![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
High Definition Dyskusje poświęcone kopiowaniu, edycji, konwersji i kompresji materiału HD (Blu-ray, HD DVD) |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Zarejestrowany
Data rejestracji: 18.10.2014
Posty: 53
![]() |
Optymalny Bitrate Blu-Ray i DVD Kodek H.264 lub H.265
Witam. Na wielu forach i serwisach Nie potrafi nikt podać choćby w przybliżeniu optymalnego bitrate do konwersji Blu-Ray i DVD Na Mp4 kodekiem H.264 lub H.265. Są takie rozbieżności ,że nie można tego ugryźć z żadnej strony.
Przecież znane jest źródło /Blu-Ray,DVD/ Znany jest kodek i kontener. Chodzi mi oczywiście o rozdzielczości 720p i 1080p. Np.dla 1080p wahają się od 1000 do 20000 Kb/s. Ja rozumiem zmienność postrzegania oka ludzkiego.Przecież ustawienia optymalne dla kodeków znamy.Parametry źródła znamy.Parametry efektu końcowego znamy.Ograniczeniem jedynym jest waga filmu lub nie zawsze doskonały konwerter./nie piszę o wiedzy użytkownika/Czym jest podyktowana ta rozbieżność w ilości bitrate.Jeszcze problemem może być nie zawsze dostępny odbiornik /chodzi o rozdzielczość-ale załóżmy ,że jest to telewizor lub monitor jeszcze wczorajszej generacji 2K/Czy ktoś z forumowiczów mógłby mi podać bitrate do konwersji z Blu-Ray i DVD kodekiem H.264 /H.265-0.70H.264/do kontenera mp4. Chodzi mi o rozdzielczości 1080p i 720p.Tylko interesują mnie odpowiedzi poparte może nie naukowo /chociaż też może-wykresy/ale jakimś konkretnym doświadczeniem ,a nie subiektywnymi spostrzeżeniami.Informatyka jest nauką ścisłą i nie lubi gdybania. Wierzcie mi wszystko można ubrać w konkretne wymiary.Przepraszam za tak bezpośrednią i może zbyt obcesową prośbę. Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
logged out
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ustawienia te zależą od wejściowego materiału. Jeżeli dany film ma dużo scen dynamicznych o szerokiej palecie barw to takie sceny powinno się mniej kompresować niż te statyczne gdzie np. jest dużo jednolitego koloru.
Dlatego też nie ma stałej wartości bo jest ona uzależniona od tego co chcemy skompresować. Podobnie jest z audio. Jeden kawałek będzie miał zadowalającą jakość z uzyciem bitrejtu X a dla drugiego trzeba ustawić wyższy. Tutaj masz fajny tutorial od twórców AviDemux dotyczących kompresji z użyciem h264 http://www.avidemux.org/admWiki/doku...tutorial:h.264 Z doświadczenia mogę powiedzieć, że aby film fajnie wyglądał na TV z rozdzielczością FHD(1920x1080) musi mieć ok 8-10Mb/s.
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany
Data rejestracji: 18.10.2014
Posty: 53
![]() |
Pan Woszkowski w swoim artykule mówi zupełnie co innego. /woszkowski.com/
Przytacza ustawienia kodeka H.264 i optymalne bitrate poparte wykresem. 1080p - 2-3 Mbps 720p -1.5-2 Mbps To co pisałem w poście-nie chodzi mi o przypuszczenia czy słowo musi. Tylko konkretne informacje. Co do filmu - chodzi o sceny dynamiczne,kolorowe to sprawa nie istotna ponieważ zawsze stosuje VBR 2pass. Bez względu na to czy film jest dynamiczny czy nie. To jest zawsze opcja ,która eliminuje tzw.pustą konwersję. Co jest najważniejsze gość przedstawia konkretne ustawienia kodeka i potem informuje o optymalnym bitrate przy tych ustawieniach.Te informacje są poparte konkretami. To nie znaczy że jest to prawda ale informacje poparte dowodami. Trzeba to po prostu sprawdzić. Słowo fajnie przepraszam nie oddaje mi treści - odpowiedni wygląd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Jukebox Hero
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nie ma czegoś takiego jak optymalny bitrate, nic więc dziwnego że na żadnym forum nikt nie podaje odpowiedzi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
logged out
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Masz na myśli ten artykuł?
http://www.woszkowski.com/optymalizacja-h264,73.html Cytat:
Sam artykuł jest z 2009 roku...mamy prawie 2015. Nie po to jest N profilów, które różnią się*nie tylko obsługą pewnych elementów algorytmu ale i bitrejtem http://pl.wikipedia.org/wiki/H.264/MPEG-4_AVC Kablówka ma ok 3-4Mb/s i widać że tak niski bitrate generuje obraz niskiej/średniej jakości w porównaniu do tego co mamy przy filmach z 10-15Mb/s. Według tego http://www.sat-charts.eu/artykul,238...uty-2014).html TVP1 HD miało bitrate na poziomie 6Mb/s. Tak więc napisze to jeszcze raz - nie ma uniwersalnego presetu dla ustawień kompresora bo zależy on od materiału wejściowego a ten jest różny. Oczywiście na jakość oprócz docelowego bitrate wpływa 50 ustawień kodeka.
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Przy takich wartościach bitrate, podanych w artykule, to jakość będzie bardzo marna, no chyba, że film o Murzynach nocą.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Jukebox Hero
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Przede wszystkim co to znaczy "optymalne"?
Taki termin trzeba by najpierw bardzo dokładnie zdefiniować. Inaczej pytanie brzmi jak "hej proszę o podanie optymalnego samochodu". |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Zarejestrowany
Data rejestracji: 18.10.2014
Posty: 53
![]() |
Skoro podawane są wartości minimalne i maksymalne czyli w/g logiki jest też średnia wartość mogąca uchodzić za optymalną. Co do przepustowości łącza to zgadzam się jest to tzw.wąskie gardło przepływu informacji. Co do wartości bitrate już 2 forumowiczów podało różne wartości.Widocznie do każdego filmu należy podchodzić indywidualnie.
Tylko dziwnym jest fakt ,że nie ma standartu. Nie wierzę,że w wytwórniach filmowych i w konkretnych firmach gdzie produkują płytki Blu-Ray czy DVD nie ma takiego standardu i do każdego filmu podchodzą jednostkowo ? Przecież to nie byłoby opłacalne. Oprócz tego nie wierzę ,żeby nie było standardu przy nagrywaniu płyty matki do powielania.Przecież muszą być założenia oglądalności przez jak największe spectrum użytkowników, czyli pewne ograniczenia co do bitrate kodeków i wszelkich ustawień.Nie każdy komputer czy urządzenie może potem odtworzyć spełniającą maksymalne standardy /znowu te słowo/jakości . Musi być też standard minimalny ze względu na opłacalność. Część użytkowników posiada przecież zabytkowe komputery np z pentium 2.Dlaczego o tym mówię, bo przecież te płytki są wykorzystywane potem też do konwersji. Reasumując odpowiednie ale nie optymalne bitrate dla 1080p to przedział między 6-15 Mb/s. W takim razie czy istnieje taki program,który tę różnice bardzo zniweluje ?Chodzi o program oceniający obiektywnie i bazujący na konkretnych parametrach jakościowych. Czym kierujecie się wybierając bitrate, oprócz optymalnych ustawień kodeka oczywiście. Przecież nie każdy posiada w danej chwili wyświetlacz np.50 cali. Poprawność wyświetlania i brak tzw. artefaktów możemy tylko subiektywnie zauważyć na dużych wyświetlaczach.Jak można nie oglądając wyniku przewidzieć bitrate.Chyba ,że każdy z Was ma kino domowe na całą ścianę i testuje filmy. Muszą być jakieś założenia. Mówię tylko o oglądaniu offline.Chyba ,że jest taki program co mówiłem wcześniej do oceny pliku wynikowego. Pozdrawiam. Przepraszam za te nękające pytania ,ale sam nie mogę dać sobie z tym rady.Chcę moją całą filmotekę umieścić na serwerze domowym.Jest tego ponad 1000szt.Uzbierało się tego.Oczywiście nie mogę przewidzieć na jakim wyświetlaczu będę to w przyszłości oglądał. Co do kodeku chciałbym przesiąść się z H.264 na H.265 bo to przyszłościowe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ogólnie bitrate ma być takie, żeby film wszedł na nośnik.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
logged out
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Compari...l_disc_formats Cytat:
Cytat:
Dla mnie przy filmach bitrate przy którym ogląda się z wielką przyjemnością to ok ~10Mb/s. Dla bajek jest to ok ~6Mb/s. Tam paleta kolorów jest bardziej zbliżona do siebie dzięki czemu lepiej się kompresuje i przy mniejszym bitrejcie wyglądają one dobrze. --- Co do tych 40Mb/s to... Kod:
Video Total Title Codec Bitrate Length Movie Size Disc Size Bitrate Main Audio Track Secondary Audio Track ----- ------ ------- ------- -------------- -------------- ------- -------------------------- --------------------- 10,000 BC VC-1 16.43 1:48:55 18,644,281,344 20,400,127,760 22.82 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps 10.5: Apocalypse MPEG-2 14.90 2:49:03 22,445,905,920 22,494,413,352 17.70 LPCM 2.0 1536Kbps DD AC3 2.0 192Kbps (DE) 11:14 VC-1 16.07 1:25:43 14,030,499,840 ~17,160,994,316 21.82 DTS-HD Master Audio 5.1 16-bit (AU) 1408: Director's Cut VC-1 30.37 1:52:25 32,057,038,848 42,962,165,102 38.02 Dolby TrueHD 5.1 24-bit DD AC3 5.1 640Kbps (DE) 1408: Director's Cut (jaggies) VC-1 18.97 1:52:26 22,974,474,240 ~46,659,986,552 27.24 DTS-HD Master Audio 5.1 16-bit 1408: Theatrical (jaggies) VC-1 18.97 1:44:15 19,191,287,808 24.54 DTS-HR 5.1 2046Kbps 16-bit 16 Blocks VC-1 14.74 1:41:45 13,076,017,152 14,904,920,290 17.13 DD AC3 5.1 640Kbps 20 Million Miles to Earth: Black & White AVC 25.23 1:22:32 18,291,646,464 43,962,025,132 29.55 Dolby TrueHD 5.1 16-bit Colorized (multi-angle) AVC 25.26 1:22:32 18,309,224,448 29.57 Dolby TrueHD 5.1 16-bit 2001: A Space Odyssey VC-1 13.39 2:28:51 24,937,451,520 37,429,719,180 22.33 LPCM 5.1 4608Kbps DD AC3 5.1 448Kbps 2010 VC-1 22.50 1:55:54 27,107,850,240 28,069,176,672 31.18 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps 21 AVC 25.76 2:02:41 36,132,544,512 46,495,643,416 39.27 Dolby TrueHD 5.1 16-bit 24: Season 7 Disc 1 AVC 26.99 0:46:21 10,976,237,568 44,760,851,410 31.57 DTS-HD Master Audio 5.1 27 Dresses AVC 33.38 1:50:48 32,908,505,088 41,493,351,158 39.60 DTS-HD Master Audio 5.1 28 Days Later... AVC 35.63 1:53:07 36,511,107,072 44,258,521,478 43.03 DTS-HD Master Audio 5.1 28 Weeks Later AVC 34.74 1:40:06 31,828,875,264 35,890,568,636 42.39 DTS-HD Master Audio 5.1 3:10 to Yuma (2007) (jaggies) VC-1 23.93 2:02:30 29,979,684,864 47,940,898,854 32.63 LPCM 7.1 6144Kbps DD AC3 5.1-EX 640Kbps 30 Days of Night AVC 24.76 1:53:05 33,023,115,264 42,431,082,769 38.93 Dolby TrueHD 5.1 24-bit (AU) 30 Days of Night AVC 24.76 1:53:05 26,451,204,096 34,080,609,247 31.18 DTS-HD Master Audio 5.1 DD AC3 5.1 640Kbps 300 VC-1 16.80 1:56:32 24,961,910,784 ~34,803,466,472 28.56 LPCM 5.1 4608Kbps Dolby TrueHD 5.1 16-bit / DD AC3 5.1 640Kbps The 40 Year Old Virgin: Unrated (seamless branching) AVC 18.40 2:12:27 27,461,068,800# 48,563,928,566 27.64 DTS-HD Master Audio 5.1 The 40 Year Old Virgin: Theatrical (seamless branching) AVC 18.39 1:56:09 23,801,597,952# 27.32 DTS-HD Master Audio 5.1 (JP) 5 Centimeters Per Second (no English subtitles) AVC 31.65 1:02:45 18,047,207,424 ~21,255,111,808 38.34 LPCM 4.0 3072Kbps LPCM 2.0 1536Kbps 50 First Dates MPEG-2 17.05 1:39:03 18,519,121,920 20,223,047,558 24.93 LPCM 5.1 4608Kbps DD AC3 5.1 640Kbps The 6th Day AVC 22.96 2:03:34 32,765,399,040 37,850,907,511 35.35 Dolby TrueHD 5.1 16-bit Across the Universe AVC 23.65 2:13:17 30,381,668,352 48,419,674,542 30.39 Dolby TrueHD 5.1 20-bit (RU) Admiral AVC 20.00 2:04:02 22,951,655,424 ~24,431,219,766 24.67 DTS-HD Master Audio 7.1 16-bit DD AC3 5.1 448Kbps The Adventures of Robin Hood VC-1 19.45 1:41:55 16,597,131,264 37,921,260,944 21.71 DD AC3 1.0 192Kbps (UK) The Adventures of Super Monkey (Monkey Magic) AVC 18.00 2:00:19 17,895,045,120 18,722,455,164 19.83 DD AC3 5.1 640Kbps DD AC3 2.0 224Kbps Aeon Flux MPEG-2 16.47 1:32:51 15,130,533,888 18,635,191,396 21.72 DTS 5.1 1509Kbps DD AC3 5.1 640Kbps Africa: The Serengeti (IMAX) (1080p24) MPEG-2 40.00 0:39:22 13,499,111,424 14,248,275,224 45.71 DD AC3 5.1 448Kbps Afro Samurai: Season 1 - Director's Cut AVC 16.99 2:11:22 21,888,175,296 24,961,566,071 22.21 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 2.0 640Kbps (JP) Afro Samurai (1080i59.94) AVC 33.03 1:52:08 34,954,954,752 ~38,681,822,520 41.56 DTS-HD Master Audio 5.1 16-bit Dolby TrueHD 5.1 16-bit Afro Samurai: Resurrection AVC 29.99 1:40:33 24,197,486,592 42,199,626,165 32.08 DD AC3 5.1 640Kbps (EU) Air Force One AVC 23.92 2:04:35 33,864,486,912 ~35,455,409,746 36.24 LPCM 5.1 4608Kbps DD AC3 5.1 640Kbps Akira AVC 19.58 2:04:28 39,757,596,672 41,456,720,576 42.59 Dolby TrueHD 5.1 24-bit/192kHz LPCM 2.0 1536Kbps / DD AC3 5.1 640Kbps Alaska: Spirit of the Wild (IMAX) (1080p24) MPEG-2 40.00 0:40:34 13,909,143,552 15,222,673,372 45.72 DD AC3 5.1 448Kbps (DE) Alatriste (1080p24) (no English subtitles) AVC 15.98 2:25:02 23,629,092,864 ~24,595,211,224 21.72 DTS-HD Master Audio 5.1 16-bit Alien vs. Predator: Theatrical (seamless branching) MPEG-2 27.41 1:40:47 26,397,155,328# 32,437,949,827 34.92 DTS-HD Master Audio 5.1 Alien vs. Predator: Unrated (seamless branching) MPEG-2 27.12 1:48:40 28,198,957,056# 34.59 DTS-HD Master Audio 5.1 Aliens vs. Predator: Requiem - Theatrical (seamless branching) AVC 27.51 1:33:49 25,091,426,304# 41,729,331,010 35.66 DTS-HD Master Audio 5.1 Aliens vs. Predator: Requiem - Unrated (seamless) AVC 27.60 1:41:05 27,110,940,672# 35.76 DTS-HD Master Audio 5.1 (AU) Aliens vs. Predator: Requiem AVC 26.62 1:33:45 25,728,092,160 39,850,228,725 36.59 DTS-HD Master Audio 5.1 DD AC3 5.1 448Kbps (UK) All the Boys Love Mandy Lane (1080p24) AVC 27.80 1:30:18 21,733,232,640 ~23,471,460,464 32.09 DTS-HD Master Audio 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps (UK) Almost Famous: Director's Cut AVC 24.98 2:41:29 37,503,025,152 39,953,413,164 30.96 Dolby TrueHD 5.1 16-bit (UK) Alpha Dog (1080p24) AVC 24.99 1:57:22 26,195,951,616 ~28,201,731,996 29.75 DTS-HD Master Audio 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps / DD AC3 2.0 224Kbps (DE) The Alphabet Killer (1080p24) AVC 19.92 1:38:01 22,772,858,880 24,128,798,938 30.97 DTS-HD Master Audio 5.1 16-bit Alvin and the Chipmunks AVC 21.79 1:31:13 19,333,951,488 21,476,271,970 28.26 DTS-HD Master Audio 5.1 Amadeus: Director's Cut VC-1 16.68 3:00:25 33,561,182,208 37,001,491,176 24.80 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps (CA) Amélie (1080i59.94) (no English subtitles) AVC 19.00 2:01:41 20,971,763,712 23,529,531,082 22.98 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 448Kbps (JP) Amélie (no English subtitles) AVC 28.37 2:01:35 31,923,615,744 39,198,501,500 35.01 Dolby TrueHD 5.1 16-bit (DE) An American Crime VC-1 20.98 1:37:33 19,570,827,264 ~21,366,374,518 26.75 DTS-HD Master Audio 5.1 American Gangster: Theatrical (seamless branching) VC-1 18.59 2:36:57 31,116,189,696# 48,704,418,447 26.43 DTS-HD Master Audio 5.1 American Gangster: Extended (seamless branching) VC-1 18.72 2:55:45 35,023,067,136# 26.57 DTS-HD Master Audio 5.1 American History X VC-1 27.08 1:58:53 28,718,032,896 29,377,477,451 32.21 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps (AU) An American in Paris VC-1 22.98 1:53:32 22,271,508,480 34,985,894,534 26.15 DD AC3 1.0 192Kbps American Psycho: Uncut Version MPEG-2 18.26 1:42:01 18,264,711,168 23,979,332,742 23.87 DTS-HR 6.1 3039Kbps DD AC3 5.1-EX 640Kbps (AU) American Psycho AVC 27.95 1:42:02 29,319,770,112 33,643,432,259 38.31 Dolby TrueHD 5.1 16-bit (DE) American Psycho VC-1 18.07 1:41:46 19,004,144,256 24,797,714,060 24.90 DTS-HD Master Audio 5.1 16-bit The Amityville Horror (1979) AVC 17.78 1:58:47 21,509,505,024 22,812,455,024 24.14 DTS-HD Master Audio 5.1 DD AC3 5.1 448Kbps / DD AC3 2.0 224Kbps (Mono) Amusement VC-1 25.21 1:24:42 19,321,473,024 19,621,588,837 30.41 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps Annapolis MPEG-2 18.52 1:43:26 20,700,150,528 23,068,530,428 26.68 LPCM 5.1 4608Kbps DD AC3 5.1 640Kbps The Ant Bully VC-1 1:29:03 DD AC3 5.1 640Kbps (ES) The Ant Bully VC-1 12.13 1:29:03 13,911,515,136 ~16,031,680,660 20.82 LPCM 5.1 4608Kbps DD AC3 5.1 640Kbps Antarctica (IMAX) (1080p24) MPEG-2 40.00 0:39:09 13,423,233,024 14,390,439,044 45.71 DD AC3 5.1 448Kbps (DE) Any Given Sunday VC-1 20.08 2:37:11 42,837,405,696 ~49,115,053,618 36.34 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps Apocalypto AVC 23.87 2:18:21 34,638,882,816 39,663,765,164 33.38 LPCM 5.1 6912Kbps 24-bit DD AC3 5.1 640Kbps Appaloosa VC-1 18.56 1:55:25 20,055,435,264 22,537,783,644 23.17 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps (DE) Are We Done Yet? AVC 22.92 1:32:02 21,035,016,192 24,613,200,981 30.47 DD AC3 5.1 640Kbps Arlington Road MPEG-2 24.65 1:57:44 28,846,153,728 32,322,805,546 32.67 LPCM 5.1 4608Kbps DD AC3 5.1 640Kbps (UK) Army of Darkness AVC 17.99 1:20:46 13,334,882,304 ~18,221,462,804 22.01 DTS-HD Master Audio 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps (SE) Arn: The Knight Templar (1080p24) (no English subtitles) AVC 34.00 2:18:26 42,037,966,848 ~43,764,607,644 40.49 DTS-HD Master Audio 5.1 DD AC3 5.1 640Kbps (SE) Arn: The Kingdom at Road's End (1080p24) (no English subs) AVC 33.26 2:07:37 38,270,515,200 ~38,368,552,932 39.98 DTS-HD Master Audio 5.1 DD AC3 5.1 640Kbps The Arrival (1996) AVC 15.00 1:55:14 18,538,567,872 19,713,416,393 21.45 DTS-HD Master Audio 7.1 (JP) The Art of Disney (1080i59.94) AVC 28.57 1:02:52 16,706,138,112 ~24,392,659,913 35.43 LPCM 2.0 1536Kbps (FR) Arthur and the Invisibles (1080p24) AVC 24.96 1:43:42 35,402,268,672 ~43,597,698,956 45.51 LPCM 5.1 6912Kbps 24-bit DTS-HR 5.1 2046Kbps Artie Lange's Beer League MPEG-2 16.99 1:26:40 13,939,881,984 18,591,242,628 21.44 DD AC3 5.1 448Kbps LPCM 2.0 2304Kbps 24-bit / DD AC3 2.0 192Kbps (UK) Ashes of Time Redux AVC 19.99 1:33:19 16,959,995,904 22,346,401,202 24.23 DTS-HD Master Audio 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford VC-1 15.70 2:39:40 22,419,271,680 23,947,005,830 18.72 DD AC3 5.1 640Kbps Assault on Precinct 13 (1976) AVC 25.83 1:30:49 20,432,271,360 22,729,264,804 30.00 DTS-HD Master Audio 5.1 16-bit DD AC3 2.0 256Kbps (Mono) (UK) Assembly (1080p24) MPEG-2 31.38 2:03:52 33,541,976,064 36,955,501,612 36.10 DTS-HD Master Audio 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps / DD AC3 2.0 224Kbps (DE) The Astronaut Farmer AVC 26.50 1:44:05 22,416,181,248 ~24,983,199,168 28.71 DD AC3 5.1 448Kbps August Rush VC-1 18.16 1:53:37 20,365,344,768 20,891,356,894 23.90 Dolby TrueHD 5.1 16-bit Austin Powers Collection Austin Powers: International Man of Mystery VC-1 26.94 1:29:35 22,221,717,504 22,957,428,844 33.07 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps Austin Powers: The Spy Who Shagged Me VC-1 20.65 1:35:02 19,217,866,752 23,188,166,056 26.96 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1-EX 640Kbps Austin Powers in Goldmember VC-1 23.68 1:34:31 20,857,860,096 34,387,778,118 29.42 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps (AU) Austin Powers: The Spy Who Shagged Me VC-1 20.65 1:35:02 18,825,056,256 22,118,831,440 26.41 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1-EX 640Kbps Australia (2008) AVC 22.52 2:45:28 36,234,694,656 46,112,783,867 29.20 DTS-HD Master Audio 5.1 Australia: Land Beyond Time (IMAX) (1080p24) MPEG-2 40.00 0:42:00 14,402,635,776 19,717,940,884 45.71 DD AC3 5.1 448Kbps (JP) Avalon (2001) AVC 33.86 1:46:39 34,229,053,440 ~35,346,050,008 42.79 Dolby TrueHD 5.1 24-bit DD AC3 5.1 640Kbps The Aviator (2004) VC-1 14.90 2:50:05 22,635,448,320 ~29,471,955,608 17.74 DD AC3 5.1 640Kbps Awake AVC 25.00 1:24:06 20,612,468,736 23,886,461,884 32.67 Dolby TrueHD 5.1 24-bit DD AC3 5.1 640Kbps (DE) Awake AVC 15.62 1:24:05 16,809,885,696 22,198,403,256 26.66 DTS-HR 5.1 3840Kbps (DE) The Baader Meinhof Complex (1080p24) (no English subtitles)AVC 19.70 2:29:34 26,312,871,936 ~45,290,629,980 23.46 DTS-HR 5.1 2046Kbps 16-bit Babel MPEG-2 32.66 2:23:30 38,402,519,040 39,309,460,362 35.68 DD AC3 5.1 640Kbps Baby Mama VC-1 21.23 1:38:59 21,792,737,280 22,359,267,583 29.35 DTS-HD Master Audio 5.1 Babylon A.D.: Raw and Uncut AVC 29.97 1:40:58 28,762,976,256 41,553,351,299 37.98 DTS-HD Master Audio 5.1 Bad Santa: Director's Cut AVC 23.95 1:28:31 20,620,677,120* 47,861,303,644 31.06 LPCM 5.1 4608Kbps DD AC3 5.1 640Kbps Bad Santa: Unrated VC1 23.72 1:39:15 22,719,553,536 30.52 LPCM 5.1 4608Kbps DD AC3 5.1 640Kbps (EU) Bad Santa: Unrated AVC 27.74 1:39:34 31,730,098,176 34,882,968,840 42.48 Dolby TrueHD 5.1 20-bit Bangkok Dangerous (2008) AVC 31.59 1:39:12 29,397,719,040 41,331,152,361 39.51 DTS-HD Master Audio 7.1 (DE) Bangkok Dangerous (2008) (1080p24) AVC 26.03 1:38:46 23,601,973,248 33,845,661,600 31.86 DTS-HR 5.1 2046Kbps 16-bit (UK) Bangkok Dangerous (2008) AVC 23.00 1:38:49 21,769,512,960 23,319,920,036 29.37 DTS-HD Master Audio 5.1 DD AC3 5.1 640Kbps The Bank Job (2008) AVC 18.32 1:52:01 19,677,437,952 23,620,157,820 23.42 DTS-HD Master Audio 7.1 16-bit (FR) The Banquet (2006) (1080p24) (no English subtitles) AVC 24.80 2:10:43 30,621,609,984 ~37,396,042,260 31.23 DTS-HD Master Audio 5.1 16-bit Baraka VC-1 27.33 1:37:49 28,329,646,080 46,973,929,090 38.62 DTS-HD Master Audio 5.1 96kHz DD AC3 5.1 640Kbps Basic Instinct AVC 17.59 2:08:15 22,265,339,904* 24,938,511,814 23.15 DTS-HR 6.1 3039Kbps DD AC3 5.1-EX 640Kbps (UK) Basic Instinct VC-1 16.97 2:08:12 29,616,371,712 30,444,244,474 30.80 DTS-HD Master Audio 5.1 16-bit Basic Instinct 2 MPEG-2 16.62 1:54:00 20,679,862,272 ~22,162,221,244 24.18 LPCM 5.1 4608Kbps DD AC3 5.1 640Kbps Batman (1966) AVC 27.53 1:44:53 28,501,542,912 48,539,690,944 36.23 DTS-HD Master Audio 5.1 DD AC3 2.0 224Kbps (Mono) Batman (1989) VC-1 22.34 2:06:19 28,339,040,256 ~41,438,845,898 29.91 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps (UK) Batman (1989) VC-1 22.34 2:06:19 28,339,040,256 41,439,894,474 29.91 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps (UK) Batman Returns VC-1 22.53 2:06:28 30,592,671,744 39,869,585,060 32.25 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps (UK) Batman Forever VC-1 21.62 2:01:35 29,255,172,096 37,971,786,220 32.08 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps Batman Begins VC-1 13.70 2:20:02 23,792,474,112 35,124,740,623 22.65 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps Batman: Gotham Knight VC-1 20.49 1:15:59 13,542,494,208 20,935,932,790 23.76 DD AC3 5.1 640Kbps Battle of Britain MPEG-2 17.41 2:12:10 21,819,813,888 22,166,813,822 22.01 DTS-HD Master Audio 5.1 DD AC3 2.0 224Kbps (Mono) Battle of the Bulge VC-1 16.93 2:49:40 24,335,216,640 25,614,789,808 19.12 DD AC3 5.1 640Kbps (HK) Battle of Wits AVC 27.71 2:13:06 40,184,653,824 48,271,110,955 40.25 LPCM 7.1 6144Kbps DTS-HD Master Audio 7.1 16-bit / DD AC3 5.1-EX 640Kbps (DE) Battle of Wits (no English subtitles) VC-1 21.96 2:12:37 27,553,167,360 32,429,297,840 27.70 DTS-HR 5.1 2046Kbps 16-bit Be Kind Rewind VC-1 16.00 1:41:43 16,816,527,360 23,064,729,188 22.04 DTS-HD Master Audio 7.1 (HK) Beast Stalker (1080p24) AVC 21.44 1:50:05 23,135,188,992 ~24,062,560,804 28.02 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps Becoming Jane VC-1 33.08 2:00:59 39,994,613,760 43,887,039,252 44.08 LPCM 5.1 6912Kbps 24-bit DD AC3 5.1 640Kbps Bedtime Stories AVC 23.37 1:39:13 22,616,272,896 32,683,804,524 30.39 DTS-HD Master Audio 5.1 Bee Movie AVC 27.94 1:30:40 28,302,956,544 49,856,157,280 41.62 Dolby TrueHD 5.1 24-bit Beerfest VC-1 16.80 1:56:27 17,270,900,736 21,022,239,415 19.77 DD AC3 5.1 640Kbps Beetlejuice VC-1 20.94 1:32:06 19,891,027,968 21,866,924,184 28.79 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps Before the Devil Knows You're Dead AVC 18.98 1:56:43 20,282,013,696 24,094,321,268 23.17 DTS-HD Master Audio 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps Behind Enemy Lines (2001) AVC 18.62 1:45:48 20,438,384,640 ~23,517,374,438 25.75 DTS-HD Master Audio 5.1 Being There VC-1 23.08 2:09:50 26,385,303,552 28,140,610,916 27.09 Dolby TrueHD 2.0 16-bit (Mono) DD AC3 1.0 192Kbps The Benchwarmers MPEG-2 22.30 1:25:10 19,646,945,280 22,575,502,226 30.76 LPCM 5.1 4608Kbps DD AC3 5.1 640Kbps Beowulf: Director's Cut (2007) AVC 29.60 1:54:42 34,334,951,424 47,841,991,269 39.91 Dolby TrueHD 5.1 24-bit (EU) Beowulf: Director's Cut (2007) VC-1 14.85 1:54:42 19,898,591,232 ~31,281,197,732 23.13 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps The Best of Soundstage (1080i59.94) VC-1 27.90 1:22:57 24,724,531,200 24,956,922,888 39.74 LPCM 5.1 6912Kbps 24-bit LPCM 2.0 2304Kbps 24-bit / DD AC3 5.1 640Kbps (DE) The Beyond (Seven Doors of Death) (1080i50) MPEG-2 18.30 1:23:53 12,965,879,808 15,439,444,880 20.61 DD AC3 5.1 448Kbps DD AC3 2.0 192Kbps Big: Extended Cut (seamless branching) AVC 19.96 2:10:25 25,989,869,568# 40,439,135,467 26.57 DTS-HD Master Audio 5.1 DD AC3 2.0 224Kbps Big: Theatrical Cut (seamless branching) AVC 19.95 1:44:12 20,766,609,408# 26.57 DTS-HD Master Audio 5.1 DD AC3 2.0 224Kbps (DE) The Big Blue (German and French dubs only) VC-1 15.01 2:48:18 25,748,527,104 30,951,001,682 20.40 DTS-HD Master Audio 5.1 16-bit (German and French dubs) (FR) The Big Blue (French dub) AVC 21.75 2:48:20 33,811,101,696 35,017,186,453 26.78 DTS-HD Master Audio 5.1 (French dub) Big Fish MPEG-2 24.27 2:05:09 30,419,195,904 33,474,975,662 32.40 LPCM 5.1 4608Kbps DD AC3 5.1 640Kbps The Big Hit MPEG-2 20.69 1:31:23 19,797,467,136 21,360,965,334 28.88 LPCM 5.1 4608Kbps DD AC3 5.1 640Kbps Big Stan AVC 32.64 1:49:06 31,668,854,784 41,248,194,498 38.70 DTS-HD Master Audio 5.1 16-bit (DE) Big Trouble in Little China AVC 27.81 1:39:47 30,019,688,448 35,932,613,020 40.11 DTS-HD Master Audio 5.1 The Big White MPEG-2 22.49 1:44:44 22,347,460,608 24,036,663,732 28.45 DTS 5.1 1509Kbps DD AC3 5.1 448Kbps / LPCM 2.0 2304Kbps 24-bit / DD AC3 2.0 192Kbps Black Book AVC 25.71 2:25:38 36,044,285,952 39,407,685,510 33.00 LPCM 5.1 4608Kbps DD AC3 5.1 640Kbps Black Hawk Down MPEG-2 25.56 2:24:19 37,233,334,272* 45,638,838,470 34.39 LPCM 5.1 4608Kbps DD AC3 5.1 640Kbps (DK) Black Hawk Down AVC 31.06 2:23:42 39,188,004,864 ~39,301,939,476 36.36 DTS-HD Master Audio 7.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps Black Mask (English dub) MPEG-2 19.82 1:30:10 17,921,636,352 23,685,574,054 26.50 DTS-HD Master Audio 7.1 (English dub) (UK) Black Narcissus (1080p24) VC-1 20.99 1:40:43 17,177,806,848 ~19,425,805,496 22.74 DD AC3 2.0 640Kbps Black Rain MPEG-2 27.23 2:05:18 30,751,690,752 35,004,804,026 32.72 DTS-ES 5.1 1509Kbps DD AC3 5.1-EX 640Kbps Black Sheep (1996) AVC 25.96 1:26:27 21,506,525,184 23,583,129,856 33.17 Dolby TrueHD 5.0 24-bit (AU/UK) Black Sheep (2006) (1080p24) AVC 15.99 1:26:26 11,692,161,024 13,949,692,036 18.04 DD AC3 5.1 640Kbps DD AC3 2.0 256Kbps (AU) Black Sheep (2006) / Severance (2006) (Double Feature) 41,932,774,704 Black Sheep (2006) (1080p24) AVC 27.96 1:26:26 20,975,192,064 32.36 DTS-HD Master Audio 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps Severance (2006) (1080i50) AVC 25.00 1:31:54 20,317,347,840 29.48 DTS-HD Master Audio 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps Blackbeard MPEG-2 13.00 2:50:08 20,062,414,848 21,128,290,788 15.72 LPCM 2.0 1536Kbps DD AC3 2.0 192Kbps (DE) Blackout (2007/II) (1080p24) VC-1 23.92 1:25:06 19,306,321,920 ~22,002,169,643 30.25 DTS-HD Master Audio 5.1 16-bit Blade Runner: Ultimate Collector's Edition Disc 1 - The Final Cut VC-1 16.87 1:57:36 23,156,164,608 23,325,708,050 26.25 Dolby TrueHD 5.1 24-bit DD AC3 5.1 640Kbps Disc 3 - Seamless Branching 24,575,342,986 1982 U.S. Theatrical Cut VC-1 23.19 1:57:16 23,554,283,520 26.78 DD AC3 5.1 640Kbps DD AC3 2.0 192Kbps 1982 International Theatrical Cut VC-1 23.21 1:57:25 23,603,109,888 26.80 DD AC3 5.1 640Kbps DD AC3 2.0 192Kbps 1992 Director's Cut VC-1 23.06 1:56:34 23,298,398,208 26.64 DD AC3 5.1 640Kbps DD AC3 2.0 192Kbps Disc 5 - Workprint VC-1 23.63 1:50:04 21,258,258,432 23,416,547,602 25.75 DD AC3 5.1 640Kbps Blades of Glory AVC 31.51 1:33:09 29,867,864,064 43,869,786,452 42.75 LPCM 5.1 6912Kbps 24-bit DD AC3 5.1 640Kbps Blazing Saddles VC-1 23.93 1:32:51 18,601,672,704 22,979,397,266 26.71 DD AC3 5.1 640Kbps (DE) Blindness (2008) AVC 23.85 2:01:06 28,458,430,464 ~40,171,238,584 31.33 DTS-HR 5.1 2814Kbps 16-bit (SE) Blindness (2008) AVC 23.85 2:01:06 25,644,859,392 35,026,827,844 28.23 DTS-HR 5.1 2814Kbps 16-bit Blood and Chocolate MPEG-2 19.11 1:38:19 19,685,707,776* 23,348,437,168 26.69 LPCM 5.1 4608Kbps DD AC3 5.1 640Kbps Blood Diamond VC-1 12.71 2:23:21 22,440,222,720 ~30,563,539,040 20.87 LPCM 5.1 4608Kbps DD AC3 5.1 640Kbps (RU) BloodRayne (1080i59.94) AVC 21.73 1:34:28 20,327,467,008 ~21,760,896,694 28.69 DTS 5.1 768Kbps (DE) BloodRayne II: Deliverance VC-1 16.00 1:39:08 16,386,840,576 21,190,963,092 22.04 DTS-HR 5.1 2046Kbps 16-bit Blow VC-1 22.07 2:03:26 25,128,493,056 46,018,950,603 27.14 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps Blue Planet (IMAX) VC-1 15.85 0:42:26 6,791,178,240 ~13,006,584,580 21.33 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps The Dream Is Alive (IMAX) VC-1 16.81 0:36:34 6,173,620,224 22.51 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps (NL) Bobby (2006) VC-1 18.94 1:56:35 19,865,567,232 ~23,839,876,320 22.72 DTS-HD Master Audio 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps Body Heat VC-1 16.00 1:53:12 17,972,514,816 20,093,887,994 21.17 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps Body of Lies VC-1 21.78 2:08:18 27,381,719,040 39,274,511,728 28.45 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps (DE) Body of Lies VC-1 21.78 2:08:18 27,880,163,328 39,754,026,899 28.97 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps Bolt (2008) AVC 24.13 1:36:21 21,920,514,048# 33,319,211,256 30.33 DTS-HD Master Audio 5.1-ES (EU) The Bone Collector AVC 26.92 1:57:57 35,867,842,560 ~37,663,502,831 40.54 Dolby TrueHD 5.1 16-bit (EU) Bonnie and Clyde VC-1 16.05 1:50:46 15,575,973,888 ~22,392,056,478 18.74 DD AC3 1.0 192Kbps The Boondock Saints: Director's Cut (seamless branching) AVC 37.59 1:48:26 35,420,971,008# 44,458,086,690 43.55 DTS-HD Master Audio 5.1 The Boondock Saints: Theatrical (seamless branching) AVC 37.59 1:48:21 35,370,577,920# 43.52 DTS-HD Master Audio 5.1 (DE) Born to Fight (2004) (no English subtitles) VC-1 21.96 1:35:39 20,518,594,560 ~22,622,180,088 28.60 DTS-HD Master Audio 5.1 16-bit Bottle Rocket AVC 31.99 1:31:43 26,195,122,176 47,472,543,911 38.08 DTS-HD Master Audio 5.1 The Bourne Identity VC-1 29.76 1:58:17 34,552,633,344 46,121,202,540 38.95 DTS-HD Master Audio 5.1 The Bourne Supremacy VC-1 28.03 1:48:31 31,366,791,168 41,828,730,995 38.54 DTS-HD Master Audio 5.1 The Bourne Ultimatum VC-1 29.08 1:55:19 33,562,595,328 43,712,400,668 38.80 DTS-HD Master Audio 5.1 (UK) The Boys from Brazil (1080p24) VC-1 20.02 2:04:58 20,364,146,688 ~21,121,531,372 21.72 DD AC3 2.0 640Kbps The Brave One (2007) VC-1 17.03 2:02:18 21,116,338,176 24,051,066,052 23.02 Dolby TrueHD 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps (JP) Brave Story MPEG-2 38.53 1:52:01 34,477,971,456 41.03 DD AC3 5.1-EX 640Kbps (JP) Breaking and Entering (2006) VC-1 23.90 1:58:48 30,560,040,960 ~32,487,336,770 34.29 LPCM 5.1 4608Kbps DD AC3 5.1 640Kbps (HK) Breaking News (2004) (1080p24) AVC 22.75 1:29:28 20,349,339,648 ~22,331,432,534 30.33 Dolby TrueHD 7.1 24-bit DD AC3 5.1-EX 640Kbps Bride Wars AVC 26.96 1:28:57 22,431,516,672 31,040,412,568 33.62 DTS-HD Master Audio 5.1 Bridge to Terabithia AVC 22.63 1:35:31 24,415,469,568 ~30,245,327,182 34.08 LPCM 5.1 6912Kbps 24-bit DD AC3 5.1 640Kbps A Bridge Too Far MPEG-2 24.78 2:56:12 41,603,131,392 43,066,763,448 31.48 DTS-HD Master Audio 5.1 DD AC3 5.0 448Kbps (DE) The Broken (1080p24) VC-1 24.83 1:28:00 20,345,339,904 20,897,966,277 30.83 DTS-HD Master Audio 5.1 16-bit Broken Arrow (1996) MPEG-2 20.36 1:48:21 22,204,243,968 24,048,768,156 27.32 DTS-HD Master Audio 5.1 Broken Trail - Part 1 AVC 22.25 1:32:52 21,707,606,016 45,784,929,136 31.16 Dolby TrueHD 5.1 16-bit Part 2 AVC 22.05 1:31:15 21,137,375,232 30.88 Dolby TrueHD 5.1 16-bit The Brothers Grimm AVC 15.98 1:58:27 20,649,080,832 24,602,454,828 23.24 LPCM 5.1 4608Kbps DD AC3 5.1 640Kbps (EU) Bruce Almighty AVC 24.10 1:41:02 27,186,874,368*~30,136,114,526 35.87 LPCM 5.1 4608Kbps DD AC3 5.1 640Kbps The Bucket List VC-1 22.97 1:37:04 19,146,608,640 21,407,716,158 26.30 DD AC3 5.1 640Kbps A Bug's Life AVC 23.78 1:34:53 22,774,554,624# 44,697,777,759 32.00 DTS-HD Master Audio 5.1-ES (UK) Bugsy Malone (1080p24) VC-1 24.99 1:33:51 19,965,474,816 ~21,423,709,304 28.36 DD AC3 5.1 640Kbps DD AC3 2.0 640Kbps (Mono) (DE) Buio Omega (Buried Alive) (1080i50) (English dub) MPEG-2 20.00 1:28:50 14,594,568,192 15,836,939,524 21.90 DD AC3 2.0 224Kbps Bulletproof Monk MPEG-2 18.83 1:43:44 20,020,119,552 22,664,201,194 25.73 DTS-HD Master Audio 5.1 Bullitt VC-1 17.13 1:53:45 16,239,169,536 29,681,616,306 19.03 DD AC3 2.0 192Kbps Burn After Reading VC-1 31.42 1:35:56 27,073,419,264 31,266,510,673 37.63 DTS-HD Master Audio 5.1 (UK) The Business (2005) AVC 18.00 1:35:30 16,762,564,608 ~22,437,461,252 23.40 DTS-HD Master Audio 5.1 DD AC3 5.1 640Kbps Butch Cassidy and the Sundance Kid MPEG-2 32.07 1:50:27 31,817,699,328 40,163,432,228 38.41 DTS-HD Master Audio 5.1 DD AC3 2.0 224Kbps (Mono) (AU) Butch Cassidy and the Sundance Kid MPEG-2 32.07 1:50:26 31,446,626,304 39,590,054,402 37.96 DTS-HD Master Audio 5.1 (AU) The Butterfly Effect / The Butterfly Effect 2 (Double Feature) 43,696,459,056 The Butterfly Effect AVC 23.98 1:53:31 23,986,735,104 28.17 DTS-HD Master Audio 5.1 DD AC3 5.1 640Kbps The Butterfly Effect 2 (1080i50) AVC 23.91 1:28:49 18,709,751,808 28.09 DTS-HD Master Audio 5.1 DD AC3 5.1 640Kbps (CA) The Butterfly Effect: Director's Cut AVC 15.00 1:59:37 18,522,642,432 18,599,158,024 20.65 DTS-HD Master Audio 5.1 DD AC3 5.1 448Kbps (UK) Caché (Hidden) (1080p24) AVC 18.50 1:57:53 19,824,340,992 ~22,937,496,452 22.42 DTS-HD Master Audio 5.1 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps (ES) Camino (2008) (1080p24) (no English subtitles) AVC 20.05 2:23:46 26,032,066,560 ~40,377,312,782 24.14 DTS 5.1 1509Kbps 16-bit DD AC3 5.1 640Kbps / DD AC3 2.0 256Kbps Can't Hardly Wait AVC 23.95 1:40:31 28,292,327,424 37,846,764,706 37.53 Dolby TrueHD 5.1 16-bit (UK) The Canterbury Tales AVC 24.99 1:51:00 25,929,659,712#~39,081,623,975 31.14 LPCM 2.0 2304Kbps 24-bit (TW) Cape No. 7 AVC 26.99 2:09:47 35,320,498,176 44,025,878,112 36.28 LPCM 5.1 4608Kbps Dolby TrueHD 5.1 16-bit Capote / In Cold Blood (Double Feature) Capote AVC 27.94 1:54:17 33,619,955,712 38,244,259,524 39.22 Dolby TrueHD 5.1 16-bit In Cold Blood AVC 25.96 2:14:29 33,069,889,536 33,480,862,673 32.79 Dolby TrueHD 5.1 16-bit Carrie (1976) MPEG-2 21.82 1:38:10 19,864,584,192 21,131,044,734 26.98 DTS-HD Master Audio 5.1 DD AC3 2.0 224Kbps (Mono) Cars AVC 23.20 1:56:35 29,215,279,104 41,371,584,140 33.41 LPCM 5.1 6912Kbps 24-bit DD AC3 5.1-EX 640Kbps Casablanca VC-1 17.92 1:42:34 15,497,975,808 24,282,721,740 20.15 DD AC3 1.0 192Kbps Casanova (2005) VC-1 29.59 1:51:35 32,158,832,640* 35,707,336,406 38.42 LPCM 5.1 4608Kbps DD AC3 5.1 640Kbps Casino VC-1 19.23 2:58:20 44,747,569,152 48,109,194,514 33.46 DTS-HD Master Audio 5.1 Casino Royale: US Cut (2006) AVC 24.52 2:24:12 35,118,618,624 47,306,624,902 32.47 LPCM 5.1 4608Kbps DD AC3 5.1 448Kbps (DE) Casino Royale (2006) AVC 24.52 2:24:34 34,293,073,920 45,883,575,692 31.63 DD AC3 5.1 448Kbps (RU) Casino Royale (2006) AVC 24.64 2:24:20 37,323,122,688 49,163,230,782 34.48 LPCM 5.1 4608Kbps DD AC3 5.1 448Kbps Casino Royale: US Cut (2006) (Collector's Edition) AVC 24.52 2:24:12 38,203,281,408 40,734,220,905 35.32 Dolby TrueHD 5.1 16-bit (DE) Casino Royale (2006) (Deluxe Edition) AVC 24.52 2:24:34 38,766,071,808 40,911,357,918 35.75 Dolby TrueHD 5.1 16-bit
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl Ostatnio zmieniany przez andy : 13.12.2014 o godz. 19:28 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Zarejestrowany
Data rejestracji: 18.10.2014
Posty: 53
![]() |
Dziękuję za te informacje. Tak szczerze mówiąc najlepszym rozwiązaniem będzie dla mnie przetestować filmy po konwersji na dużym ekranie minimum 40 cali .
Po obejrzeniu będę mógł zawsze skorygować bitrate. Bardzo dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi. Pozdrawiam i zamykam temat |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Jukebox Hero
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zawsze możesz użyć trybu CQ albo CRF (to pierwsze w przypadku MPEG2 lub ASP, to drugie w AVC).
Wtedy kodek użyje tyle bitrate aby uzyskać pożądaną jakość, natomiast tą jakość musisz wybrać własnymi oczami. To będzie z grubsza Twoja "optymalna" jakość określona jedną cyfrą (a nie bitrate). Ale też zależna od innych ustawień kodeka, których jest mnóstwo. Aby to miało sens musisz zawsze ustawiać go tak samo. W zupełności wystarczy 1 pass, ale taki film może być nie do odczytania przez odtwarzacz BluRay ze względu na chwilowe przekroczenia specyfikacji. (ale nie musi, bo nikt nie twierdzi że odtwarzacze też muszą w 100% odtwarzać tylko to co w specyfikacji i najczęściej tak nie jest). Rozmiar pliku wynikowego będzie całkowcie nie do przewidzenia w związku z tym co napisaliśmy wcześniej. Tak przy okazji wybranie jakości własnymi oczami i tak niczego nie załatwi. Zmienisz telewizor, nauczysz się rozpoznawać artefakty powstające przy kompresji i nagle się okaże że jednak się myliłeś i teraz masz nowe lepsze "optymalniejsze" bitrate (oczywiście większe). Dla Ciebie może wyglądać super, ktoś inny może mieć inne zdanie. I znowu będzie trzeba szukać optymalniejszego ![]() ![]() Ostatnio zmieniany przez sobrus : 14.12.2014 o godz. 10:21 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Zarejestrowany
Data rejestracji: 18.10.2014
Posty: 53
![]() |
Oj korci mnie jeszcze.żeby coś napisać. Po pierwsze te moje filmiki będę oglądał tylko i wyłącznie za pomocą komputera teraz i w przyszłości. Dlatego też nie ogranicza mnie pojemność nośnika i możliwości odtwarzania różnych konfiguracji przez wszelkie czytniki wymyślane i produkowane przez fachowców od zarabiania pieniędzy.Dlaczego tak piszę: Wielu znajomych i ja niestety jeden raz zakupiłem sobie urządzonko co miało czytać wszystko. Po 2 latach ze względu na zmiany kodeków wszelkich ustawień i różnych źródeł /kamera,aparaty fot,płyty DVD i inne/Urządzenie nadaje się do wyrzucenia lub do kartonu ze starszymi nośnikami .To samo jak ze starszymi grami i programami ,które działają np: z win 95 lub nawet DOS. Oczywiście są wielbiciele i zapaleńcy starych programów i gier którzy próbują /z różnym skutkiem/renowacji powyższych pod nowe systemy ale to zawsze kropla w morzu. Nie jest to w smak producentów wszelkiego Hardware pod Video./chociaż mogliby zmienić firmware w urządzeniach-trochę by to pomogło/.Jednak to się nie opłaca. Ja mając w miarę nowoczesny system i powoli wzmacniany komputer, mając wszystko na dysku zawsze jestem w stanie odtworzyć każdy film nawet w starym mpg /czy w różnych rozszerzeniach nie popieranych np. przez Microsoft/.Wystarczy tylko wgrać odpowiedni kodek i zmienić trochę ustawienia. Po co to mówię : Bo jestem niezależny od wszelkich gierek panów od kasy/czy blu-Ray 20 giga czy 50 giga itd/. Sobrus pisze-nie ma nic optymalnego. Dlaczego ? Przecież ta Nasza cała dyskusja do czego prowadzi ? Właśnie do zoptymalizowania wszelkich ustawień , weryfikacji programów, dla pogłębienia naszej wiedzy doświadczeniem innych. Zwiększenia przejrzystości informacji dla mniej znających problem jak i również lepszego odbioru końcowych rezultatów Naszej pracy. Czyli nasz główny cel to dążenie w pewnym sensie do doskonałości w tym co robimy./Optymalizacji naszych przedsięwzięć /
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Moderator
![]() Data rejestracji: 26.10.2008
Lokalizacja: Carnew
Posty: 6,830
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kazdy program ma opcje auto+hi quality+fullHD , reszta to lanie wody .
__________________
Reballing, BGA, Reflow, Service of all consoles and devices. Based in IRELAND for all your needs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Zarejestrowany
Data rejestracji: 18.10.2014
Posty: 53
![]() |
Jakie to wszystko proste.Właściwie w jakim celu my tu wysilamy swoje umysły i zdzieramy palce na klawiaturach. To absolutnie nie złośliwość tylko moja droga do znalezienia kontekstu i celu tej wypowiedzi. Moim zdaniem należy właśnie szukanie wszelkich dziur w programach i znajdywanie wszystkich możliwych sposobów na polepszenie jakości i komfortu pracy z programami. Też oczywiście nauka ludzi ,którzy nie znając rozwiązania otwierają ten serwis i szukają coś dla siebie. Może z czasem przyłączą się do Nas. Wypowiedzi w rodzaju : Są ustawienia defaultowe czy presety na różne urządzenia powodują ,że nasza praca / i przyjemność/przestają mieć sens. Po to tu jesteśmy ,żeby użytkownicy zaczęli myśleć i tworzyli własne rozwiązania danych problemów. Żeby powstawała przysłowiowa burza mózgów., która niejednokrotnie daje wiele ciekawych rozwiązań. Przy okazji sami możemy wiele się nauczyć.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
Blu Ray z menu ? | kalan7 | High Definition | 0 | 22.12.2009 17:24 |
zgranie filmu z uszkodzonego CD lub DVD | hades66 | Napędy optyczne DVD | 2 | 05.05.2006 22:40 |
Potrzebny bios do dvd LG GDR - 8162b w wersji bin lub hex | lisek88 | Flashowanie/Firmware/Podkręcanie napędów optycznych | 1 | 01.03.2006 20:02 |
Jak nagrac SVCD NA DVD uzywajac NERO 6.6, lub innego programu | swito | DVD-Video | 1 | 29.05.2005 20:53 |
czy możliwy jest zapis vcd lub svcd na płycie DVD | robert8888 | DVD-Video | 3 | 02.03.2005 20:18 |