Powrót   Forum CDRinfo.pl > Konsole > Konsole > Homebrew

Homebrew Aplikacje, emulatory, biosy, dashe, exploity etc.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
LinkBack Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 14.08.2006, 16:16   #1
StarForce V4, i..........
 
Avatar użytkownika Wieczny_Łowca
 
Data rejestracji: 22.07.2006
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4
Wieczny_Łowca w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Question Modyfikowanie gier na PS2 - Czy możecie pomóc??

Witam!! Mam trzy problemy, z którymi mam nadzieje się uporacie A więc:

1. Czy da się?? A jeżeli tak to czym rozpakować/odtworzyć plik z konicówką .DAT na płycie z grą na PS2 - Tzn. Pewnie nie są to pliki .DAT, tylko przypisano tym pliką inne rozszerzenie, tylko nie wiem jak sprawdzić, jakie rozszerzenie plik ma oryginalnie



2. W jakim formacie są zapisane teksty w grach na PS2?? Np. MGS3 I czy da się te teksty wyciągnąć, i je modyfikować

3. Czy są ogólnie jakieś programy do modyfikacji gier na PS2.

---------------------------

Potrzebne mi te informacje, bo mam zamiar pobawić się z kumplami w tworzenie nakładek polonizacyjnych na najciekawsze gry. A pytam się o to, bo nigdy nie robiłem czegoś takiego(jeżeli chodzi o PS2), bo jeżeli chodzi o X'a to doświadczenie mam

Dziękuje za ewentualne instrukcje
__________________


Jeżeli nie wiadomo o co chodzi...to chodzi o kase
Wieczny_Łowca jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 14.08.2006, 17:11   #2
[mniej]starszy gracz ;]
 
Data rejestracji: 11.02.2005
Posty: 57
mastahpl zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Pliki DAT to to są, przy czym nie ma "generalnego" extractora plików DAT - to są po prostu big file, a każdy system czy gra wykorzystuje to rozszerzenie w inny sposób.

Co do polonizacji gier na PS2, odsyłam Cię do Beriona / Szczuru, którzy mają więcej doświadczenia. Póki oni nie odpowiedzą, proponuję poszukać czegoś o munge file / big file. Skoro masz doświadczenie w romhackingu na X'ie, nie powinno być wiele kłopotów. Niestety, pewne doświadczenie mam jedynie w grach na konsole do 16 bitów, więc niewiele mogę tu pomóc. Spodziewałbym się tekstów porozrzucanych w różnych munge'ach, a tabele do ich odczytania będziesz musiał sporządzić sam spodziewam się, że wiesz o czym mówię...

Powodzenia i zapraszam na strony: romhacking.net i http://zophar.net
__________________
mastahpl jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 14.08.2006, 18:10   #3
Hibernant
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Berion
 
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,119
Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
Format aka rozszerzenie nie wiele znaczą. To, że jeden plik nazywa się kasia.dat, a drugi w innej grze asia.dat nie oznacza, że to są te same rodzaje plików.

Xbox jest w bardzo komfortowej sytuacji, ponieważ grafa i audio są niemal zawsze w tych samych formatach, we wszystkich grach. Ba, nieraz są nawet identyczne jak na PC. O takiej swobodzie od razu zapomnij.

Text, tak jak zawsze: ASCII, UTF itd... Gorzej jeśli są skompresowane, a z tym to już jest wyższa szkoła jazdy (bez narzędzi, dla mnie za wysoka ).

Zależy do modyfikacji czego. Zapytaj konkretnie co chciałbyś zrobić... Mimo wszystko scena na pozostałe current geny nie może się równać z tą z Xboxa.

Do dziś PS2 niedoczekała się porządnych narzędzi aka reshack czy upx. A bez tego edycja (swobodna) jest mocno problematyczna.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |

FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF
Berion jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 14.08.2006, 18:54   #4
StarForce V4, i..........
 
Avatar użytkownika Wieczny_Łowca
 
Data rejestracji: 22.07.2006
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 4
Wieczny_Łowca w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Cóż mam zamiar spolszczyć amatrosko grę Metal Gear Solid 3 Subinstace. Na 1DVD nie ma plików typu ASCII/UTF więc wychodzę z założenia, że pliki są skompresowane. Jeżeli mi powiesz jakie informacje ci potrzebne, a ja ci je podam, to postarasz mi cię pomóc?? Bo szczerze na X'sie już niema co polonizować. A scena gierek na PS2 jest bardzo wielka i ciekawa



Tak Xbox, ma bardzo ułatwioną sytułacje, choć i tam czasem problemy się zdażają
__________________


Jeżeli nie wiadomo o co chodzi...to chodzi o kase
Wieczny_Łowca jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 14.08.2006, 22:32   #5
Hibernant
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Berion
 
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,119
Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
Cytat:
Napisany przez Wieczny_Łowca
Cóż mam zamiar spolszczyć amatrosko grę Metal Gear Solid 3 Subinstace. [...]
Krzyżyk na drogę

MGS3 ma bardzo skomplikowaną tablicę i ponowne jej złożenie jest bardzo trudne - tak twierdzą mądrzejsi odemnie na PS2ModzParadise.

Cytat:
[...] Na 1DVD nie ma plików typu ASCII/UTF więc wychodzę z założenia, że pliki są skompresowane. Jeżeli mi powiesz jakie informacje ci potrzebne, a ja ci je podam, to postarasz mi cię pomóc?? [...]
Jutro zajrzę na swojego "zwykłego" MGS3 to obaczę.

Metod kompresji jest od zatrzęsienia. DTE, MTE, eLZty wszelakie itd...

Cytat:
[...] Bo szczerze na X'sie już niema co polonizować. A scena gierek na PS2 jest bardzo wielka i ciekawa [...]
Jest jeszcze bardzo dużo. Ludzie się zajęli głównie podmianą plików z PCowych polskich wersji. W tajemnicy Ci powiem, że po głowie chodzi mi "wiewiór" i jak Bóg da to Forza.

Cytat:
[...] Tak Xbox, ma bardzo ułatwioną sytułacje, choć i tam czasem problemy się zdażają
Tłumacząc na PS2 pójdziesz z torbami DVD nie są tanie, emu do D, a nie ma user friendly tooli jak na PSXa - prawie wszystko robisz w zwykłym hexie co jest mocno irytujące... no chyba, że masz NA+HDD.

Na początek zainteresuj się progamikalibru: CRC, eXpert, PSS PLex, MFAudio, coś do budowy obrazów, coś do robienia patchy, PPF-O-Matic itd...

PS2ModzParadise, PS2Scene.org, PS2NFO.com, PS2Dev - to są świątynie wiedzy
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |

FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF
Berion jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 15.08.2006, 14:31   #6
[mniej]starszy gracz ;]
 
Data rejestracji: 11.02.2005
Posty: 57
mastahpl zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez Wieczny_Łowca
Cóż mam zamiar spolszczyć amatrosko grę Metal Gear Solid 3 Subinstace.
Jak już powiedział Berion, absolutnie odradzam jakiekolwiek gry z serii Metal Gear. Nie dosyć, że znane są (przynajmniej mi) z bardzo niestandardowych patentów (np. różne znaki odpowiadające końcowi linii na MSX), to jeszcze im bardziej zaawansowana konsola, tym takich "patentów" więcej. Już w "Metal Gear Solid" na GBC znajdziemy dosyć zaawansowaną (dalece przerastającą moje możliwości techniczne) tabelę słownikową, domyślam się więc, że na PS2 będzie daleeekooo trudniej. A więc
Cytat:
Krzyżyk na drogę
Cytat:
Napisany przez Wieczny_Łowca
Na 1DVD nie ma plików typu ASCII/UTF więc wychodzę z założenia, że pliki są skompresowane.
Otóż niekoniecznie. Mogą ona być sprytnie pochowane w munge'ach, i wcale nie muszą być "typu" ASCII/UTF. Praktycznie mogą być wszędzie

Powodzenia, więcej informacji - post Beriona
__________________
mastahpl jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 23.08.2006, 11:46   #7
-=Advokat^Diabła=-
 
Avatar użytkownika Desden
 
Data rejestracji: 14.02.2005
Lokalizacja: Spira - real zone
Posty: 1,391
Desden zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Witam po przerwie, tak czytam chęci kolegi @Wieczny_Łowca i musze stwierdzić tak:

1. po pierwsze chcesz gry spolszczac na ps2? no to gratulacje, poza tym ze musisz mieć to co @Berion napisał zaledwie jest kropla w morzu.
Istnieją indywidualne packery/unpackery gier,to już wypadałoby się zaznajomić ze sceną ps2 na poziomie zaaawansowanym,dopiero z tą jakże minimalną wiedzą ruszasz do boju...
2.Gdy już jesteś w temacie co się okazuje dupa,dupa,dupa i jeszcze raz dupa!
Za mało umiesz,wiesz potrafisz,to nie tylko sam text,to grzebanie w plikach dump'owanie ich generowanie odrebnymi compilatorami,gdzie czasami człowiek jak jest fanem serii zmuszony jest pisac własny extractor/rebuilder dla plików wynikowych w których mogłyby być zawarte informacje w danym języku. Ale to jeszcze nic, przeciez trzeba posiadać wiedze z zakresu conajmniej c i c++,delphi no i miec wiedze z podstaw instrukcji samej konsoli gdzie co lezy...
3. Ale idąc troche na łatwizne, bo troche urozmaiciłem to co nie padło jeszcze: powiedzmy, ze masz narzedzia i wiesz gdzie co jest - jestes obcykany!? i...?dalej nic? co zrobic z takimi plikami, jak je edytowac i czym, znowu jaka trzeba miec wiedze? w plikach graficznych jesli chcesz, aby tlumaczenie trzymało poziom musisz byc dobrym grafikiem, umiec obluzyc co namniej jakiegos gimpa czy fotoszopa,ale to jeszcze nic jesli to jakies trówymiarowe modele z gry?to jeszcze dochodzą jakies 3Dmaxy,Maye,Lightwave itd.
A jesli FMV? no to bardziej wyższa jazda co zrobic, aby edytować i nie skopać jakości filmików,co zrobic z dźwiękiem....?

4. I wreszcie meritum tego wszystkiego: czy to mozliwe, że to tak wygląda?, czy to mozliwe, ze ktos pracuje nad tym? czy warto się poświęcać?

odpowiedź na pewno brzmi tak! nie zapomnij, że taka praca w pojedynke to tak jakbyś robił za całe studio developerskie na ich poziomie. Całe miesiące nawet lata mogłaby powstawać taka produkcja samemu,zwarzywszy ze w koncu to ludzie robia nie maszyny,kazdy ma swoje prywatne zycie...itd
Nie chce cie martwic,ale w naszym kraju jesli sie tym ktos zajmuje to albo dostaje wszystko gotowe jak na talerzu aka np. "EA polska" wiec w zasadzie nie mamy oczym mowic,ale jak wspomniałes chcesz np. mgsa robic? to jeszcze dodaj jedno! żeby cie fani gry nie powiesili na suchej gałęzi za to tłumaczenie! - czyli musi byc naprawde dobre, zeby cala ta praca byla cos warta

ps. Osobiscie dodam, ze razem z @Berionem pracujemy w tym kierunku od bardzo dawna - narazie nie zdradzamy szczegółów
__________________
Jesteś dzieckiem NEO to nie pisz do mnie!
Desden jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 23.08.2006, 15:20   #8
[mniej]starszy gracz ;]
 
Data rejestracji: 11.02.2005
Posty: 57
mastahpl zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez Desden
ale to jeszcze nic jesli to jakies trówymiarowe modele z gry?to jeszcze dochodzą jakies 3Dmaxy,Maye,Lightwave itd.
Rozpędziłeś się . Fakt, że nigdy nie podjąłem się tłumaczenia gier na PS2, ale same modele są "wielojęzyczne", a tekstury... to już co innego, i do tego "wystarczy" photoshop .

Cytat:
Napisany przez Desden
A jesli FMV? no to bardziej wyższa jazda co zrobic, aby edytować i nie skopać jakości filmików,co zrobic z dźwiękiem....?
Z doświadczenia: FMV na ps2 chyba nie tak trudno edytować? Jeśli to mpeg2, a to jest mpeg2, to można odtworzyć oryginalną jakość bez większych trudności...myślę
__________________
mastahpl jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 23.08.2006, 16:15   #9
-=Advokat^Diabła=-
 
Avatar użytkownika Desden
 
Data rejestracji: 14.02.2005
Lokalizacja: Spira - real zone
Posty: 1,391
Desden zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez mastahpl
Rozpędziłeś się . Fakt, że nigdy nie podjąłem się tłumaczenia gier na PS2, ale same modele są "wielojęzyczne", a tekstury... to już co innego, i do tego "wystarczy" photoshop .
No własnie łatwo sie mowi trudno robi
textóry są poukrywane,popakowane niekiedy 2 razy albo i lepiej! trzeba jeszcze miec czasem unikalne toole napisane pod takie textóry,to nie jest łatwe.

Cytat:
Napisany przez mastahpl
Z doświadczenia: FMV na ps2 chyba nie tak trudno edytować? Jeśli to mpeg2, a to jest mpeg2, to można odtworzyć oryginalną jakość bez większych trudności...myślę
Jasne moze skompresowane, ale trzeba je rozkompresowac na takich sie pracuje, a jesli cie interesuje plik, ktory ma od kilku do kilkunastu GB to tylko gratulacje wytrwałosci, w koncu to DVD - nie wspominajac ze narzedzia do edycji tony RAMu pobierają
__________________
Jesteś dzieckiem NEO to nie pisz do mnie!
Desden jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 23.08.2006, 21:59   #10
Hibernant
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Berion
 
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,119
Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
@mastahpl
W Spyro na PSXa czcionka jest w tmd/hmd, więc nie ma bata, chcąc zrobić polskie znaki trzeba pobawić się w AutoCAD-dzie itp...

Chcąc edytować tekstUry (@desden ) często trzebaby zajrzeć w cały obiekt 3d. Jest nawet specjalna edycja Maya do tego, niestety nie widziałem jej na oczy (ukraść nie sposób, kupić jeszcze trudniej).
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |

FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF
Berion jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 24.08.2006, 06:01   #11
M@X
Get a Mac!
 
Avatar użytkownika M@X
 
Data rejestracji: 18.04.2003
Lokalizacja: Jaworzno
Posty: 10,517
M@X ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>M@X ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>M@X ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>M@X ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>M@X ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>M@X ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>M@X ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>M@X ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>M@X ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>M@X ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
@Wieczny_Łowca : po Twoich psotach wnioskuje, ze niestety ale wiesz za malo by spolszczyc MGS 3. Przykro mi, ale tak niestety jest... Wielu ludzi przed Toba probowalo - Projekty spolszczenia MGS i MGS 2 sa w rozsypce do czasu powrotu jednego z glownych koordynatorow projektu (jakies pol roku), a z 3 jest po prostu za duzo babraniny. Pomijam juz sama ilosc tekstu - wiedziales ze same rozmowy przez radio zajmuja ponad 2 MB czystego tekstu? Do tego dochodzi koniecznosc zmieszczenia sie w okreslonym okienku radia i wydumanie jak wprowadzic polskie znaki... slowem - nie dotykaj, bo i tak Ci sie nie uda. Szkoda czasu. A mowi Ci to jedna z bardziej znanych osob na polskiej scenie MGS ;-)...
__________________
"Android to syfiasty, zabugowany, irytujący, zaprojektowany przez idiotów,
lagujący, udający otwarty i wolny system." - sobrus

Hosting na świetnych warunkach z rewelacyjnym wsparciem:
M@X jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 24.08.2006, 09:27   #12
Hibernant
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Berion
 
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,119
Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>Berion jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
Jak sądzę, skutecznie go zniechęciliście

A ja, mimo wszystko zachęcam do prób. Jeden woli zaczynać od 8bit rom-ów, inny lubi być rzucony od razu na głęboką wodę. Kto wie, kto wie...

I odrazu nabierze wody w ustach i pojdzie na dno, jak titanic - DD
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o:
| PSX | PS2 | PS3 | Xbox |

FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF

Ostatnio zmieniany przez Desden : 24.08.2006 o godz. 10:32
Berion jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 30.08.2006, 16:40   #13
[mniej]starszy gracz ;]
 
Data rejestracji: 11.02.2005
Posty: 57
mastahpl zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez M@X
[...]same rozmowy przez radio zajmuja ponad 2 MB czystego tekstu [...]
WOW, to mnie zaskoczyłeś... dla porównania, 500 kb to mniej więcej 250 stron tekstu A4 Ale 2 mb...jak oni na 1 DVD zmieścili cały dubbing O_O

Z drugiej strony, jeśli wgryziesz się już trochę w temat Wieczny_Łowca'o, a interesuje Cię spolszczenie np. Metal Gear Solid w wersji PSX (nie ma mowy, żebym na razie brał się za coś poważniejszego), napisz, a być może utworzymy kolejny skład ( może nawet Berion się nami zaopiekuje ) . Jeżeli kolegom udało się już Cię zniechęcić do MGS3, gorąco odradzam brać się za jakiekolwiek inne gry z serii na początek. Jak już mówiłem, za dużo w nich "anomalii" i różnych paradoksów . Proponuję:

Cytat:
Napisany przez Ja, Berion
Berion: Battle City.
Ja: Za dużo tekstu tam nie ma.
Berion: Naliczyłem dwa słowa.
__________________
mastahpl jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 30.11.2013, 22:44   #14
Zarejestrowany
 
Data rejestracji: 30.11.2013
Posty: 1
Zbychu10 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
A wiec kiedy wydasz to spolszczenie do medal gear solid ?
Zbychu10 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 30.11.2013, 23:19   #15
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika ed hunter
 
Data rejestracji: 30.11.2004
Lokalizacja: Wahszawa
Posty: 38,385
ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Cytat:
Napisany przez Zbychu10 Podgląd Wiadomości
A wiec kiedy wydasz to spolszczenie do medal gear solid ?
Złota łopata i medal z kartofla!

Nazwa:  lopata.jpg, 
obejrzany:  17625 razy, 
rozmiar:  3.8 KB.
ed hunter jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post

Opcje związane z dyskusją
Tryby wyświetlania Oceń tę dyskusję
Oceń tę dyskusję:

Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone
TrackbacksWyłączone
PingbacksWyłączone
RefbacksWyłączone



Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 07:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions Inc.
Search Engine Optimization by vBSEO