Neostrada [reklamacja]
Witam
Już od ponad miesiąca mam ciągłe problemy z synchronizacją, a co z tym idzie przez większość czasu nie mogę korzystać normalnie z neostrady. Monter z tp stwierdził że winą jest zbyt duża odległość lokalu od centrali. Wysłałem więc podanie o przeniesienie łącza do pobliskiej centrali, podobno jak będą warunki techniczne to przeniosą :> Tylko że ile można czekać i płacić normalnie za usługę przy ciągłym braku neta. Dzwoniłem już na pomoc techniczną 0800102102, także na 9393 złożyłem też reklamacje przez panel klienta w tp i ciągle jestem odsyłany gdzie indziej (( Może ktoś z was da mi jakieś wskazówki co z tym dalej robić. Pisemna reklamacja o odszkodowanie, rozwiązanie umowy? Jak to najlepiej rozwiązać? Byłbym też wdzięczny za jakiś wzór takiej reklamacji. |
Rozwiazac umowe spokojnie mozesz do ktorego tam chyba :> Bez kar zadnych. Wybierz sobie operatora tylko (ostatnio Netia jest oblegana) i jedziesz. :)
|
Do 15 lutego mo***380;na by***322; bez kary. Chyba, ze przed***322;u***380;yli.
|
Bywa te***380;, ***380;e winny jest modem.
Sprawd***378; na jakim***347; innym, sprawnym albo w og***243;le na jakim***347; lepszym. Znam przypadek, ***380;e nie chcia***322;a chodzi***263; neo na standardowym sagema (pr***243;by na kilku sprawnych i r***243;***380;ne wersje ster***243;w), a bezproblemowo dzia***322;a na liveboxie tepsy. Nie masz nic do stracenia, wi***281;c pr***243;buj :) |
Cytat:
To tak OT, natomiast jeśli chodzi o pytanie to podstawowa rzecz - czy internet po prostu 'świruje' (znaczy raz działa raz nie), czy przerwy są dłuższe? Bo prawo telekomunikacyjne odszkodowanie przewiduje dopiero po 36 ciągłego braku świadczenia usługi. Co prawda być może niezależnie od tego niewłaściwe świadczenie usługi może być argumentem ku zerwaniu umowy, ale tego już przepisy (przynajmniej te) jednoznacznie nie regulują.. |
Cytat:
|
Co do modemu, to nie ***380;eby od razu kupowa***263; skoro nie wiadomo czy to co***347; da.
Po***380;ycz od kogo***347;, komu neo dzia***322;a. Teraz wielu ludzi ma neo, pogadaj i je***347;li si***281; u ciebie sprawdzi to wtedy kupisz. Poda***322;em wy***380;ej liveboxa tepsy, ale mo***380;e to by***263; jakikolwiek, nawet router z modemem. Mo***380;e nawet w sklepie ci wypo***380;ycz***261; dla sprawdzenia, jak masz jaki***347; znajomy. Pr***243;buj i walcz. |
Wyprobuj inny modem, ale nie na USB tylko z wyjsciem na karte sieciowa RJ-45. Te modemy na USB sa gowno warte... nadaja sie jedynie do kosza... tez mam ten problem i planuje kupic DLinka DSL-300T
|
Cytat:
@Przemo1980 ja mam taki sam modem jak Ty i nie mam żadnych problemów ;) |
Pewnie ja te***380; nie mia***322;bym ***380;adnych problem***243;w gdyby przenie***347;li mi to ***322;***261;cze do centrali w mojej miejscowo***347;ci. Jak kilka lat temu zak***322;ada***322;em sobie SDI to nie by***322;o problem***243;w z przeniesieniem. Teraz maj***261; to w d**** "ze wzgl***281;d***243;w technicznych nie ma narazie takiej mo***380;liwo***347;ci". A ja p***322;ace za co***347; z czego nie da si***281; korzysta***263; normalnie.
|
Cytat:
|
A Wy co zrobiliby***347;cie teraz na moim miejscu? Pisa***263; jeszcze jakie***347; pisma do TP o zmian***281; obiektu centralowego, sk***322;ada***263; wniosek o odszkodowanie? Czy mo***380;e po prostu z***322;o***380;y***263; rezygnacj***281; z tytu***322;u niewykonania lub nienale***380;ytego wykonania us***322;ugi telekomunikacyjnej.
|
Przemo,a jest jaka***347; alternatywa dla neo w Twojej miejscowo***347;ci?
Wydaje mi si***281;, ***380;e w Twojej sytuacji pozostaje n***281;kanie ich pismami... :ysz: z tego co wiem przepisy telekomunikacyjne s***261; tak niedookre***347;lone, ***380;e trudno b***281;dzie Ci udowodni***263; nienale***380;yte wykonanie... no, ale mam nadziej***281;, ***380;e si***281; myl***281; i kto***347; znajdzie jaki***347; spos***243;b na rozwi***261;zanie umowy ;) |
To mo***380;e ich zaprosz***281; do siebie, niech si***281; osobi***347;cie przekonaj***261; ;) Neostrad***281; mam od wrze***347;nia i z ka***380;dym miesi***261;cem jest gorzej. Obecnie to jest tragedia po prostu, praktycznie ca***322;y czas zrywa po***322;***261;czenie. Zaproponowano mi us***322;ug***281; nie sprawdzaj***261;c mo***380;liwo***347;ci technicznych jej ***347;wiadczenia. I wiem ***380;e tylko zmiana centrali tu chyba pomo***380;e, tylko jak tu na nich wp***322;yn***261;***263;? :(
|
Cytat:
pomogła wymiana w punkcie na inny, ale dali mi już Thomsona, i nie mam już problemów :nie: P.S. nie komentować, że neo to problem - u mnie działa na razie wyśmienicie :D |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 07:26. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.