Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Komputery - oprogramowanie i sprzęt (https://forum.cdrinfo.pl/f113/)
-   -   Linux... (https://forum.cdrinfo.pl/f113/linux-56862/)

Arcadio 23.09.2005 15:17

Ściągnąłem już wcześniej z tej strony MPlayer i pakę kodeków do niego - jest tam wszystko co potrzeba? (divx, xvid, ogg vorbis itd.)

icemac 23.09.2005 15:22

tak mi dziala wszystko

sciagasz paczke essential rozpakowujesz do usr/... nie pamietam jest reedme w pliku i nawet wmv dziala

Arcadio 24.09.2005 09:29

Nie do końca jest to związane z Linuxem ale mam taki mały prob.
Chcę sobie zrobić ghosta dysku na wszelki wypadek. Mam programik Image for Windows i przy wyborze partycji mam C: (tą chcę sklonować) i jeszcze oprócz tego MBR 0 (nie znam się ale to jest ten sektor rozruchowy?).
Czy wystarczy zrobić kopię samej C: czy MBR też muszę sklonować?

Arcadio 25.09.2005 12:09

Dla Linuxa muszę mieć 2 partycje - jedną na system a drugą na pamięć (Linux Swap)?
W jakim systemie ma być ten Linux Swap (ext3?)

Mich@ł 25.09.2005 12:12

Cytat:

Napisany przez Arcadio
Dla Linuxa muszę mieć 2 partycje - jedną na system a drugą na pamięć (Linux Swap)?
W jakim systemie ma być ten Linux Swap (ext3?)

O ile dobrze pamiętam, to partycja SWAP jest po prostu partycją SWAP :P

Arcadio 25.09.2005 12:34

Dobra, w partition magic jest wszystko. Tyle że program nie chce mi działać - mam demo i jak już wybieram że "apply changes" to wyskakuje monit żeby kupić pełną wersję. Na tym demie nic się nie da zrobić?

I jeszcze jedno: Czy instalacja Linuxa jest bezpieczna? Słyszałem już niejedne narzekania że Windows po tym pada.
Pod ręką mam Mandrake 10.1 (4 CD) - dobre to?

mgit 25.09.2005 12:57

Cytat:

Napisany przez Arcadio
Dobra, w partition magic jest wszystko. Tyle że program nie chce mi działać - mam demo i jak już wybieram że "apply changes" to wyskakuje monit żeby kupić pełną wersję. Na tym demie nic się nie da zrobić?