![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Komputery - oprogramowanie i sprzęt Pytania i problemy niezwiązane z nagrywaniem, backupem i grami. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#11 |
logged out
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dzisiaj dzwoniła Pani z HTC Polska (z ichniejszej infolinii) aby poinformować mnie, że dostała odpowiedź z serwisu w mojej sprawie.
Telefon zostanie wymieniony na nowy wolny od wad(cokolwiek to znaczy). Pewnie dostanę nową obudowę, oraz baterię (reszta była w porządku..) No ale tego dowiem się jak do mnie wróci - oczywiście wszystko w ramach gwarancji, więc nic nie zapłacę. Jak Sensation do mnie wróci dam znać co i jak... (Wczoraj pofatygowałem się z @ do federacji konsumentów i uokik, ale chyba nie będą potrzebni.)
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl |
![]() |
![]() |
Tagi |
htc, oszuści, oszusci, regenersis, regenersis oszukuje, regenersis pozew, regenersis złodzieje, serwis komórek, wyłudzanie |
|
|