![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Komputery - oprogramowanie i sprzęt Pytania i problemy niezwiązane z nagrywaniem, backupem i grami. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#4 | |
Guru
Data rejestracji: 23.07.2018
Lokalizacja: Podkarpacie
Posty: 1,503
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
Ażeby znaleźć opis płyty to trzeba się nad nią pochylić z dobrych naście minut. (oczywiście jeśli się nie miało z ich MOBO do czynienia tak jak ja), następnie na stronie właśnie producenta znajdziemy 3 PDF-y do tej płyty głównej i ani przecinka jaki procesor będzie obsługiwany (tutaj więcej można znaleźć na forach) jedyny opis jaki jest to o optymistycznym akcencie... "i3/i5 compatible"... popatrzyłem na lata produkcji i się nadziałem... kupiłem i5-3330 i oczywiście powitał mnie czarny ekran... pomyślałem początkowo że procek siadnięty. Później skombinowałem inną jednostkę z firmy która też od Dell'a ale nowszy model bo Vostro460 jednak też na podstawce LGA1155 i tutaj zareagował na podmianę komputer tak samo. Oczywiście BIOS zaktualizowałem do najnowszej możliwej wersji... Procek z tego dziada 460 przełożyłem do Vostro 260 (zadziałał) i stwierdziłem że to jednak może być wina kupionego szmelcu. Suma summarum wyszło na to że producent nigdzie nie zawarł U SIEBIE jakiej generacji dokładnie ma być to i3/i5 i okazało się że drugiej (więc sugestie kolegi @DarkSlide97 jak najbardziej mają rację bytu i zadziałało by to). Jedynym miejscem gdzie w miarę dokładnie to opisują jest strona: https://www.cpu-upgrade.com/CPUs/Int...Core/G460.html przy okazji już wcześniej sprawdziłem że ten CPU kupiony jednak działa, na szczęście, ale co z tego jak leży. Mniejsza z tym, ja już jestem mądrzejszy o nowe doświadczenie, aczkolwiek dla firmy DELL za takie opisy to wystawiam porządny minus ![]() Ostatnio zmieniany przez KaiQ : 20.06.2021 o godz. 22:32 |
|
![]() |
![]() |
Tagi |
celeron, g460, intel, jaki, procesor, zamiast |
|
|