Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Homebrew Aplikacje, emulatory, biosy, dashe, exploity etc. |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
27.12.2009, 17:19 | #1 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 27.12.2009
Posty: 17
|
yabasic jak uruchomic na mc boot
witam jak w temacie
Jak uruchomic yabasic na ps2 z FMCB nie majac demo disk ( ja tez nie dostalem w zestawie;( pozdrawiam
__________________
___________________________________________ SCPH-70003 fmcb 1.8b |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
27.12.2009, 19:19 | #2 |
Wyjadacz ;)
Data rejestracji: 12.10.2009
Posty: 341
|
Jak nie masz demo disc'a to jest to bądź co bądź nielegalne. A jak nielegalne to na tym forum ni hu hu. Poza tym sam YaBasic zajmuje (chyba) około 6MB więc raczej nie wsadzisz na MC. Poza tym lepsze rozwiązanie to ps2sdk+pcsx2 albo ps2link na ps2. Chyba, że wolisz SDK Sony. Najnowsze leaknięte to 3.0.2.
|
27.12.2009, 22:11 | #3 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
PCSX2 się średnio nadaje do takich zabaw. Zbyt ubogi.
YaBasic miałem na demie, które było w bundlu z V6, że tak powiem. Potem to chyba wywalili to, a jeszcze później nie dorzucali dem (przysyłali po zarejestrowaniu konsoli, ja np. czekałem kilka miesięcy ). Nic specjalnego to jest. Na padzie to hiroshima (wtedy miałem klawiaturę na PS/2 tylko i zbyt dużego lenia w dupie aby iść do sklepu po przelotkę albo nową klawiaturę - a może jej nie obsługuje w ogóle? Nie mam pojęcia). Zapis kodu na memorce trwał całe milenia (wt?).
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF Ostatnio zmieniany przez Berion : 27.12.2009 o godz. 22:15 |
27.12.2009, 22:41 | #4 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 27.12.2009
Posty: 17
|
tak tez sie domyslalem znam basic z czasow zx wiec nic konkretnego nie da sie napisac po za tym kidys bawilem sie z psp i tam tez neiwiele sie dalo napisac a raczej wiele ale zaczynalo przycinac
to moze ktos potrafi zaproponowac cos konkretnego ale nie za cene 80000pln za sdk bo to kosmos oczywiscie mysle raczej o czyms przyziemnym na wlasne potrzeby bardzo chetnie zainteresowal bym sie assemblerem ale na ps2 to chyba niespotykane pzodrawiam
__________________
___________________________________________ SCPH-70003 fmcb 1.8b |
27.12.2009, 22:48 | #5 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
ps2sdk, ale jest mocno toporny strasznie mnie irytuje wszystko co nie ma ide i co gorsza, trzeba najpierw to skompilować... Na Ubuntu 9.04 szewska pasja mnie brała (za mało wiedzy, jak pojawił się jakiś problem to mnóstwo czasu w guglarzu :/).
Chyba mylisz ps2sdk z oficjalnym sdk od Sony. PS2SDK jest w 100% darmowy bo i scenowy, a przy tym legalny. Podobno tak samo dobry jak oryg. Koniecznie zajrzyj na ps2dev.org. BTW: cieszy mnie, że kolejna osoba zainteresowana jest klejeniem kodu na tą platformę. Jakbyś miał chęć, czas i już się z tym ogarniesz to mam parę pomysłów na aplikacje, których brak na scenie PS2. ;]
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF Ostatnio zmieniany przez Berion : 27.12.2009 o godz. 22:52 |
29.12.2009, 19:46 | #6 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 27.12.2009
Posty: 17
|
zasadniczo u mnei z czasem najgorzej zawsze malo
co innego jak sie do czegos przykleje (tak jak teraz do ps2) jestem juz troszke za stary na zabawy w programownie chodz bakcyl czeka tylko na moj blad wiec zerkalem ... ps2dev nie da sie ukryc ze sie chlopcy rozwijaja osobiscie jak juz cos... to wolal bym pisac na psp wiecej mozliwosci a raczej konsola daje takie w koncu jest przenosna i na nia widze sens sumujac chetnie rozejze sie bo emuAmigi dal mi popalic ale dzwiglem temat po 4 dniach. dzis testowalem emuzxspec i znow mnie trafilo .. doszedlem do wniosku ze nieposwiece kolejnych 4 dni a raczej poswiece je na cos lepszego ps2sdk . Znalazlem naplink ,wypalilem plytke i JAJO ! czy zawsze na ps2 wszystko musi nei chodzic od strzalu ? nie chce instalowac calego softa na moim malym PC gdy prosty naplink nie chce ruszyc moze ktos ma jakis pomysl ? ulancherem tez neiche ruszyc czarny ekran i wisi na ESR czerwony i wisi jaja
__________________
___________________________________________ SCPH-70003 fmcb 1.8b |
29.12.2009, 20:38 | #7 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
Problem polega na tym, że celujesz w soft, który jest dawno przeterminowany, a więc i ubogi i nierozwijany. Kto dziś naplinka używa? ;] Jak już to PS2Linka i raczej nie z płyty przez ESR.
Nie wypalaj płyt. To fajna zabawa, ja wiem, ale dziś raz że kosztowna, a dwa niewygodna. Podlinkuj sobie programy do OSDh ("menu" FMCB), a te kłopotliwe odpalaj z uLE (jest kilka takich). Wszystko z mc/mass i będziesz happy (ofc do developerki przez host ;]). Na PS2 brakuje np. dobrego modplayera, a i wiele emulatorów też pamięta "czasy Króla Ćwieczka".
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF Ostatnio zmieniany przez Berion : 29.12.2009 o godz. 20:41 |
29.12.2009, 20:41 | #8 |
Wyjadacz ;)
Data rejestracji: 12.10.2009
Posty: 341
|
Nie Naplink tylko PS2Link jak już. PS2Link wykorzystuje LAN, a Naplink USB. W dodatku nie każdy kabel nie tego.
Co do programów to zdefiniowałeś SYSTEM.CNF? |
29.12.2009, 23:54 | #9 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 27.12.2009
Posty: 17
|
NIE.. raczej dobrze napisalem Naplink przez usb ale jak mowicie ze przestarzaly to zajme sie ps2link przez lan rowniez dla mnei wygodniej
oczywiscie system.cnf is ok sprawdzam bo wydaje mi sie ze konsola moze byc zrypana nie jest ze sklepu wiec element watpliwy po za tym powtarzalnosc jej bledow jest zastanawiajaca ale to inny temat oka wiec ps2link jescze jedno pytanko potrafi mnie ktos odeslac do jakiegos miejsca (nie google w ktorym sciagne wsyzsto co bedze potrzebne do napisania hello word.elf i wzucenie tego na ps2 ? z gory dziekuje za pozwolenie mi przeskoczenia przekopywania tony smeici w necie
__________________
___________________________________________ SCPH-70003 fmcb 1.8b |
30.12.2009, 00:21 | #10 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
Jak skompilujesz PS2SDK będziesz mieć w examples. ;]
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
30.12.2009, 01:15 | #11 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 27.12.2009
Posty: 17
|
no wlasnie nei zrozumielismy sie
nie chcialem kodu a ps2sdk full komplet ale oka cos poszukam ps2sdk.org ma pewne luki..w linkach
__________________
___________________________________________ SCPH-70003 fmcb 1.8b |
30.12.2009, 08:13 | #12 |
Wyjadacz ;)
Data rejestracji: 12.10.2009
Posty: 341
|
Skompilowany PS2SDK jest na stronce gshi.org bodajże z 5 października. Potem ładujesz to albo do MinGW albo do Cygwina(jak ja bo w Cygwinie mam od razu ps2sdk i sdk sce 3.0.2). Potem musisz wyeksportować ps2toolchain i go skompilować.
Poradniki znajdziesz na forum gshi i na sajcie lukasz.dk(notabene naszego rodaka). |
30.12.2009, 11:57 | #13 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 27.12.2009
Posty: 17
|
wydaje sie proste .. gdy sie to juz robilo
proces calej instalacji to koszmar chyba nie dzwigne tematu a wiec tak mam mingw instaluje na "c: \ minGW" (full pakiet) potem msys ? msys wywalil ze nie mam make.exe ale zakonczyl instalke (takie drobne schody)
__________________
___________________________________________ SCPH-70003 fmcb 1.8b Ostatnio zmieniany przez LordHeng : 30.12.2009 o godz. 12:08 |
30.12.2009, 12:09 | #14 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
Też chciałem zwątpić na początku hehe
Prościej będzie jak to będziesz robić na linuksie. Cygwin od biedy. Na windzie nie miałem nerw.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
30.12.2009, 12:23 | #15 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 27.12.2009
Posty: 17
|
aktualnie nie chetnie bym to robil na linuxe z faktu ze mam remont i to dosc klopotliwe dla mnie . po za tym jak mam zaprzegac server do takich prac to jeszcze bardziej zniecheca mnie to.
to mnei wlasnei w wysokopoziomowych jezykach drazni ze masa sciezek bibliotek kompilerow bez konca bladzacych plikow itp itp ale ustalmy mam juz mingw i msys (taka mini konsola linuxowa) bardzo ladna podoba mi sie nie wiem gdze mam rozpakowac tego zipa mingw-packages-ps2dev-1.0.zip moze kolezka GENERiC sie wykaze jak to takie proste bylo ps. ps2link bardzo fajna sprawa przetestowalem tez mi sie bardzo podoba nagrywanie plyt to nei fajna zabawa bialej goraczki dostawlem po za tym z 20 plyt zeszrotowalem przez ostatnie kilka dni
__________________
___________________________________________ SCPH-70003 fmcb 1.8b |
Opcje związane z dyskusją | |
Tryby wyświetlania | Oceń tę dyskusję |
|
|
Podobne dyskusje | ||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
problem z tmpg | fati | DVD-Video | 1 | 11.12.2004 22:24 |
??? eMule ??? | siwy_mw | Off topic | 92 | 09.09.2004 21:38 |
Jak odzyskać skasowane pliki na CD-RW | Jozgaw | Napędy optyczne CD | 7 | 21.06.2004 08:31 |
Administartor w XP | M.T.C. | Off topic | 43 | 24.04.2003 18:51 |