Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray

Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray Forum związane z tematem zabezpieczania płyt i ich odbezpieczania :) Nie dotyczy zabezpieczeń filmów DVD (dział DVD Video).



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 04.11.2005, 07:58   #1
gEntillo
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 04.11.2005
Posty: 10
gEntillo w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Alcohol rmps help!!!! please

Witam.
Jestem prawie zielony, przyznaję się bez bicia. Nie mam też siły przeglądać wszystkich tematów. BO nawet niezbyt wiem czego miałbym szukać. Nie zabijajcie więc od razu.
O co chodzi.
Mam obraz płyty DVD (mdf,mds). Moja nagrywara to Samsung TS-H552B. Najnowszy firmware. Najnowszy Alcohol - wersja pełna. Zadanie do wykonania: nagrać tę płytę w Alcoholu z zaznaczoną funkcją rmps. No i problem. Odpalam kreator wypalnia, ale w opcjach jest nieaktywne pole "włacz funkcję rmps" - czy jakoś tak. Po prostu pole jest szare. Opis jest półprzeźroczysty. Nie ma możliwości włączenia tej opcji. W okienku wyboru trybu nagrywania jest tylko jedna możliwość: "DVD-coś tam" nie ma możliwości wyboru np. DAO RAW lub czegokolwiek innego. W opcjach emulacji alcohola właczona funkcja RMPS.
Ludziska pomóżcie!!! Co może być tego przyczyną? Jak to obejść? Czy ewentualnie można użyć innego programu do nagrania takiej płyty??
gEntillo jest offline  

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 05.11.2005, 04:59   #2
anciol
Stały bywalec ;)
 
Avatar użytkownika anciol
 
Data rejestracji: 06.08.2005
Lokalizacja: Polska
Posty: 113
anciol zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>