![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Homebrew Aplikacje, emulatory, biosy, dashe, exploity etc. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
![]() |
#16 |
Zarejestrowany
Data rejestracji: 26.10.2012
Posty: 18
![]() |
Z tym że to dotyczy demek posiadających folder C00 - znaczy takich które są w wersji trial np. Child of Light. Demka takie jak Mortal Kombat już nie ujdą.
Podałbym Ci linka ale strona (znowu) padła. |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja wiem, że chodzi o C00 bo te można aktywować z buta przez ReactPSN (chyba tak to się nazywało). Nie potrzebne są *.rif czy (wykastrowane *.rif) *.raf. To w zasadzie nie są dema tylko pełne wersje gier, które "się odblokowują" po znalezieniu licencji. Ale to na CFW, na OFW whitelistowane są inne klucze niż te które zna scena.
Tak ja uważam, nie testowałem, ani szczególnie nie zgłębiałem tematu (ale że EBOOT/SELF i SPRX się nie odpali to jestem już więcej niż pewien ![]() - - - Dobra, znalazłem coś ciekawego: http://playstationhax.it/forums/topi...eta-wip/page-3 Cytat:
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF Ostatnio zmieniany przez Berion : 04.01.2015 o godz. 20:43 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Forumator
Data rejestracji: 15.02.2008
Posty: 864
![]() ![]() |
Na tym forum coś działają https://gbatemp.net/threads/play-som...in-ofw.377564/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Zarejestrowany
Data rejestracji: 26.10.2012
Posty: 18
![]() |
Mam takie pytanie, czy można zwiększyć limit profili na konsoli tym narzędziem? (teraz to chyba jest maks. 16)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nie można. Ponieważ:
1. Profile są w "/dev_flash2/etc/xRegistry.sys" (każdy ma przypisany identyfikator NPAccountID i numer w "dev_hdd0/home/") do którego dodawać cokolwiek jest dość ryzykowne. 2. Ilość profili jest zdefiniowana gdzieś w systemie (w binarkach), a nie plikach konfiguracyjnych na HDD. Jedyne co możesz zrobić to sobie dodać w home kolejny numer użytkownika, ale bez odwzorowania w "rejestrze" to chyba nawet tego nie przywróci. I tam też jest limit 255 użytkowników. Po przekroczeniu tego, na OFW trzeba... formatować HDD i ustawiać użytkowników ręcznie przez dopasowywanie kont na SEN bo CellOS jest niezdolny przydzielić nowemu użytkownikowi już nie używany numer (zawsze zwiększa o kolejny). ![]()
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Zarejestrowany
Data rejestracji: 26.10.2012
Posty: 18
![]() |
Heh, nie ma sposobu na wyzerowanie tego licznika w CellOSie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nie ma. Jak wykorzystasz limit to pozostaje Ci z poziomu recovery opcja Restore PS3 System. Zakładasz potem konto użytkownika (powiedzmy, że to jest to zerowanie o które pytasz bo zaczynają się wtedy znowu od 00000001) i spinasz je z kontem SEN (prawdopodobnie dopiero wtedy stare save'y i trofea zaczynają działać bo NPAccountID ma najwyższy priorytet, a ustawiany jest dopiero kiedy masz konto). Co jeśli nigdy nie miałeś konta SEN? Tego nie wiem, głowy za to nie dam, ale wydaje mi się że wtedy już nigdy nie przypiszesz save'ów pod siebie. Cały czas oczywiście rozmawiamy o OFW. Na CFW takie problemy są do rozwiązania na kilka sposobów.
A jak to odkryłem? Ano tak, że teraz często gry mają auto save i to "na jednym slocie". Mam uraz psychiczny z czasów PSX i PS2 kiedy wyłączenie prądu podczas zapisu save'a powodowało wyczyszczenie karty (PSX) lub uszkodzenie save'a (PS2), a wiele save'ów na PS3 nie robią dwóch pod rząd (np. Demon's Souls robi dwie kopie, Uncharted 3 trzyma save też w cache'u (Game Data w XMB)). Więc co jakiś czas robię kopię save'a, ale że na pendrive mogę mieć tylko jeden to wygodniej jest mi robić nowy profil i tam po każdej dłuższej sesji kopiować save'a. Pewnego dnia konsola mnie poinformowała, że już więcej nie mogę zrobić profili mimo, że tych 16 nie wykorzystałem. Wlazłem do /home i tam zauważyłem, że ostatnią cyfrą jest 00000255 (logika by nakazywała 99999999, ale to Sony, więc logika nie obowiązuje ![]()
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ktoś się tym bawił głębiej? Dawno temu ucieszyłem się że odczytuje i wypakowuje, ale nie sprawdziłem czy tworzy nowe.
![]() No więc robię tak: 1. Odczytuję OpenPSID (czymkolwiek jest ![]() Kod:
ps3xport SetKeysFile klucze/keys.conf ExtractPSID SYSBACKUP klucze/OpenPSID.bin Kod:
ps3xport SetKeysFile klucze/keys.conf SetDeviceID klucze/IDPS_DEX.bin SetPSID klucze/OpenPSID.bin Dump SYSBACKUP SYSBACKUP_EXT dev_flash2\etc\xRegistry.sys dev_hdd0\home\00000001\exdata\*.rif i edaty 4a. Robię backup NIE zabezpieczony (i działa): Kod:
ps3xport SetKeysFile klucze/keys.conf SetPSID klucze/OpenPSID.bin CreateBackup SYSBACKUP_nowy SYSBACKUP_EXT - Kod:
ps3xport SetKeysFile klucze/keys.conf SetDeviceID klucze/IDPS_DEX.bin SetPSID klucze/OpenPSID.bin CreateBackup SYSBACKUP_nowy2 - SYSBACKUP_EXT Składnia programu: Kod:
Usage: ps3xport command [argument ...] [command ...] Commands : SetKeysFile filename: Set the path to the keys.conf file (default: keys.conf) SetDeviceID (HEX|filename): Set the DeviceID needed for decrypting archive2.dat SetPSID (HEX|filename): Set the OpenPSID needed for creating new backups ExtractPSID backup_dir output: Extract the OpenPSID from a backup directory ReadIndex archive.dat: Parse the specified index file and print info ReadData archive_XX.dat: Parse the specified data file and print info Decrypt archive[_XX].dat decrypted.dat: Decrypt the given .dat file Dump backup_dir destination_dir: Extract the whole backup to the destination directory ExtractFile backup_dir filename destination: Extract from a backup a specific file ExtractPath backup_dir path destination_dir: Extract from a backup all files matching the specified path DeleteFile backup_dir filename: Delete from a backup a specific file DeletePath backup_dir path: Delete from a backup all files matching the specified path DeleteProtected backup_dir Deletes the copy-protected files from the backup Add backup_dir directory: Add the given directory and subdirs to the backup AddProtected backup_dir directory: Add the given directory and subdirs to the copy-protected backup CreateBackup backup_dir content protected_content Create a new backup with a content dir and a copy-protected content Set the content path to '-' to ignore it
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
POPS - Softwareowy emulator PSX/PSOne dla PS2 od SONY ;) | szczuru | Homebrew | 132 | 20.03.2015 11:47 |
TDK DVD+R BOX od TDKCorp.????? | lukk21 | Napędy optyczne DVD | 5 | 22.09.2004 12:01 |
Od kilku dni jestem szczęśliwym (i zielonym) posiadaczem pioneera 106 ... | artur613 | Napędy optyczne DVD | 1 | 26.12.2003 16:16 |
Firmware od innej nagrywarki. | amerykanin | Napędy optyczne CD | 3 | 16.10.2003 22:50 |
[Info!!!] Neostrada ... ostra jazda już od września! | matteo | Komputery - oprogramowanie i sprzęt | 65 | 27.09.2003 15:34 |