Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Komputery - oprogramowanie i sprzęt

Komputery - oprogramowanie i sprzęt Pytania i problemy niezwiązane z nagrywaniem, backupem i grami.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

 
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.03.2006, 13:44   #11
MaciejT
Team Member
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika MaciejT
 
Data rejestracji: 20.06.2000
Lokalizacja: Bydgoszcz
Posty: 1,952
MaciejT zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez BD
Zadzwon na infolinie -> 0 801 308 801
Zadzwonilem na infolinie Microshitu, oto czego sie dowiedzialem:
Jezeli plyta glowna w momencie awarii jest objeta okresem gwarancyjnym, to serwis moze wymienic ja na inna, i wtedy nie trace licencji na oprogramowanie.

Jezeli plyta glowna jest po gwarancji i ulegnie uszkodzeniu, to po zakupie nowej nie mam juz licencji na oprogramowanie (Windows XP Pro, warty onegdaj ponad 700zl).


W związku z tym oficjalnie żałuję, że posiadam legalne (zakupione) oprogramowanie. To się już więcej nie powtórzy.
__________________
Copyright (C) 2000-2011 MaciejT, All Rights Reserved
MaciejT jest offline   Odpowiedz cytując ten post
 


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 20:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.