Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne Blu-ray, Ultra HD Blu-ray, HD DVD

Napędy optyczne Blu-ray, Ultra HD Blu-ray, HD DVD Tematy poświęcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt Blu-ray, HD DVD

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post

Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 20.06.2024, 12:44   #1
MetalSkies
Data rejestracji: 20.06.2024
MetalSkies w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Cześć i BDR-XS07UHD

Cześć,
Właśnie stałem się posiadaczem urządzenia Pioneer BDR-XS07UHD B-R.

Jako że jestem zieloniutki co do owego sprzętu mam kilka szybkich pytań:

1. Sprzęt zakupiony przede wszystkim pod zgrywanie zdjęć i filmów 4k z aparatu/kamery Canon M6m2 i telefonu (iphone). Oczywiście zależy mi na jakości filmów oraz aby nagrany nośnik po kilku/kilkudziesięciu latach nadal był do użytku. W skrócie jakie nośniki lubią sie z tym pionierem?

2. Jaki program do wypalania polecacie - chodzi mi o intuicyjność raczej a nie wypas możliwości. No i free też by się zdało.

3. Temat radia w aucie E46, a mianowicie odtwarzania mp3 na płycie. Nagrałem już kilka płyt na jakieś starej nagrywarce bodajże na laptopie Toshiba Satalite A100-847 I płyt z mp3 w aucie mi nie odtwarza, czy możecie podpowiedzieć co może być "nietego"? Czy może nagrywanie na BDR-XS07UHD może coś zmienić?

4. Ponoć XS07UHD odtwarza 4k, a więc stać będzie pod TV, czy wypalanie "piratów" na płycie aby poprawnie odtworzył je Sony 65XF9005 to jakaś specjalna procedura?

A tak w ogóle to miło mi, cześć, jestem Kuba.

MetalSkies jest offline   Odpowiedz cytując ten post

#ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec

Data rejestracji: 29.12.2008

CDRinfo.pl is online  
Stary 28.06.2024, 07:47   #2
czary2mary
Zamaskowany

Data rejestracji: 12.10.2005