Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray

Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray Forum związane z tematem zabezpieczania płyt i ich odbezpieczania :) Nie dotyczy zabezpieczeń filmów DVD (dział DVD Video).

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta

Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 05.07.2004, 23:46   #1
S4jm0n
Nowy na forum

Data rejestracji: 29.01.2003
S4jm0n w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
No właśnie, bo z nie wiem z kiedy to FAQ jest ale chyba z dosyśc dawna :/// Nie znam się na tym ni w pień i dlatego poproszę żeby mi ktoś podał zestaw programów do kopiowania zabezpieczonych płyt. Oczywiście wiem że jest wiele kombinacji ale taki dosyć najczęściej używany zestawik. Ja obecnie używam CloneCD 4.2.0.3 , Clony XXL 2.0.1.4 i Profilera 1.2 .Ale wiem że Clony XXL chyba nie radzi sobie już z większością zabezpieczeń ?? :/// (tzn. ich nie wykrywa). Możecie coś poradzić ? Głównie teraz mi chodzi o Toce Race Driver 2 ale już wiem z innego wątku że to narazie nie możliwe.... w każdym razie proszę o podanie tych najważniejszych i najczęściej używanych programów no i ich najnowszych wersji. Będę wdzięczny.
Pozdrawiam

#ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec

Data rejestracji: 29.12.2008

CDRinfo.pl is online  
Stary 08.08.2004, 14:04   #2
Loczek
Kocham Agnieszke T. !!!

Data rejestracji: 24.02.2003
Loczek zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez S4jm0n