Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Audio/Stacjonarne nagrywarki i nośniki CD-R Audio

Audio/Stacjonarne nagrywarki i nośniki CD-R Audio Wszelkie dyskusje poświęcone audio - zgrywanie, kompresja, sprzęt



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 01.04.2005, 18:28   #1
pawelek wwa
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 01.04.2005
Posty: 2
pawelek wwa w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
kasety audio na cd

witam
jestem totalnym nowicjuszem i nie wiem jak przegrać kasety audio na cd?
pomocy
pawelek wwa jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 01.04.2005, 18:33   #2
alt-f4
Bywalec
 
Data rejestracji: 27.12.2004
Posty: 75
alt-f4 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Proponuję użyć Adobe Audition lub coś podobnego. Najpierw zgrać materiał na dysk w formacie WAVE, a potem to odszumić. Po odszumieniu można to nagrać na CD jako zwykłe audio lub przerobić to na mp3 i dopiero potem pozgrywać na CD.

Możesz też się posłużyć edytorem audio z pakietu NERO, on też oferuje odszumianie.

Ostatnio zmieniany przez alt-f4 : 01.04.2005 o godz. 23:53
alt-f4 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 01.04.2005, 18:50   #3
giero
Bywalec
 
Avatar użytkownika giero
 
Data rejestracji: 14.09.2004
Lokalizacja: Sosnowiec
Posty: 53
giero w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>