Cytat:
Napisany przez Berion
Jak zapewne się domyślasz skorzystałem z trzeciej opcji czyli ręcznej edycji  (nie lubię przechodzić po drodze przez programy, których działania nie znam).
|
To akurat nie ma znaczenia, bo i tak nie masz pełnej kontroli (potrzebna linia komend, wtedy można zmienić kilka opcji i sprawdzić, czy pójdzie).
Cytat:
Zacznę może od tego, że dziś moja PS2 odmówiła posłuszeństwa i musiałem ją rozebrać. Przeczyściłem oko i nalałem trochę oleju maszynowego. Efekt jest taki, że zaczęła wczytywać płyty, ale ze spoooooorym opóźnieniem (po boot-cie jest już ok - gry nie "rwą").
|
Współczuję
Cytat:
Na razie skorzystałem wyłącznie z tej nowszej, "ręcznej" wersji, gdzie dla każdej gry edytowałem ścieżki. GUI odpalałem z DEV1, przez ulelfa 4.11 (przez ulelfa dlatego, że wiem kiedy płyta przejdzie weryfikację i wtedy odpalam emu, będąc tym samym pewien, że płyta już jest "gotowa do akcji" ;]). Użyłem 16MB memorki z jej konfigiem dołączonym w paczce (MC0 org., MC1 vmc). Pendrive to Kingstone DTI 1GB USB2.0 na FAT32. Mogę podać wersje modułów w biosie jeśli to ma znaczenie, ale to dopiero jutro.
|
Dalsze szczegóły nie są konieczne. Jeśli działa w ule to i zadziała tutaj.
Cytat:
Niestety wszystkie gry się wysypują. Poniżej szczegóły:
|
Szkoda, części z nich nie sprawdzałem.
Cytat:
Gran Turismo 3 A-Spec [PAL]
2xGRN - Wiesza się po screenie z licencją.
|
Nie sprawdzałem tego, bo nie mam. Ta gra przypadkiem nie wykorzystuje USB do własnych celów? Wtedy może powstać konflikt (i potrzebny będzie patch).
Cytat:
Gran Turismo Concept TG02 [PAL]
j.w
|
Jak wyżej. Postaram się zdobyć od jakiegoś znajomego lub z "innych źródeł" do testu.
Cytat:
Jak & Daxter 3 [PAL]
j.w- SCES_524.60
- \DRIVERS\IOPRP271.IMG
|
W co ty grasz?
Cytat:
Tenchu Wrath of Heaven [PAL]
1xWHT (ścieżka do modułu na bank dobra!)
|
Ten musi działać. Testowałem wczoraj. Biały ekran oznacza, że nie znalazł egzeka (SCES_506.79). Masz oryginał? Jeśli nie, to może w ścieżce iso na tej kopii nie ma ";1" lub jest coś innego? No, ale to musisz sprawdzić podglądając dokładnie toc (wpis głównego folderu w tym przypadku). Gdyby nie znalazł IOPRP to zostałby na niebieskim.
Cytat:
Shadow of The Colossus [NTSC/U]
2xGRN - wiesza się po wybraniu karty pamięci (tej na Mass:/ ofkoz), a konkretnie przy zapisie (check przechodzi pomyślnie).
|
Wiesza, czy błąd wyrzuca? Mam gdzieś tą grę to spawdzę. Powinieneś użyć opcji "-nobuf", bo pewnie po utworzeniu bufora, brakuje miejsca w pamięci na potrzeby programu (no cóż, tego nie przewidziałem, zwykle to ten bufor jest ostatnią alokowaną dynamicznie częścią, więc łatwo to wykryć... jeśli po tym jest coś jeszcze alokowane to niestety automatycznie tego nie przechwycę i trzeba wyłączyć ręcznie - dlatego właśnie zostały te opcje dodane).
Cytat:
Na razie tyle. Na poważne testy wezmę się jutro. Sorry, że to tak po łebkach.
|
No cóż, na pewno będę wiedział, jak sam to przetestuje.
A mógłbyś przetestować starszą wersję emulatora? Tą, w której jedyną zmianą było dodanie obsługi usb? Jest
tutaj (4 czerwca 2007). Do twojej metody nada się idealnie (ścieżki na innych offsetach, ale szukaj tych samych). Jak do tej pory nowa dawała radę z nawet najtrudniejszymi pod względem pamięci grami a przetestowałem ich od groma... aż się dziwię, że miałeś 100% fail. To aż odstrasza.