![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Komputery - oprogramowanie i sprzęt Pytania i problemy niezwiązane z nagrywaniem, backupem i grami. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#16 |
Rejestrowany
Data rejestracji: 07.07.2002
Posty: 1,330
![]() ![]() |
Ten serwis jest już znany z tego że są z nimi same kłopoty. Serwisują też Nokie, tu jest o tym wątek http://forum.symbianos.pl/viewtopic....8407&start=750
Na razie poczekaj co odpisze HTC i jak ustosunkuje się regenersis do Twojego żądania. Jeśli negatywnie to ze zdjęciami i całą korespondencją udaj się do UOKiK. |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#17 |
logged out
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
W dniu wczorajszym skontaktowałem się z infolinią HTC Polska. Pan konsultant wysłuchał co miałem mu do powiedzenia i na wstępie powiedział, że tak nie powinno się stać. Przyjął zgłoszenie i powiedział, że zostaje ono przekazane do RKSa(Regionalny Kierownik Sprzedaży) na Polskę/Europę.
Zapewnił mnie, że HTC ze swojej strony dołoży wszelkich starań aby tę sprawę wyjaśnić, dodał, że nie powinno się tak stać, że serwis uszkodził telefon i za naprawę żąda ode mnie pieniędzy - telefon pojechał do serwisu w stanie idealnym, jedyna wada to ta nieszczęsna klapka - delikatnie nie stykała w prawym dolnym rogu. Na koniec zapytałem się czy mam dodatkowo zadzwonić do Regenersis i zgłosić reklamację, powiedział, że mogę. Tak też zrobiłem. Zaraz po tej rozmowie zadzwoniłem o Regenersis Warszawa. Odebrał konsultant i po podaniu numeru IMEI, oraz opisaniu sytuacji stwierdził, że serwis postąpił w porządku - wystawił kosztorys naprawy za telefon! Przez następne 10-15 minut tłumaczyłem mu w czym jest problem - oddałem telefon z drobną wadą fabryczną a serwis dopatrzył się rys i przecięć na obudowie oraz baterii! Wspomniałem, że przed wysłaniem zrobiłem zdjęcia telefonu i na nich tych rys nie ma. W końcu załapał chyba o co mi chodzi i zapytał się czy zgłosiłem reklamacje. Powiedziałem, że nie wiem jak wygląda oficjalne złożenie reklamacji - dodałem, że wysłałem na adres kosztorysy, oraz dok emaila ze zdjęciami telefonu sprzed wysyłki, oraz to zdjęcie, które zrobił serwis. Po chwili Pan powiedział, że przyjmie reklamacje. Po 3-4 minutach podaniu wszystkich danych etc. poinformował mnie, że skontaktują się ze mną w tej sprawie. Dzisiaj zamierzam dzwonić tak na infolinię HTC, jak i na infolinię Regenersis w celu uzyskania informacji czy coś więcej wiadomo.
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Pingwin specjalista.
Data rejestracji: 22.06.2002
Lokalizacja: Central Park
Posty: 15,088
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja już bym kasy na impulsy nie tracił do tego serwisu na Twoim miejscu, RKS raczej wystarczy
![]()
__________________
amiga500site |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
logged out
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak jak obiecałem tak i zrobiłem. Najpierw skontaktowałem się z HTC Polska. Niestety osoba, która zajmuje się moim zgłoszeniem, była dzisiaj nieobecna w pracy, i dopiero jutro będzie się mogła ze mną w tej sprawie się skontaktować.
Co do Regenersis to kontakt z infolinią przyprawia mnie o mdłości. Reklamacja trwa od 48-72 godzin więc muszę czekać. jestem cholernie ciekawy jak to wyjaśnią... Cytat:
Właściwie to chyba zaraz napiszę do nich emaila i opiszę całą sytuację. Dodatkowo z poniedziałku zadzwonię sobie tutaj i zaciągnę pomocy prawnej.
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Odnowiony Cyfrowo
Data rejestracji: 23.05.2006
Lokalizacja: A.D 2019
Posty: 5,103
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja bym tak na UOKiK nie liczył zbytnio...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
ZnakJaworznickiegoBikera
Data rejestracji: 22.03.2005
Lokalizacja: znowu Jaworzno
Posty: 9,673
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
andy jestes nadgorliwy
![]() poczekaj spokojnie, mamy sobote...
__________________
Tanie konta shell, www, php, sql - info priv Moj kanal Youtube /msg demek at freenode // Intel Pentium 4 630 3,0@5,6 GHZ --100% O/C CLUB 3Ghz@6750Mhz PISIOR - PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ I OJCIEC RYDZYK MEMORANDO - UZYTKOWNIK, KTOREGO DLA DOBRA WLASNEGO, DOBRA WLASNYCH PIENIEDZY I DOBRA WLASNYCH NERWOW NALEZY OMIJAC SZEROKIM LUKIEM |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
αρχή
Data rejestracji: 16.06.2001
Lokalizacja: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Posty: 4,911
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dokładnie.
nie bądź upierdliwy, bo się wkurzą i cię zleją. za to męcz Regenesis i nie odpuszczaj. nie wiem, jakie panują układy w tej firmie, ale jeżeli pracownicy utrzymują ze sobą kontakt nie związany bezpośrednio z pracą, to raczej niewiele ci pomogą. czekamy na finał tej sprawy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
logged out
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dzisiaj dzwoniła Pani z HTC Polska (z ichniejszej infolinii) aby poinformować mnie, że dostała odpowiedź z serwisu w mojej sprawie.
Telefon zostanie wymieniony na nowy wolny od wad(cokolwiek to znaczy). Pewnie dostanę nową obudowę, oraz baterię (reszta była w porządku..) No ale tego dowiem się jak do mnie wróci - oczywiście wszystko w ramach gwarancji, więc nic nie zapłacę. Jak Sensation do mnie wróci dam znać co i jak... (Wczoraj pofatygowałem się z @ do federacji konsumentów i uokik, ale chyba nie będą potrzebni.)
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Pingwin specjalista.
Data rejestracji: 22.06.2002
Lokalizacja: Central Park
Posty: 15,088
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
No i chyba dobrze się skończy... nie będzie jakiś marny drugorzędny serwis dobremu HTC opinii deptać.
__________________
amiga500site |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
logged out
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@Patrix z tym HTC już tak nie przesadzaj, dali dupy, że wypuścili urządzenia z wadą fabryczną. Co jak co ale kupując produkt z górnej półki oczekuje się jakości. Jestem zły tylko o tą nieszczęsną klapkę..
Co do mojej sytuacji to chyba dużo zrobiły zdjęcia, bez nich bym był pewnie na straconej pozycji..
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ZnakJaworznickiegoBikera
Data rejestracji: 22.03.2005
Lokalizacja: znowu Jaworzno
Posty: 9,673
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
no jesli problem dotyczy wad produkcyjnych i towaru wadliwego na starcie to powinno sie robic fotki.
co do twojego fona to wydaje mi sie, ze jakis rozbity sensation przewinal sie przez serwis a panowie z tego serwisu chcieli miec teleon sprawny dla siebie... mam nadzieje, ze serwisant zostal zwolniony. ja bym ich i tak pozwal o probe wyludzenia, nie z zemsty, zeby sie oszusta pozbyli z firmy
__________________
Tanie konta shell, www, php, sql - info priv Moj kanal Youtube /msg demek at freenode // Intel Pentium 4 630 3,0@5,6 GHZ --100% O/C CLUB 3Ghz@6750Mhz PISIOR - PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ I OJCIEC RYDZYK MEMORANDO - UZYTKOWNIK, KTOREGO DLA DOBRA WLASNEGO, DOBRA WLASNYCH PIENIEDZY I DOBRA WLASNYCH NERWOW NALEZY OMIJAC SZEROKIM LUKIEM |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||||
logged out
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 12.07.2003
Lokalizacja: /home
Posty: 12,518
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
Cytat:
Pewnie przy wyciąganiu jakiś magik przejechał nożem po nim... Cytat:
Cytat:
__________________
XMPP: andrzej(at)czerniak.info.pl |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ZnakJaworznickiegoBikera
Data rejestracji: 22.03.2005
Lokalizacja: znowu Jaworzno
Posty: 9,673
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
pracowalem na serwisie, raczej sie uwaza bo nie takie cuda sie juz widzialo wiec nie sadze, ze to wygladalo jak piszesz.
z wyplaty mu nie pojada o ile mu nie udowodnia, ze to zrobil.
__________________
Tanie konta shell, www, php, sql - info priv Moj kanal Youtube /msg demek at freenode // Intel Pentium 4 630 3,0@5,6 GHZ --100% O/C CLUB 3Ghz@6750Mhz PISIOR - PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ I OJCIEC RYDZYK MEMORANDO - UZYTKOWNIK, KTOREGO DLA DOBRA WLASNEGO, DOBRA WLASNYCH PIENIEDZY I DOBRA WLASNYCH NERWOW NALEZY OMIJAC SZEROKIM LUKIEM |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Zarejestrowany
![]() Data rejestracji: 18.05.2004
Posty: 9,589
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Po wielu doświadczeniach z wieloma firmami nie sądzę, żeby to była chęć zatuszowania pojedynczego działania nieuważnego serwisanta. Tu wrzucę raczej kamyk do ogródka Andrzeja stwierdzając, że firmy w Polsce gonią za każdą złotówką kosztem klienta właśnie i to jest przyczyną takich zachowań. I to nie tylko jakieś dziwne, małe firmy, ale i duże korporacje.
Nie powiem, temat Andiego jest pewną inspiracją dla mnie do opisania moich walk z dwoma firmami (UPC, Centerpol) tylko w ostatnim miesiącu i w chwili wolnej postaram się je opisać, bo uważam, że takie zachowania, wyłudzenia czy nierzetelność firm (delikatnie mówiąc) powinny być publicznie piętnowane. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Team Member
Zlotowicz
![]() Data rejestracji: 18.10.2002
Lokalizacja: malopolska
Posty: 4,177
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Aż jestem ciekaw, o co poszło z UPC, bo z tego co pamiętam, w jakimś temacie związanym z Asterem pisałeś, że jesteś zadowolony i polecasz
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
htc, oszuści, oszusci, regenersis, regenersis oszukuje, regenersis pozew, regenersis złodzieje, serwis komórek, wyłudzanie |
|
|