceki DVD-Video 1 22.07.2007 12:03
Jak nagrać grę z PSX na PS2? big mike Nagrywanie/kopiowanie gier na konsole 9 15.11.2006 13:21


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 11:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO