![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Homebrew Aplikacje, emulatory, biosy, dashe, exploity etc. |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
![]() |
#9 | ||||
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
![]() Cytat:
![]() Cytat:
Potem plik nazwij np. Kasia.pss i spróbuj coś z nim zrobić w PSS Plex lub MFAudio. Jeśli nie dadzą rady to albo to nie jest pss, albo nie jest to standardowy pss. Cytat:
![]() "Zewnętrzna" tablica do munge'a, z tego co ja kojarzę znajduje się tylko w AFSach - a te ostatnio zostały rozpracowane. O, a ja pierwszy raz widzę spakowane moduły... ehhh Konami. Moduły (*.irx) to takie same *.elf-y jak każdy plik wykonywalny dla PS2. Można je otworzyć (coś al'a PCowy reshack) różnymi SDKami lub dissasemblerować. Problem w tym, że "ostatnio" developerzy się wycwanili i często je kompresuja. Muszą też korzystać z jakiś kompilerów, które nie są "szeroko dostepne" - mam problemy z otworzeniem elfa z ICO, a popatrz ile ta gra ma lat [!] Z tym to jest już naprawdę ciężki orzech do zgryzienia. Z komercyjnych 'nie Sony'owskich' znam tylko te od SNSystem, Metrowerks, ProDG... ŻADEN sobie nie radzi z obecnymi grami (inna sprawa, że są stare jak cholera). Do tego trzeba już ścisłego umysłu matematycznego i programisty. PS: PSS Identiefier podaje takie info o tym pliku: 1872x56737; 59452 Kbit/sec WTF? Cube Media: MPEG2 Flag error
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF Ostatnio zmieniany przez Berion : 22.09.2006 o godz. 17:05 |
||||
![]() |
![]() |
|
|