Spoks nie obra***380;***281; si***281;
Cytat:
Czyli jest "ludzka" czcionka, czy mo***380;e wyedytowali***347;cie "krzakowat***261;"?
|
Jest. Prawdopodobnie zosta***322;a dodana aby u***322;atwi***263; ***380;ycie t***322;umaczom w celu wydania gry w USA. Tyle, ***380;e po p***243;***378;niejszym przeliczeniu na $ SE nie op***322;aca***322;o si***281; wydawa***263; tam tego softu.
Mo***380;na zmienia***263; imiona naszego teamu z "krzaczk***243;w" na te "ludzkie". Szukamy te***380; tej czcionki ale bez rezultatu powodem jest to, ***380;e jest ona zbyt du***380;a i nie wszystko si***281; mie***347;ci.
Cytat:
Od pewnego czasu stosuje si***281; nie tylko TIM2, ale i TIM3 (na szcz***281;***347;cie headery zaczynaj***261; si***281; w***322;a***347;nie od tego wyra***380;enia, wi***281;c ***322;atwo je znale***378;***263; hex edytorem).
|
TIM3 odpada. Przeskanowa***322;em obraz hexem i znajduje tylko TIM2. Gra by***322;a wydana 2005 wi***281;c raczej jest to ma***322;o prawdopodobne.
Cytat:
Co z pointerami? Zabraknie Wam kiedy***347; znak***243;w. No chyba, ***380;e gra u***380;ywa S-JIS (czyli po dwa bajty na jeden znak) to jest wi***281;ksza swoboda.
|
No w***322;a***347;nie na czym dok***322;adnie to polega bo ju***380; o tym czyta***322;em. W p***243;***378;niejszym czasie chc***281; spr***243;bowa***263; przet***322;umaczy***263; gr***281; na polski ale daleko do tego jeszcze. Najpierw gra musi by***263; przet***322;umaczona na angielski.
Cytat:
Cytat:
[...] Znalz***322;em ten offset (0xCA108710) tyle, ***380;e jest nieczytelny. [...]
Tzn?
|
Nie ma tam tego czego szukam czyli tego co jest na ostatnim screenie, tego napisu. Je***347;li by***322; jako tekst zobaczy***322; bym to w MadEdit (inny hex, HexWorshop nie obs***322;uguje Japo***324;skiego). Ale to jest troch***281; dziwne. Bo w***322;a***347;nie znalaz***322;em Menu gry zapisane w formacie TIM2. Menu, nazwy baz etc. Na pocz***261;tku my***347;la***322;em, ***380;e to mo***380;e by***263; jaki***347; format 2D dlatego, ***380;e ten "bia***322;y pasek" porusza si***281; tzn. nie jest statyczny. Pokazuje si***281; na pocz***261;tku misji od prawej do lewej i po 2-3sec. znika. Tyle, ***380;e menu te***380; si***281; pod***347;wietla, znika kiedy wybieramy r***243;***380;ne pomieszczenia w bazach. Co wi***281;cej jestem w 70***37; pewien, ***380;e to jest TIM2 poniewa***380; sam bia***322;y pasek (jest troch***281; przezroczysty) wyst***281;puje jako t***322;o dla napis***243;w baz menu etc. Tu jest przyk***322;ad:
Cytat:
Tyle, ***380;e... teskstury na obiektach 3d wcale nie musz***261; by***263; w TIM. Mo***380;e to by***263; *.tga (8, 24, 32), *.bmp/*.rle (8, 24, 32), a nawet RAW!
|
Czyli rozumiem, ***380;e raczej szanse s***261; znikome aby to "wyrwa***263;" z .ISO ?
Cytat:
Square-Enix to dev, kt***243;ry sam jest wydawc***261; swoich gier, jest to te***380; firma z zapasem floty i cz***281;sto bywa tak, ***380;e lubi***261; (maj***261; na to czas) utrudnia***263; ***380;ycie game hakerom i piratom przez stosowanie r***243;***380;nego rodzaju, nietypowych metod kompresji tekstu, plik***243;w gfx, tablic itd. Nie zdziwi***322;bym si***281; jakby i tym razem przygotowali co***347; specjalnego.
|
Heh w***322;a***347;nie na Apache3 dostarczam adminowi rozszerzenia plik***243;w sam mo***380;esz zobaczy***263; jakie to dziwad***322;a s***261;.
Cytat:
Scena PS2 jest strasznie zdecentralizowana i jest mn***243;stwo narz***281;dzi, na jednej stronie, kt***243;rych pr***243;***380;no szuka***263; na innych. Najwi***281;cej skrab***243;w ;] jest na rosyjskich stronach.
|
Wierz***281;, sam projek zapocz***261;tkowa***322; Rosjanin o ksywie Ak_