![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Komputery - oprogramowanie i sprzęt Pytania i problemy niezwiązane z nagrywaniem, backupem i grami. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#11 | |
Team Member
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.06.2000
Lokalizacja: Bydgoszcz
Posty: 1,952
![]() |
Cytat:
Jezeli plyta glowna w momencie awarii jest objeta okresem gwarancyjnym, to serwis moze wymienic ja na inna, i wtedy nie trace licencji na oprogramowanie. Jezeli plyta glowna jest po gwarancji i ulegnie uszkodzeniu, to po zakupie nowej nie mam juz licencji na oprogramowanie (Windows XP Pro, warty onegdaj ponad 700zl). W związku z tym oficjalnie żałuję, że posiadam legalne (zakupione) oprogramowanie. To się już więcej nie powtórzy.
__________________
Copyright (C) 2000-2011 MaciejT, All Rights Reserved |
|
![]() |
![]() |
|
|