PSV "ur0:/tai/config.txt" i PSP "ms0:/seplugins/*.txt"
Ilość załączników: 1
PlayStation Portable:
"ms0:/seplugins/game.txt" (gry natywne), "ms0:/seplugins/vsh.txt" (XMB) i "ms0:/seplugins/pops.txt" (emulowane gry z PSX) - adekwatnie do tego gdzie ma działać. Na PSP Go "ms0:/" to chyba wewnętrzna "ef0:/", a na PSV/PSTV to np. "ux0:/pspemu/" (zależnie od ustawień Adrenaliny). vsh.txt Kod:
ms0:/seplugins/prxshot.prx 1 Kod:
ms0:/seplugins/prxshot.prx 1 Kod:
ms0:/seplugins/cwcheatpops.prx 0 PlayStation Vita / PlayStation TV: "ur0:/tai/config.txt" lub "ux0:/tai/config.txt". Lepiej na ur0, która to jest pamięcią wewnętrzną ze względu na to, że ux0 może być nie tylko kartą pamięci dla Vita, ale zupełnie innym urządzeniem (jak np. uma0:/ czyli np. pendive zamontowany jako "ux0:/" na PSTV). Kod:
# For kernel plugins, you must reboot for changes to take place. A poniżej w załączniku poradnik dla mniej kumatych. ;) |
mniej wiecej taki sam mam, tylko sie zapytam z ciekwawosci czy wiesz ze co po hash tag nie dziala .
|
Taki jest sens ich stosowania. Więc tak. Po prostu jestem zwolennikiem nie włączania wszystkich być może niekompatybilnych ze sobą pluginów i narzekania, że "ten CFW to jednak gunwo". :) Włączam wtedy kiedy trzeba. Pozostałe komentarze zgrupowałem jedno, bo nie chcę się ich pozbywać (po latach mogę już tego nie pamiętać).
|
Jak bede miec chwile to zgram i wrzuce jak nie zapomne :D
|
Dopisałem do tytułu tematu też PSP. W sumie to tam kojarzę tylko cwheat, prxshot i sgdeemer.
|
Aż z nudów sprawdziłem swój :D I jest prosto, bez zbędnych wodotrysków :P
Kod:
# This file is used as an alternative if ux0:tai/config.txt is not found. |
Dorzuciłem poradnik jakby komuś się przydało. ;]
|
@Berion, w poradniku zabrakło znacznika
Kod:
*all I nie: *.main tylko *main :P |
Prawda to, zapomniałem, poprawiłem. :taktak:
Dzięki za zwrócenie uwagi. |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 04:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.