![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Homebrew Aplikacje, emulatory, biosy, dashe, exploity etc. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
![]() |
#166 |
eŁDeZet Ma(j)ster
Data rejestracji: 05.04.2005
Lokalizacja: Uć
Posty: 2,511
![]() ![]() ![]() ![]() |
Podczas przeglądania plików w GUI wciśnijcie R1 lub R2 a WYŁĄCZY się filtrowanie plików
![]()
__________________
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#167 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 15.02.2011
Posty: 109
![]() |
Wielkie dzięki autorowi, nareszcie się doczekaliśmy !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Zarejestrowany
Data rejestracji: 31.08.2011
Posty: 10
![]() |
odpaliłem ale niestety Crash 1 ma tylko 40 fps-ów i tnie dosyć da się coś z tym zrobić?
Edit: Crash Numer 2 też tnie aż oczy bolą... A to dziwne bo NFS Most Wandet Śmigał bardzo płynnie czyli to nie wina mojego Pendriv-a Wiadomo ,że zapisywanie ustawień nie działa liczę,że to zostanie naprawione w następnej wersji Ffgriever dzięki za czas włożony w projekt liczymy na to ,że go dokończysz Ostatnio zmieniany przez Skrapi123 : 16.09.2011 o godz. 21:50 |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
-=Advokat^Diabła=-
Data rejestracji: 14.02.2005
Lokalizacja: Spira - real zone
Posty: 1,391
![]() |
Cytat:
Wiesz po prostu chciałem sobie pograć w Abe Exodusa no ale jak mowisz ze swapa dupa no to kicha. Wiesz grałem wiele razy na emu VGSa na PC i tam było spoko z przełączaniem obrazów np. w deamon toolsie itd. ale tutaj liczylem że się to uda, żeby wyjść z gry do EMU zmienić obraz i grać dalej...ale cóż... Co do emulatora narazie testowałem Soul Reavera ale w Palu na PALowskim biosie scph7502 i sporo ścina, ale zobacze wersje ntsc na scph7501 i być może pojdzie lepiej.
__________________
Jesteś dzieckiem NEO to nie pisz do mnie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Zarejestrowany
Data rejestracji: 17.09.2011
Posty: 1
![]() |
Mam takie same problemy z grami które kolega wyżej wymienił ale do tego dochodzi jeszcze Crash Bash i Crash Team Racing
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zgłaszając "niedziałające gry" piszcie jakie opcje były ustawione, jaka wersja gry i na jakim biosie. Inaczej to nie ma kompletnie sensu i tylko dezinformuje.
@Desden Nie to, że nie udało się tylko najwyraźniej ffgriever uznał, że póki co są ważniejsze rzeczy nad którymi warto pracować. W wersji 1.0, jeśli kiedykolwiek taka się ukaże, będzie można przełączać się pomiędzy płytami (obrazami płyt). Zauważ, że to wciąż jest alpha/beta, czyli wersja rozwojowa.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
-=Advokat^Diabła=-
Data rejestracji: 14.02.2005
Lokalizacja: Spira - real zone
Posty: 1,391
![]() |
Cytat:
![]() Przetestowałem: Crasha 1,23 taka składanka w wersji ntsc i ścina crasha 1 i 3 odpaliłem Silent Hill są bugi w grze, tzn postać ma kwadratową poświate i drzewa też sa nie naturalne, zapewne to bugi z emulatora. Odpaliłem Abe Exodusa i Oddysee filmiki się nie włączają wogóle i generalnie są bugi niezłe, w menu w grze itd. Odpaliłem Blood Omena i gra nawet zasówała jak to proste rpg, ale też na dzień dobry bugi, chociaż filmiki były znośniejsze niż u reszty gier. Emulator testowałem na biosie 7502 i 7001 bez znazenia i raczej puki co można traktować go jak ciekawostkę niż branie się za granie. Już lepiej włożyć płyte do konsoli...no mówi się trudno...ale można grać heh ![]() Fajnie by było jakby się dało stworzyć wirtualną kartę pamięci jak w OPLu i normalnie sejwy by mogły się jakoś tak zapisywać, ale i tak one śmiesznie malo miejsca zajmują jednak, zawsze to jakiś extra dodatek ![]() ps. Ciekawi mnie gdyby emulator był oparty na epsxe w wersji 1.7.0 to czy lepiej by to wszystko chodziło?
__________________
Jesteś dzieckiem NEO to nie pisz do mnie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
A jak można emulować gry z PSX nie emulując ich? Nawet sama PS2 wirtualizuje PSXa. To jest czysty emulator, który działa w "trybie PS2". Niemożna zrobić emulatora PSX na PS2, który działałby w "trybie PSX". Jest to fizycznie niewykonalne i było już o tym sto razy na forum.
![]() Jak może być oparty o ePSXe który jest na x86, a PS2 to Mips R5900 (zresztą tutaj nie chodzi już nawet o architekturę, ale całe zupełnie inne środowisko)? Poza tym, mamy do dyspozycji tylko 32MB RAM i CPU 300MHz! Cholernie mało. Samo Sony uznało, że nie ma sensu tego rozwijać i jedyne gry na PSBBN jakie były to te, które mieszczą się całe w 2MB RAM PSXa, zapewne też starannie dobrane. ![]() Także ten projekt jest szczególny i to że ffg udało się zmusić część gier do niemal 100% emulacji jest dużym osiągnięciem.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF Ostatnio zmieniany przez Berion : 18.09.2011 o godz. 13:05 |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Zarejestrowany
Data rejestracji: 31.08.2011
Posty: 10
![]() |
Bios 1001 Crash 1 wersja ntsc i ustawienie o emulacji dźwięku i ścinało jest na to jakaś rada ? :p
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
eŁDeZet Ma(j)ster
Data rejestracji: 05.04.2005
Lokalizacja: Uć
Posty: 2,511
![]() ![]() ![]() ![]() |
Kupić oryginał i odpalić go w trybie PSX
![]() ![]()
__________________
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Zarejestrowany
Data rejestracji: 31.08.2011
Posty: 10
![]() |
Już lece do muzeum kupić oryginał
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
-=Advokat^Diabła=-
Data rejestracji: 14.02.2005
Lokalizacja: Spira - real zone
Posty: 1,391
![]() |
Cytat:
Cytat:
![]() Generalnie z graniem to sobie można odpuścić ale tak realnie narazie, w przyszłości kto wie, jeśli FFG bedzie miał siły,chęci i ten czas na bawienie się to może kiedyś się uda ![]() Ciekawe ile czasu by mu zajeło zrobienie EMU GBA na ps2,jesliby miał takie przymiarki ?? ![]()
__________________
Jesteś dzieckiem NEO to nie pisz do mnie! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 02.12.2006
Posty: 100
![]() |
Nie robię takich przymiarek. Głównie ze względu na to, że nie mam zielonego pojęcia o GBA. Prościej byłoby przeportować jakiś z istniejących emulatorów. To nie problem (problem jednak w tym, żeby to działało sensownie). Jeśli chodzi o emulację, to PS2 do emulowania czegokolwiek wymaga włożenia sporej pracy w optymalizację. Zwróćcie uwagę na np. emulator SNESa, który na PS2 mocno tnie się na niektórych grach (te porty od ragnaroka - chociaż w większości działa dobrze). A można by powiedzieć, że to niecałe 4MHz do emulacji, więc w czym problem... W każdym razie nie ma tak łatwo. Choćby niby głupia funkcja przesuwania tła w trybie software'owej grafiki jest cholernie wolna. W trybie sprzętowym byłaby banalna i super szybka, ale tutaj problemem są niektóre inne właściwości snesa. A to tylko jeden przykład!
A wracając do ps2psxe. Grać w niektóre gry już można. Przy niektórych trzeba nieco pobawić się ustawieniami żeby wyglądało lub działało to sensownie (dość ważne jest odpalanie gier PAL w trybie PAL i gier NTSC w trybie NTSC oraz często wyłączenie filtrowania dla sprite'ów). Lepsza, szybsza i (mam nadzieję) bardziej kompatybilna emulacja dźwięku jest już w drodze, ale nieco to jeszcze potrwa. Są też gry, które w kilku miejscach działają tragicznie wolno, by w innych wyciągać 100% i działać bez większych bugów... Ale macie rację. Póki co, jest to jeszcze ciekawostka. PS. W większość moich ulubionych gier jestem już w stanie spokojnie na tym emulatorze zagrać, bez większych problemów graficznych, dźwiękowych czy spowolnień. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |||
-=Advokat^Diabła=-
Data rejestracji: 14.02.2005
Lokalizacja: Spira - real zone
Posty: 1,391
![]() |
Cytat:
Cytat:
Więc można stracić sporo to coś się przeszło a potem powiedzieć na cały regulator w domciu ![]() Cytat:
![]() bardzo miła ciekawostka, szkoda tylko że od czasu premiery ps2 chyba w 2001 roku do teraz w zasadzie można "liznąć" coś co powinno było być zrobione dawno temu, solidnie, profesjonalnie przez pracowników $ony....nie chciało im się zresztą zysku by w tym nie było to inne czasy, bez netu nez PSN czy Xbox liva itd. Ale generalnie mogli udostępnić jakieś kody źrodłowe sdk do szerszej publikacji, to pewnie już dawno byśmy się doczekali nie jednego emulatora, a tak wszystko szło topornie...jak np.z HDloaderem, HD advance w koncu OPlem itd...
__________________
Jesteś dzieckiem NEO to nie pisz do mnie! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Herbaciarz^^
Data rejestracji: 19.09.2008
Posty: 738
![]() |
Z tego co się orientuję, był emulator GBA na Ps2... więc po co kolejny, lepiej się skupić na jednym projekcie
![]() ![]() Chrono Tigger chyba też był na PSX'a nieprawdaż? ![]() A apropo rozwijania emulatora, też jest pytanie jak szybko będzie rozwijany ![]() ![]()
__________________
https://www.facebook.com/CzytelnikPlakalJakKupowal - moja osobista misja. https://www.facebook.com/ZakonBrowardynow - wytłumaczenie mojego uwielbienia do piwa. kubacki.deviantart.com |
![]() |
![]() |
![]() |
Opcje związane z dyskusją | |
Tryby wyświetlania | Oceń tę dyskusję |
|
|