Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Komputery - oprogramowanie i sprzęt (https://forum.cdrinfo.pl/f113/)
-   -   Neostrada [reklamacja] (https://forum.cdrinfo.pl/f113/neostrada-reklamacja-70456/)

Przemo1980 21.02.2007 15:02

Neostrada [reklamacja]
 
Witam

Już od ponad miesiąca mam ciągłe problemy z synchronizacją, a co z tym idzie przez większość czasu nie mogę korzystać normalnie z neostrady. Monter z tp stwierdził że winą jest zbyt duża odległość lokalu od centrali. Wysłałem więc podanie o przeniesienie łącza do pobliskiej centrali, podobno jak będą warunki techniczne to przeniosą :> Tylko że ile można czekać i płacić normalnie za usługę przy ciągłym braku neta.
Dzwoniłem już na pomoc techniczną 0800102102, także na 9393 złożyłem też reklamacje przez panel klienta w tp i ciągle jestem odsyłany gdzie indziej ((
Może ktoś z was da mi jakieś wskazówki co z tym dalej robić. Pisemna reklamacja o odszkodowanie, rozwiązanie umowy? Jak to najlepiej rozwiązać? Byłbym też wdzięczny za jakiś wzór takiej reklamacji.

Qbi@k 21.02.2007 15:06

Rozwiazac umowe spokojnie mozesz do ktorego tam chyba :> Bez kar zadnych. Wybierz sobie operatora tylko (ostatnio Netia jest oblegana) i jedziesz. :)

IceManSpy 21.02.2007 15:26

Do 15 lutego mo***380;na by***322; bez kary. Chyba, ze przed***322;u***380;yli.

grzeniu 21.02.2007 15:43

Bywa te***380;, ***380;e winny jest modem.
Sprawd***378; na jakim***347; innym, sprawnym albo w og***243;le na jakim***347; lepszym.
Znam przypadek, ***380;e nie chcia***322;a chodzi***263; neo na standardowym sagema (pr***243;by na kilku sprawnych i r***243;***380;ne wersje ster***243;w), a bezproblemowo dzia***322;a na liveboxie tepsy.

Nie masz nic do stracenia, wi***281;c pr***243;buj :)

andrzejj9 21.02.2007 15:44

Cytat:

Napisany przez IceManSpy (Post 742366)
Do 15 lutego można był bez kary. Chyba, ze przedłużyli.

A po kiego mieli by przedłużać??

To tak OT, natomiast jeśli chodzi o pytanie to podstawowa rzecz - czy internet po prostu 'świruje' (znaczy raz działa raz nie), czy przerwy są dłuższe? Bo prawo telekomunikacyjne odszkodowanie przewiduje dopiero po 36 ciągłego braku świadczenia usługi. Co prawda być może niezależnie od tego niewłaściwe świadczenie usługi może być argumentem ku zerwaniu umowy, ale tego już przepisy (przynajmniej te) jednoznacznie nie regulują..

Przemo1980 21.02.2007 17:19

Cytat:

Napisany przez andrzejj9 (Post 742372)
A po kiego mieli by przedłużać??

To tak OT, natomiast jeśli chodzi o pytanie to podstawowa rzecz - czy internet po prostu 'świruje' (znaczy raz działa raz nie), czy przerwy są dłuższe? Bo prawo telekomunikacyjne odszkodowanie przewiduje dopiero po 36 ciągłego braku świadczenia usługi. Co prawda być może niezależnie od tego niewłaściwe świadczenie usługi może być argumentem ku zerwaniu umowy, ale tego już przepisy (przynajmniej te) jednoznacznie nie regulują..

Raz działa raz nie, dłuższe kilkugodzinne przerwy też są zwłaszcza w tzw. godzinach szczytu. Za to w nocy jest prawie zawsze ok, nie zrywa połączenia. Więc wszystko widocznie zależy od natężenia ruchu. Masakra :/ Przecież mam podpisaną umowę na internet 24h na dobę, nie tylko w godzinach nocnych, czy tam czasami w dzień. I mam taki badziewny jakiś ten modem ZXDSL 852, więc jeżeli jakiś inny miałby pomóc to od razu kupuje, tylko co polecacie?

grzeniu 21.02.2007 17:41

Co do modemu, to nie ***380;eby od razu kupowa***263; skoro nie wiadomo czy to co***347; da.
Po***380;ycz od kogo***347;, komu neo dzia***322;a. Teraz wielu ludzi ma neo, pogadaj i je***347;li si***281; u ciebie sprawdzi to wtedy kupisz.
Poda***322;em wy***380;ej liveboxa tepsy, ale mo***380;e to by***263; jakikolwiek, nawet router z modemem. Mo***380;e nawet w sklepie ci wypo***380;ycz***261; dla sprawdzenia, jak masz jaki***347; znajomy. Pr***243;buj i walcz.

rosol 21.02.2007 17:50

Wyprobuj inny modem, ale nie na USB tylko z wyjsciem na karte sieciowa RJ-45. Te modemy na USB sa gowno warte... nadaja sie jedynie do kosza... tez mam ten problem i planuje kupic DLinka DSL-300T

Prezesik 21.02.2007 17:51

Cytat:

Napisany przez IceManSpy (Post 742366)
Chyba, ze przedłużyli.

ale mnie tym rozbawiłeś :haha:

@Przemo1980 ja mam taki sam modem jak Ty i nie mam żadnych problemów ;)

Przemo1980 21.02.2007 18:04

Pewnie ja te***380; nie mia***322;bym ***380;adnych problem***243;w gdyby przenie***347;li mi to ***322;***261;cze do centrali w mojej miejscowo***347;ci. Jak kilka lat temu zak***322;ada***322;em sobie SDI to nie by***322;o problem***243;w z przeniesieniem. Teraz maj***261; to w d**** "ze wzgl***281;d***243;w technicznych nie ma narazie takiej mo***380;liwo***347;ci". A ja p***322;ace za co***347; z czego nie da si***281; korzysta***263; normalnie.

- Deckard - 22.02.2007 08:46

Cytat:

Napisany przez rosol (Post 742394)
Wyprobuj inny modem, ale nie na USB tylko z wyjsciem na karte sieciowa RJ-45. Te modemy na USB sa gowno warte... nadaja sie jedynie do kosza... tez mam ten problem i planuje kupic DLinka DSL-300T

ja tam nie widze różnicy , mam dwa sagemy i oba działaja dobrze :taktak:

Przemo1980 22.02.2007 09:16

A Wy co zrobiliby***347;cie teraz na moim miejscu? Pisa***263; jeszcze jakie***347; pisma do TP o zmian***281; obiektu centralowego, sk***322;ada***263; wniosek o odszkodowanie? Czy mo***380;e po prostu z***322;o***380;y***263; rezygnacj***281; z tytu***322;u niewykonania lub nienale***380;ytego wykonania us***322;ugi telekomunikacyjnej.

Prezesik 22.02.2007 09:21

Przemo,a jest jaka***347; alternatywa dla neo w Twojej miejscowo***347;ci?

Wydaje mi si***281;, ***380;e w Twojej sytuacji pozostaje n***281;kanie ich pismami... :ysz:

z tego co wiem przepisy telekomunikacyjne s***261; tak niedookre***347;lone, ***380;e trudno b***281;dzie Ci udowodni***263; nienale***380;yte wykonanie...

no, ale mam nadziej***281;, ***380;e si***281; myl***281; i kto***347; znajdzie jaki***347; spos***243;b na rozwi***261;zanie umowy ;)

Przemo1980 22.02.2007 09:31

To mo***380;e ich zaprosz***281; do siebie, niech si***281; osobi***347;cie przekonaj***261; ;) Neostrad***281; mam od wrze***347;nia i z ka***380;dym miesi***261;cem jest gorzej. Obecnie to jest tragedia po prostu, praktycznie ca***322;y czas zrywa po***322;***261;czenie. Zaproponowano mi us***322;ug***281; nie sprawdzaj***261;c mo***380;liwo***347;ci technicznych jej ***347;wiadczenia. I wiem ***380;e tylko zmiana centrali tu chyba pomo***380;e, tylko jak tu na nich wp***322;yn***261;***263;? :(

icemac 22.02.2007 09:38

Cytat:

Napisany przez Przemo1980 (Post 742502)
To może ich zaproszę do siebie, niech się osobiście przekonają ;) Neostradę mam od września i z każdym miesiącem jest gorzej. Obecnie to jest tragedia po prostu, praktycznie cały czas zrywa połączenie. Zaproponowano mi usługę nie sprawdzając możliwości technicznych jej świadczenia. I wiem że tylko zmiana centrali tu chyba pomoże, tylko jak tu na nich wpłynąć? :(

może padł Ci modem, ja miałem podobnie na Sagemie :taktak: - raz go wykrywało raz nie, raz się synchronizował, raz nie - pisałem gdzieś na forum o tym problemie.

pomogła wymiana w punkcie na inny, ale dali mi już Thomsona, i nie mam już problemów :nie:

P.S.
nie komentować, że neo to problem - u mnie działa na razie wyśmienicie :D


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 07:26.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.