Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray

Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray Forum związane z tematem zabezpieczania płyt i ich odbezpieczania :) Nie dotyczy zabezpieczeń filmów DVD (dział DVD Video).



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 09.05.2005, 11:22   #1
Mikrusiński
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 09.05.2005
Posty: 7
Mikrusiński w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Problem z kopią gry I Niemamocni

Witam, jestem tu nowicjuszem więc proszę o trochę wyrozumiałości. Niedawno kupiłem synowi grę I Niemamocni. Ponieważ mój syn namiętnie w nią gra, a zdażało się już tak że gry porządnie potrafił skatować do takiego stopnia że płyta przestawała działać, postanowiłem zrobić mu kopię aby jej używał a oryginał schować na później. Poczytałem więc na tym forum jak przegrać płytę posiadającą zabezieczenia i spróbowałem przegrać. Niestety z marnym skutkiem ponieważ za każdym razem gra wychwytywała że jest to kopia i odmawiała współpracy. Sprawdziłem jednym z dostępnych programów jaki jest rodzaj zabezpieczenia - SECUROM i za pomocą programu Alk 120 chciałem zrobić kopię. Niestety nie udało się. Czy możecie pomóc mi w kwesti przegrania, ponieważ obawaim się że jeszcze chwilkę a będę zmuszony kupić nowu grę.

Mikrusińskil
Mikrusiński jest offline  

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 09.05.2005, 12:42   #2
dejmag
Stały bywalec ;)
 
Data rejestracji: 18.10.2002
Lokalizacja: Radom
Posty: 165
dejmag zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Np. kliknij tutaj i np. posty nr 10, 11, 17 ....

Jak ci się spieszy :