Metal Gear Solid 2 wideo
Mam taki problem że niemoge nic zrobic z plikami pss z Gry Metal Gear Solid wypakowałem pliki z movi.dat narzedziami ze strony http://www.alucard.cc/
przy probie demuplexu pokazuje ze nieznany plik czy to znaczy ze tych plikow nieda rady skonwertowac na jakis latwiej edytowany plik |
Mogę pożyczyć MGSa od kumpla to obczaję.
Czasem *.pss nie są "gołe". Np. Genji ma "scalone" pss z jakimś syfem. MGS jest bardzo stary i w tamtych czasach nikt tego raczej nie robił... Może ten ext jest nie do Twojej wersji (PA/NTSC)? |
Mam wersje Pal i jest to Metal Gear Solid 2 Substance i Document of Metal Gear solid
|
Wrzuć na rapida jakiś mniejszy *.pss to mu się przyjrzę. Niestety kolega sprzedał już MGSa :(
|
Ten extraktor plików pss był przeznaczony do Metal Gear Solid 2 Sons Of Liberty i pewnie tylko tą gre obsluzy
Mam pytanie jak znaleść nagłowek pliku Wsadziłem plik Movie.dat z MGS2 Substance do hex edytora i co dalej jakieś wskazuwki gdzie jest nałgłówek pliku http://www.alucard.cc/forums/?module...dlview;id=1102 najprawdopodobniej trzeba bedzie napisac jakis extroktor :ysz: :ysz: :ysz: :ysz: (( (( (( (( (( (( (( http://d.turboupload.com/d/1002525/M...ofmGS.pss.html ten plik najprawdopodobniej bezutyteczny |
Tamten plik to nie jest pss (a przynajmniej nie jest standardowy), tylko jakiś bigos. MFAudio niby cośtam "przebąkuje", ale trzeba by się pomęczyć z doborem intetleace.
Nawet specjalnie szukałem darmowych doc-ów, żeby ręcznie to jeszcze sprawdzić, ale narazie nie mam, a RTLa mi się nie chce kraść - jestem uczciwy :D Hmm... to zróbmy inaczej. Pociagnij CRC z PS2ModzParadise i uruchom File Scanera. Wybierz tego munge'a, wybierz miejsce docelowe na plik txt z log-iem. I jeśli coś znajdzie spróbuj extractować. Oczywiście nie każdy z niby znalezionych plików będzie ok. (sugeruj się wielkościa - odstępy pomiędzy poszczególnymi offsetami). PS: jeśli chcesz to rozpakować to musisz znaleźć tablicę z LBA tego *.dat. Prawdopodobnie będzie w tym pliku (pradopodobnie bo czasem są w modułach). Jak coś takiego znaleźć? I tu są schody. Najlepiej napierw znaleźć jakiś plik w tym munge'u (np. ww. file scannerem). Zapamiętujesz offset i szukasz takiego ciągu znaków. Ambaras polega na tym, że developerzy często przestawiają "kolejność znaków" np. Mamy plik pod 0001 7DC0. Wpis tego pliku w tablicy może być taki: 0CD7 1000 7DC0 0001 0100 C07D itd... Jest tych kombinacji od cholery. Czasem tablica zawiera nazwy plików, można wtedy ją łatwo zlokalizować. Jeśli chcesz się tym zająć to krzyżyk na drogę, a jeśli Ci się uda to pełen respekt z mojej strony dla Twojej osoby. Znając Konami... ... :D |
ewentualnie niech meczy cubemedia, ciekawe co z zdziala po omacku :D
|
Znalazlem jest na stronie
http://www.alucard.cc/forums/index.php?topic=903.0 Po przeskanowaniu crc nic niema urochomilem crc i pattern database i zobaczyłem jak wygląda wartosć hexowa pliku pss 000001BA44000400 potem urochomiłem hex work shop i wyszukalem tej wartosci i ją odnalazłem Powtarzala sie ona 33 razy wiec co to moze znaczyc ze plikow video jest 33 czy moze ze plików wideo jest polowa tzn 16 a drugie wartosci wskazują ze ona film sie koczy np zaczyna sie tu 0x1C20B0D0 a konczy tu 0x1CC288D0 dopiero sie ucze obsługiwac hex edytory wiec dlatego pytam drogi berionie napisałes ze wartosci moga sie znajdowac w rugim pliku ze nie w movie.dat tylko jakims innym wiec nasuwa mi sie pytanie czy moze znajdowac sie w pliku MODULE.IPK bo doniego został napisany extraktor a po wypakowaniu z niego plików sa pliki o rozrzezeniu IRX i czy jak mozna je edytowac czy sa do nich jakies oficjalne edytory jak np txt ma swoj notatnik |
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Potem plik nazwij np. Kasia.pss i spróbuj coś z nim zrobić w PSS Plex lub MFAudio. Jeśli nie dadzą rady to albo to nie jest pss, albo nie jest to standardowy pss. Cytat:
"Zewnętrzna" tablica do munge'a, z tego co ja kojarzę znajduje się tylko w AFSach - a te ostatnio zostały rozpracowane. O, a ja pierwszy raz widzę spakowane moduły... ehhh Konami. Moduły (*.irx) to takie same *.elf-y jak każdy plik wykonywalny dla PS2. Można je otworzyć (coś al'a PCowy reshack) różnymi SDKami lub dissasemblerować. Problem w tym, że "ostatnio" developerzy się wycwanili i często je kompresuja. Muszą też korzystać z jakiś kompilerów, które nie są "szeroko dostepne" - mam problemy z otworzeniem elfa z ICO, a popatrz ile ta gra ma lat [!] Z tym to jest już naprawdę ciężki orzech do zgryzienia. Z komercyjnych 'nie Sony'owskich' znam tylko te od SNSystem, Metrowerks, ProDG... ŻADEN sobie nie radzi z obecnymi grami (inna sprawa, że są stare jak cholera). Do tego trzeba już ścisłego umysłu matematycznego i programisty. PS: PSS Identiefier podaje takie info o tym pliku: 1872x56737; 59452 Kbit/sec WTF? Cube Media: MPEG2 Flag error |
Nic się przez ten czas nie zmieniło. Temat do zamkniętecia.
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 00:56. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.