Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Komputery - oprogramowanie i sprzęt

Komputery - oprogramowanie i sprzęt Pytania i problemy niezwiązane z nagrywaniem, backupem i grami.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 06.05.2008, 22:01   #1
seoman
Wyjadacz ;)
 
Data rejestracji: 15.08.2002
Posty: 249
seoman zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Jak d***322;ugo trwa gwarancja na piksele? jezeli jest
ktos wspominal iz gwarancja biegnie od nowa, tak bylo przed wstapieniem do "wspanialej" UE, teraz gwarancja nie biegnie od nowa tylko jest kontunuowana jedynie przed***322;uza sie o okres przebywania w serwisie.
seoman jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 06.05.2008, 22:08   #2
ed hunter
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
 
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993
ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Cytat:
Napisany przez seoman Podgląd Wiadomości
Jak d***322;ugo trwa gwarancja na piksele? jezeli jest
ktos wspominal iz gwarancja biegnie od nowa, tak bylo przed wstapieniem do "wspanialej" UE, teraz gwarancja nie biegnie od nowa tylko jest kontunuowana jedynie przed***322;uza sie o okres przebywania w serwisie.
W LG:
30 dni gwarancji na jakiekolwiek z***322;e piksele
14 dni na wymian***281; - by***322;o szybciej
nowa gwarancja, wystawiona 5 maja 2008

i **** z tego jak kolejny monitor ma z***322;ego piksela, co prawda jest post***281;p, bo w ma***322;o widocznym miejscu i ma***322;o widoczny niebieski (poprzedni prawie na ***347;rodku zielony)
ed hunter jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 06.05.2008, 22:38   #3
Reetou
Zarejestrowany
 
Data rejestracji: 18.05.2004
Posty: 9,589
Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Reetou ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Cytat:
Napisany przez seoman Podgląd Wiadomości
ktos wspominal iz gwarancja biegnie od nowa, tak bylo przed wstapieniem do "wspanialej" UE, teraz gwarancja nie biegnie od nowa tylko jest kontunuowana jedynie przedłuza sie o okres przebywania w serwisie.
Jeśli sprzęt jest naprawiony (ten sam), to jest kontynuowana. Jeśli wymieniają sprzęt na nowy, to gwarancja (a właściwie uprawnienia wynikające z ew. niezgodnością towaru z umową) startuje od nowa.

Z tym, że ten gift od LG na piksele pod to nie podpada, więc zależy tylko od serwisu LG.
Reetou jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 06.05.2008, 22:43   #4
ed hunter
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
 
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993
ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Cytat:
Napisany przez Reetou Podgląd Wiadomości
Jeśli sprzęt jest naprawiony (ten sam), to jest kontynuowana. Jeśli wymieniają sprzęt na nowy, to gwarancja (a właściwie uprawnienia wynikające z ew. niezgodnością towaru z umową) startuje od nowa.

Z tym, że ten gift od LG na piksele pod to nie podpada, więc zależy tylko od serwisu LG.
Nowy monitor - nowa gwarancja. Jak mogą dać tą samą gwarancję na fizycznie inny egzemplarz?
ed hunter jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 11:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.