Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray

Zabezpieczenia CD/DVD/Blu-ray Forum związane z tematem zabezpieczania płyt i ich odbezpieczania :) Nie dotyczy zabezpieczeń filmów DVD (dział DVD Video).



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 03.01.2004, 11:31   #1
jaggnnaa
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 30.12.2002
Lokalizacja: Karczew
Posty: 3
jaggnnaa w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Question Safe Disk 2.9?

Mam pytanko nie jestem takim juz laikiem ale mam problem z wypaleniem Worms 3d a o co chodzi pewnie o ASPI ale juz nagralem i dupa proowalem z Alcohol 120%dosc nowym 4 cosik tam chyba 617 i nic czy ktos moze podac mi dobry profil konfiguracji by to dziadostwo zadzialalo...
__________________
Kłamiesz zginiesz
jaggnnaa jest offline  

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 03.01.2004, 14:08   #2
Maciej
.:Esin Member:.
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika Maciej
 
Data rejestracji: 31.12.2002
Lokalizacja: PL
Posty: 7,665
Maciej niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>Maciej niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Do kopiowania SafeDisc ...najważniejszy jest sprzęt ...
__________________
Jak mądrze zadawać pytania
Maciej jest offline  
Stary 03.01.2004, 19:22   #3
jaggnnaa
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 30.12.2002
Lokalizacja: Karczew
Posty: 3
jaggnnaa w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Sprzet!!!

Sprzet mam niezly komp calkiem calkiem do pozazdroszczenia
a w nimchodzi o spawarki)
-liteon dvd-/+ 811
- lite-on 52/32/52
- liteon 40125s przerobiona
- toshiba cd x40