![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Komputery - oprogramowanie i sprzęt Pytania i problemy niezwiązane z nagrywaniem, backupem i grami. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#11 |
Jukebox Hero
Data rejestracji: 17.09.2004
Lokalizacja: Back for the Attack
Posty: 10,800
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@pawe***322;blu
nie m***243;wie jak to wygl***261;da w sprz***281;towej realizacji na procesorze tylko z punktu widzenia algorytmiki. Oczywi***347;cie ***380;e while jest t***322;umaczony na instrukcje testu i skoku (a tak***380;e na ca***322;***261; mas***281; innych typu wrzucenie zmiennej do rejestru) bo taka jest budowa obecnych procesor***243;w. Dlatego w asseblerze oczywi***347;cie etykiety s***261;. Kiedy***347; na wyk***322;adzie by***322;a maszyna kt***243;ra mia***322;a kilka strasznie prymitywnych instrukcji typu skok, zwi***281;kszenie warto***347;ci o 1 itp. I by***322;a ca***322;kowicie r***243;wnowa***380;na wszystkim obecnym komputerom. Tylko ***380;e zrobienie na niej czegokolwiek na poziomie 3+5 to by***322;a masakra. Ale kompilator pewnie zrobi***263; by si***281; da***322;o ![]() Ostatnio zmieniany przez sobrus : 02.12.2007 o godz. 17:55 |
![]() |
![]() |
|
|