Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Homebrew Aplikacje, emulatory, biosy, dashe, exploity etc. |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
30.11.2005, 11:15 | #16 |
Bywalec
Data rejestracji: 16.05.2005
Posty: 72
|
Witam.
Ok. próbowałem szukać tych plików przez SNES Edit , bez skutku. Przedstawie jak to wygląda ( zobaczyć znaczy uwieżyć ) : - Otwieram plik z obrazem płyty http://images.cjb.net.http.l2.l1.l0....8090/71974.jpg - Wyskakuje mi takie okienko z offsetami (wszystkie na 00000 ?? coś chyba nie tak ) http://images.cjb.net.http.l2.l1.l0....8090/ebe6d.jpg - Wciskam F4 i pojawia sie edytor : http://img509.imageshack.us/my.php?image=48mr.jpg - "ciemność widze" dopiero po zmianie na 24 bity mamy coś takiego : http://img508.imageshack.us/my.php?image=56vq.jpg - Klikam na TIM i to samo , zresztą jedno wiąże się z drugim... http://img508.imageshack.us/my.php?image=68gs1.jpg Wcześniej po naciśnięciu zakładki TIM , pokazał mi się jeszcze informacja o tym ile znaleziono plików i w illu bitach - wszędzie 0 To samo było jak próbowałem z Chrono Crossem , tam to już wogóle niby 611MB - klikam dwa razy na płyteke a tam dwa pliki : Slus_010.41 (592KB) , System.cnf (69 Bajtów) Co do tych postów przepraszam za to już , nie będzie dwóch odemnie pod żąd. Przydała by sie jakaś mała solucja jak ten program POPRAWNIE obsłużyć bo nie wim co z tym zrobić. Zainstalowałem PhotoShopa i mam juz pluginy , nie wiem czy to może byc problem ale w README pisze , że te pluginny są pod wersje 3.0 PS a jak chciałem je wżucić do folderu z pluginami to... jest kilka naście innych podfolderów : http://img502.imageshack.us/my.php?image=79xq.jpg Natomiast folder z pluginami wygląda tak : http://img517.imageshack.us/my.php?image=86la.jpg Sprawdziłem u brata na kompie ( też XP SP2 ) i to samo. Any ideas ? Ostatnio zmieniany przez Piotrek1985 : 30.11.2005 o godz. 11:44 |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
30.11.2005, 12:23 | #17 | ||||
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
Cytat:
edit: ISO? Nie, nie, nie... *.bin ! Robiąc *.iso tracisz dane subkanałowe. Być może to jest przyczyną "dziwnego zachowania". Polecam CDRWin (od Goldenhawk - wystarczy Ci trial, i obraz zrób z tej płyty nie z *.iso zamontowanego w virtualu). Cytat:
Cytat:
Cytat:
Wrzuć tu: [partycja]:\[tam gdzie jest fotoszop]\Adobe Photoshop v7.0CE\Plug-Ins Poniżej zamieszczam jedeną z moich przeróbek. Po co? Chciałem zwrócić uwagę na ciekawą rzecz. Większość gier w PAL zawiera również tekstury etc. z NTSC (J). Możemy to wykorzystać :) paleta ta sama, rozdzielczość ta sama, natomiast jedyną różnicą jest VRAM. Zapamiętujemy jego wartośc z tekstury z PAL i wprowadzamy ją zapisując na nową tą z ntsc. Wkładamy w miejsce "starej" PALowej i... eureka. Działa. Obie muszą ważyć tyle samo inaczej sobie możemy odpuścić.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF Ostatnio zmieniany przez Berion : 30.11.2005 o godz. 12:59 |
||||
30.11.2005, 17:55 | #18 |
Bywalec
Data rejestracji: 16.05.2005
Posty: 72
|
Berion dzięki twojej pomocy ide dalej naprzód Ok. zrobiłem jeszcze raz obraz , tym razem .bin , w CDRwin (spróbowałem też w alcoholu i działa także). Sytuacja wygląda tak:
- Po uruchomieniu programu wyskoczyło te okno ( poprzednim razem go nie było ) : http://img471.imageshack.us/my.php?image=16sa.jpg - Następnie to : http://img214.imageshack.us/my.php?image=22nb.jpg - Po wciśnięciu F4 : http://img215.imageshack.us/my.php?image=50qg.jpg - Po kliknięciu na TIM : http://img216.imageshack.us/my.php?image=49xj.jpg - A następnie : http://img220.imageshack.us/my.php?image=60rw.jpg Natomiast opcje w CDRwin wyglądają tak : http://img221.imageshack.us/my.php?image=ust8xx.jpg Także jakoś to ruszyło ale do pożądanych efektów jeszcze daleko (a może i nie ? ) PS: Rozumiem , że te screeny to z Tenchu ? Ostatnio zmieniany przez Piotrek1985 : 30.11.2005 o godz. 18:01 |
30.11.2005, 18:02 | #19 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
@Piotrek1985
Wygląda na to, że znalazł tylko dwa szesnastobitowe timy To jest PAL czy NTSC bo też mam "drugiego parasjata".
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
30.11.2005, 18:05 | #20 |
Bywalec
Data rejestracji: 16.05.2005
Posty: 72
|
Gra jest w systemie PAL. Berion Tylko mi nie mów , że musze sobie gierke ze stanów sprowadzać lol Tylko to mnie dziwi i denerwuje równocześnie , że emulator odpaka gierke i decompresuje wszystkie file
Ostatnio zmieniany przez Piotrek1985 : 30.11.2005 o godz. 18:30 |
30.11.2005, 19:13 | #21 | |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
Cytat:
Bo emulator emuluje konsole
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
|
30.11.2005, 19:43 | #22 |
Bywalec
Data rejestracji: 16.05.2005
Posty: 72
|
Berion , jak byś mi przesłał plk .cdaz od PE2 w wersji NTSC , chodzi mi oczywiście o ten z PSXMC czy raczej to nic nie da ?
Ostatnio zmieniany przez Piotrek1985 : 30.11.2005 o godz. 19:53 |
30.11.2005, 23:00 | #23 | |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
Cytat:
Przepraszam za zwłokę, ale naprawdę mam mało czasu ostatnio.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
|
01.12.2005, 12:59 | #24 |
Bywalec
Data rejestracji: 16.05.2005
Posty: 72
|
Ok. zpachowałem grę (na obrazie płyty) Parasite Eve 2 Protection Fix & PAL/NTSC Selector. Tym razem po przeskanowani znalazło mi jeden plik 4bitowy TIM i widać co na nim jest , bomba- są to litery i znaki jak przecinek , nawias itp... Chciałem się zapytać czy może do SNESedit są jeszcze jakieś inne wtyczki , może reszta obrazów na płycie jest w jaimś innym formacie graficznym ? Co do tego unpackera to ja odpadam , nieznam się na programowaniu...
|
01.12.2005, 13:24 | #25 | |||
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
Cytat:
Cytat:
Cytat:
PS: Ja też. Nie umiem programować (jeszcze), umiem się tylko posługiwać tym, czy tamtym. Ale są różne narzędzia do tego służące. Zamierzam zgłebic tutoriale na ten temat w wakacje i może coś z tego wyjdzie.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
|||
01.12.2005, 16:02 | #26 |
Bywalec
Data rejestracji: 16.05.2005
Posty: 72
|
Berion czy sprawdziłeś już swojego PE2 znalazło jakieś pliki ?
Czekam na info. |
01.12.2005, 20:02 | #27 | |
Bywalec
Data rejestracji: 16.05.2005
Posty: 72
|
Cytat:
Chciałem jeszcze napisać , że z ciekawośći sprawdziłem jeszcze Chrono Crossa Senesedit'orem i w tym wypadku zadziałał. Znalazło masę TIM'ów a skanowałem normalny obraz iso , nie bin. jak w przypadku PE2 , więc to znaczy , że ten program porostu nie może odczytać danch z płyt w formacie PAL ?! Acha i jeszcze jedno kiedy pokazuje mi się okno po naciśnięciu f4 u dołu pod okienkiem TILE pokazuje mi się w bitach od 8 - 32 , natomiast po kliknięciu na TIM , jest tylko od 8-24 (24bitowe są zniekształcone tylko kilka kolorowych kropek) czemu tak się dzieje ? No i jka u ciebie z tym PE2 w NTSC ? |
|
01.12.2005, 21:52 | #28 | |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
Cytat:
I tak mabyć :> Spokojnie, jak znajdę trochę czasu.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
|
02.12.2005, 22:51 | #29 |
Bywalec
Data rejestracji: 16.05.2005
Posty: 72
|
Witam.
Ok. buszowałem w sieci co może by tak więcej informacji na ten temat znaleźć. No więc co znalazłem - między innymi twojego posta na temat Crash Team Raceing gdzie poruszasz podobny temat nie pamiętm czy pisałeś jaka to była gra w PAL czy w NTSC ? Mam pare pytań : czy gry w NTSC są bez tych pi@#^&!ch "bigfile" i czy tylko wersje PAL są tym "zarażone" lol Siedziałem kilka godzin na google i znalazłem kilka podobnych wątków gdzie ludzie mją podobne problemy np. tu : http://www.pir8forums.com/viewthread...D=17&TID=33863 Nigdzie nie ma żadnych informacj jak to wygrzebać z tego pliku (ale jeśli to jakoś zostało spakowane to znaczy , że jakoś to można wypakować) !!! Teraz mi się wydaje , że gry w NTSC są bardziej hmm elastyczne ? jeśli chodzi o "model'ing". Chciałem sobie kupić FFVII w Pal a teraz sam nie wiem... Więc nie wiem czy mi się bedzie opłacało wydać prawie 100zł. i sprowadzać grę ze stanów jeśli to będzie to samo - także czy różni się (nie zabardzo wiem jak to nazwać) system kompresji w grach NTSC a PAL i czy jest łatwiej się do nich dobrać ?? Sorry , że tak ciągne ten temat ale BARDZO chciałbym "złamać" tą gre i się wkońcu czegoś więcej dowiedzieć jak sobie z tym fantem radzić. Ostatnio zmieniany przez Piotrek1985 : 02.12.2005 o godz. 23:12 |
03.12.2005, 15:14 | #30 | |||||
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
Cytat:
Z gfx w Crashu mam taki problem, że są w 32 bitach i żaden program mi nie widzi poprawnie palety kolorów... Cytat:
Cytat:
Cytat:
Polecam progsy Snailrush-a do FF7/8 Cytat:
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
|||||
|
|