Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Komputery - oprogramowanie i sprzęt

Komputery - oprogramowanie i sprzęt Pytania i problemy niezwiązane z nagrywaniem, backupem i grami.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 07.05.2008, 01:19   #1
Jarson
Pa rampamer
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika Jarson
 
Data rejestracji: 24.10.2006
Lokalizacja: Zachlajki
Posty: 10,032
Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>Jarson ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
A nie mog***261;? Jak znajomemu wymieniali nagrywark***281;, to w karcie gwarancyjnej tylko wpisali "wymiana na nowy egzemplarz" i jego numery...

Co innego, jak jest nowa karta gwarancyjna Tylko korzysta***263; Ale nieprzed***322;u***380;anie gwarancji jest w sumie bardziej logiczne - je***347;li producent mia***322;by zawsze dawa***263; now***261; gwarancj***281;, to mo***380;na by i 10 lat tak ci***261;gn***261;***263; i dostawa***263; wci***261;***380; nowe egzemplarze, do tego coraz lepsze, bo po jakim***347; czasie starych braknie w magazynie...

M***243;j Samsung pracuje ju***380; niemal dwa tygodnie i jak na razie bad pixeli brak Nie znaczy to, ***380;e si***281; nie mog***261; w przysz***322;o***347;ci pojawi***263;, ale najcz***281;***347;ciej najwi***281;cej pojawia si***281; na pocz***261;tku, wi***281;c ciesz***281; si***281;, ***380;e p***243;ki co mam spok***243;j
__________________

Jarson jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 07.05.2008, 01:27   #2
ed hunter
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
 
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993
ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Cytat:
Napisany przez Jarson Podgląd Wiadomości
A nie mogą? Jak znajomemu wymieniali nagrywarkę, to w karcie gwarancyjnej tylko wpisali "wymiana na nowy egzemplarz" i jego numery...

Co innego, jak jest nowa karta gwarancyjna Tylko korzystać Ale nieprzedłużanie gwarancji jest w sumie bardziej logiczne - jeśli producent miałby zawsze dawać nową gwarancję, to można by i 10 lat tak ciągnąć i dostawać wciąż nowe egzemplarze, do tego coraz lepsze, bo po jakimś czasie starych braknie w magazynie...

Mój Samsung pracuje już niemal dwa tygodnie i jak na razie bad pixeli brak Nie znaczy to, że się nie mogą w przyszłości pojawić, ale najczęściej najwięcej pojawia się na początku, więc cieszę się, że póki co mam spokój
Ale jak LG daje gwarancję na ZERO pixeli to się tego trzeba trzymać. Ten piksel co mam teraz nawet bym zniósł, ale po pewnych mękach...Kupowałem LG po to by nie mieć uszkodzonych pikseli.
ed hunter jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 05:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.