![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Homebrew Aplikacje, emulatory, biosy, dashe, exploity etc. |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 19.12.2007
Posty: 1
![]() |
Odpalanie Gier PS2 przez sieć z Dysku PC
Witam
Otóż chciałem poprzez kabel sieciowy odtwarzać gry z PC(obrazy gier PS2) na konsoli(SCPH 77004 +ModBo760) i prawie mi się to udało lecz jest jedno ale i w tym tkwi mój problem. Ściągnąłem na PC program "PS2Client Loader" do udostępniania plików dla konsoli dodałem do niego ścieżkę z wirtualnym napędem, zrobiłem obraz gry w tym przypadku "tourist trophy" i zamontowałem go w wirtualnym napędzie. Na memorycard w konsoli wgrałem ULELF w ver.4.06 (i SMS-a) sieć odpowiednio skonfigurowałem. Bootuje ULELF z MC wybieram ścieżkę host i widzę tą ścieżkę którą dodałem w "PS2Client Loader" czyli wirtualny napęd z zamontowanym obrazem gry, następnie otwieram tą ścieżkę i uruchamiam grę wybierając plik o nazwie SCES coś tam. Pokazują się napisy w stylu Sony computer entertaiment Europe (czy jakoś tak) i jakieś tam opisy jak to z każdą grą na PS2 i w tym momencie gra się zatrzymuje a "PS2Client Loader" pokazuje że jest disconected próbowałem też z programem "RadHostClient" i jest to samo gra się zatrzymuje na początkowych napisach a program pokazuje Disconected . Wygląda to tak jakby po zabootowaniu gry Network Adapter w konsoli wyłączał się i zaprzestawał transferu danych. Może jest jakiś program do PS2 który uruchamia NA w konsoli i cały czas pozostawia go włączonego. Co o tym sądzicie ? |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
|
|