Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray

Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray Forum związane z tematem zabezpieczania płyt i ich odbezpieczania :) Nie dotyczy zabezpieczeń filmów DVD (dział DVD Video).

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta

Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 18.09.2007, 13:50   #1
kzchris
Nowy na forum

Data rejestracji: 18.09.2007
kzchris w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Uruchamianie programu z oryginalnej płyty

Witam, jestem laikiem w temacie, wiec proszę o jakieś konstruktywne podpowiedzi.
Pisze oprogramowanie w C# .NET i chciałbym, by oprogramowanie uruchamiało się jedynie z płyt oryginalnych (jest mi obojętne czy będzie to płyta cd czy dvd). Takich płyt musze zrobić około 3 tys. Szukam jakiegoś sposobu zabezpieczenia, w tym również wchodzą zabezpieczenia programowe, które mógłbym wykonać samodzielnie. Nie zależy mi na tym by programu nie można było skopiować.
Wydaje mi się, że zabezpieczenie nie musi być bardzo skomplikowane, jeśli wszyje je w program (nieopłacalne będzie łamanie tego). Czy np. płyty dvd posiadają jakieś identyfikatory, których nie da się klonować oprogramowaniem typu alcohol lub clonedvd itp. Czy np. da się zrobić obraz płyty posiadający ten sam co oryginał ***8222;Manufacturer Id***8221; lub skopiować płytę (wiem oczywiście że to pole powtarza się przy wszystkich płytach tego samego producenta, ale gdyby użyć nietypowych płyt to by mi wystarczyło).
Czytałem też na forum o CD-Protector, ale boje się, że to szybko można odbezpieczyć, a może zastosować CD-Protector wraz z własnym rozwiązaniem. Czy w ogóle CD-Protector nadaje się do programów w .NET.
Może zna koś gotowe biblioteki do zabezpieczania programów.
kzchris jest offline  

#ads