Powrót   Forum CDRinfo.pl > Konsole > Konsole > Homebrew

Homebrew Aplikacje, emulatory, biosy, dashe, exploity etc.

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Opcje związane z dyskusją Ocena dyskusji Tryby wyświetlania
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.07.2007, 14:25   #5
Kamahl
Nowy na forum

Data rejestracji: 03.07.2007
Kamahl zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Heh no tak przyznaje, że sporo mi wyszło tego tekstu.. nie mam nic na swoją obronę
Tak czy inaczej jestem bardzo wdzięczny za Wasze odpowiedzi.

Jeśli chodzi o majstrowanie z kartą podczas sejwa, to raczej odpada. Przyznaję, że jako użytkownik konsol jestem "zielony" ale staram się pilnować takich podstawowych rzeczy Choć z drugiej strony wolałbym aby to właśnie była cała przyczyna. Wiedząc, iż winna była moja głupota nie miałbym wielkiego zmartwienia

Opis nadpisywania sawe'ów "kopia bloku -> zapis" sporo wyjaśnia.. ale w takim razie skoro powstaje corrupted data i jest ona nadpisywana na poprzedni save świadczy to o tym, iż jest ona traktowana przez konsolę/grę jako plik poprawny.. więc czemu przy odczycie staje się corrupted? Wiem, ze może trochę za bardzo kombinuje lecz staram się zrozumieć kiedy tak właściwie save "staje się" uszkodzony. Czy może się zdarzyć, że na MC są np. jakieś wadliwe bloki, na których każdy save za każdym razem zostanie wadliwie zapisany?

Odnośnie odratowania save'u to cieszę się, że istnieje (teoretycznie/częściowo) taka możliwość. Ta myśl jest bardzo krzepiąca aczkolwiek w tej akurat sytuacji nie będę z tego zabiegu korzystał, gdyż tak na prawdę straciłem bardzo niewiele samej gry (0% ukończenia gry, wykonane kilka prób "B Licence"). Więc nie było bólu ani łez.. jedynie niepewność o działanie karty.