Powrót   Forum CDRinfo.pl > Konsole > Konsole > Homebrew

Homebrew Aplikacje, emulatory, biosy, dashe, exploity etc.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

 
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.10.2011, 19:28   #11
michael555voyag
Bywalec
 
Data rejestracji: 06.05.2010
Posty: 49
michael555voyag w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Zdrawstwujtie mam pare następujących pytań:

1.Potrafi może ktoś rozwiązać ten problem:"Gierkę z Psx Alien Trilogy wypaliłem w Nero z szybkością 8x ( moja nagrywarka niżej nie zejdzie ) i odpalam na Ps2 za pomocą Swapa , gra się uruchamia , jest filmik , póżniej pokazuje się menu ale bez muzyki , póżniej pierwszy level - tak samo nie ma muzyki CD-AUDIO . W setupie wszysko okey - włączona muzyka i dżwiek . Tak samo dzieje się w grach - Mortal Kombat Trilogy , Alien Resurrection , Ufo Defense itd . Nie ma muzyki CD-AUDIO , bo taka samplowana jest , w naprzykład Mortal Kombat 4 czy Silent Hill . Myślałem że z nagrywarką coś nie tak , póki nie nagrałem Raymana , tam też muzyka CD - Audio a działa . Sprawdziłem w emulatorze epsxe 1.7.0 na komputerze te gry i wszystko działa - jest muzyka , więc obrazy nie są uszkodzone . Jeszcze jedno jak uruchamiam te gry bez swapa to konsola wykrywa je jako CD-AUDIO i wszystke tracki działają , to czemu nie działają w szasie gry?"I ta sama sytuacja jest w emu. Ps2psxe jak i w emu. PsxPsp, sprawdzałem pliki ccd obrazów img i iso - ścieżki audio są podane.

2.Psone miał tylko 2Mb ramu więc zastanawia mnie to jak gry mieściły się w tak znikomej ilości pamięci, a zastanawia jesze bardziej że niektóre pecetowskie odpowiedniki potrzebowały 16,32 mega + dysk twardy (który i tak ciągle brzęczał).
Stosowano jakąś super kompresje w locie z cd?

3.Z różnych żródeł dowiadujemy się że Cpu Ps2 Emotion Engine ma 300 mhz (tu niektórzy podają 294 a inni 299)tylko że w jego wskład wchodzą R5900 który ma chyba 300mhz + FPU mhz + dwa VU które mają po 150 mhz + Image dekoder mhz i I/O Procesor mhz.Chodzi mi o to że po zsumowaniu mocy i szybkości pracy wszystkich procesorów w EE a zwłaszcza R5900 i 2-óch VU powinno być więcej megaherców?

4.Czy R5900 jest zmodyfikowaną wersją procesora R3000, R4000 czy R8000 i czy jest on kontabilny z R4000?

5.Ile oteksturowanych, oświetlonych i ze wszystkimi efektami graficznymi (niebo,ogień,woda) polygonów na sekunde potrafi wygenerować Psone i Ps2?

6.Ffgriever jeśli dalej będziesz rozwijał emulator Ps2psxe to mógłbyś dodać opcje regulacji rozmycia i szczegółowości tekstur(w miare możliwości rzecz jasna)?Jeśli bedziesz miał chęci i czas.
michael555voyag jest offline   Odpowiedz cytując ten post
 


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 00:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.