Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray

Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray Forum związane z tematem zabezpieczania płyt i ich odbezpieczania :) Nie dotyczy zabezpieczeń filmów DVD (dział DVD Video).



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 26.09.2005, 20:44   #1
Blade-mrn
Bywalec
 
Avatar użytkownika Blade-mrn
 
Data rejestracji: 27.01.2004
Posty: 70
Blade-mrn w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Jak skopiować zabespieczony film DVD

Mam problem ze skopiowaniem filmu Karol Człowiek który stał się papierzem na DVD tago który był w gazecie wyborczej, jest zabespieczony przed kopiowaniem a ja jestem początkujący co robić. Proszę o szybką pomoc
Blade-mrn jest offline  

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 26.09.2005, 20:56   #2
grudziadz1
Bywalec
 
Data rejestracji: 07.11.2004
Lokalizacja: Grudziądz
Posty: 55
grudziadz1 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Cytat:
Napisany przez Blade-mrn
Mam problem ze skopiowaniem filmu Karol Człowiek który stał się papierzem na DVD tago który był w gazecie wyborczej, jest zabespieczony przed kopiowaniem a ja jestem początkujący co robić. Proszę o szybką pomoc
Polecam CloneDVD , DVD Decrypter i wiele innych programow
grudziadz1 jest offline  
Stary 26.09.2005, 21:00   #3
M@X
Get a Mac!
 
Avatar użytkownika M@X
 
Data rejestracji: 18.04.2003
Posty: 10,545