Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Komputery - oprogramowanie i sprzęt (https://forum.cdrinfo.pl/f113/)
-   -   Filtr ublock - dobreprogramy.pl (https://forum.cdrinfo.pl/f113/filtr-ublock-dobreprogramy-pl-97758/)

ed hunter 22.03.2019 07:06

Cytat:

Napisany przez grzeniu (Post 1420068)
Wypraszam sobie, nie jestem rolnikiem! Podchodząc ambicjonalnie nawet mnie to obraża :D
A cebula nie pasuje komu innemu....ja akurat cebulę lubię i polecam, ale cóż.

Nie pitol, masz traktor, to jesteś rolnik. Kropka. :P

loki7777 22.03.2019 12:53

@Jarson - nie zwrocilem uwagi na Polske bo mi sie to caly czas wyswietlalo to myslalem ze wszedzie dostepne.

M@X 25.03.2019 10:11

Cytat:

Napisany przez Patrix (Post 1420080)
Zastanawia mnie tylko po co o tym pisać, że kogo to nie znasz. Poczułeś się lepiej? :)

Po to, ze znam to z pierwszej reki. Nie jestem stronniczy, bo stoje "po drugiej stronie barykady" - nie jestem dziennikarzem, pracuje dla dystrybutora, a w domu jestem konsumentem wiec wszystkie 3 punkty widzenia nie sa mi obce. Z tym ktory opisalem, przedstawionym mi przez przedstawicieli srodowiska techowych dziennikarzy w pelni sie zgadzam. I mimo, ze tez nie lubie reklam to wiem, ze jest to jedno z wielu zrodel finansowania portali, od ktorych zwyczajnie zaczynam dzien i ktore lubię czytać. Dlatego whitelistuje zrodla tresci, ktore uwazam za wartosciowe.

DarkSlide97 20.01.2020 19:28

Reklam unikam gdzie się da, w TV (jak leci w tle, bo sam nie oglądam) pierwszy biegnę i wciskam MUTE na pierwszym pilocie który znajdę (bo są dwa, od TV i od dekodera), w internecie uBlock Origin + Ghostery, jak sporadycznie słucham radia to zmieniam od razu stację albo wyłączam w cholerę. Nie toleruję reklam w (prawie) żadnej postaci, bo są tak sztuczne, fałszywe i denerwujące że ich unikanie to profilaktyka zdrowia psychicznego.