Powrót   Forum CDRinfo.pl > Konsole > Konsole > Homebrew

Homebrew Aplikacje, emulatory, biosy, dashe, exploity etc.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Stary 06.12.2019, 00:16   #1
Sortis
Zarejestrowany
 
Data rejestracji: 06.12.2019
Posty: 1
Sortis w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
PS4 Oprogramowanie - kombinacje/pytania

Witam serdecznie,

na starcie oczywiście zaznaczam że jestem całkowicie zielony w tych kwestiach, więc liczę na wyrozumiałość.
Kupiłem na dniach PS4 pro 1TB z VR i move, tak mnie naszło... miałem w zamiarze zrobić złamać blokady żeby móc grać na piratach, nie przeczytałem o wersjach oprogramowaniach jakie są potrzebne - mam wersję 6.70.

Wiem oczywiście że do niej nie ma możliwości grania na piratach, ale mam pytanie trochę z innej beczki. Czytałem o możliwości wymiany dysku w PS4, co jest łatwe w zrobieniu. Stąd zacząłem kombinować, mała szansa ale warto spytać - czy jeżeli wyjmę dysk z PS4, sformatuję go z poziomu komputera, wrzucę ponownie do PS4 i z pendrive'a zainstaluje system z aktualizacją np. 5.05 to będę miał możliwość włączenia Homebrew? Czy w ogóle mogę zrobić taki manewr czy jest on niemożliwy? Domyślam się że gdyby była taka możliwość to przeczytałbym już o tym w niejednym miejscu, jednak kombinuje jak koń pod górkę żeby jakkolwiek móc się nacieszyć konsolą... byłbym wdzięczny za odpowiedź.